danas........

lijeva pumpa ulja je GTV6, desna 24v - kombinacija za klasični karter je gornji dio pumpe od 24v, s zatvaranjem njenog usisa ulja, a donji dio od GTV6.... uz malo pilanja/sužavanja dosjeda kartera

ni jedan šaraf prednjeg dekla nemože se staviti na mjesto, rasponi su sasvim različiti, a na bočnim stranama kartera treba prilagodba - za 6 šarafa treba izbušiti kroz navoj u bloku, da bi se moglo odozgo postaviti šarafe.... i dvije rupe treba nove probušiti, jer 24v ima šarafe na drugom mjestu.....

ukratko, uopće mi se ne sviđa. i zato razmišljam upotrebiti karter od 164/24v, u tom slučaju ostaje originalna pumpa ulja, njen usis, karter paše na sve šarafe
potrebna je prepravka samog kartera, zadnji dio se mora podići da stane poviše mosta/letve, znači reži - pilaj - vari, što nije baš nikakav problem

jedino bi volio znati da li je tko to već radio, da li ima kakvih neočekivanih problema


evo kartera od 24v



