Autor Tema: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA  (Posjeta: 199823 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Uzzy

  • Gost
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #180 : Pon 11:18:45 08.06.2009. »
Sve serijala  :nod:
Ja bi sve u motoru balansira i olaksa do bola  :nod:

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #181 : Pon 11:27:19 08.06.2009. »
Sve serijala?!  :shock: E do m00da, pa shta su ga onda otvarali, da ga operu samo?  :D:

Hoce li makar balansirati klipnjace i klipove???


Ja bih 2.5 glave iz momenta + Uzzy-ev recept. Bio bi to pravi atmosferski mamojeb hahaha
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #182 : Pon 11:31:57 08.06.2009. »
pa grdi slaze auto za grobnik, ali ne za jednom otic nego bar koju godinu divljanja mora izdrzat. kakvo tunisanje vas spopalo.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #183 : Pon 11:58:10 08.06.2009. »
pa grdi slaze auto za grobnik, ali ne za jednom otic nego bar koju godinu divljanja mora izdrzat. kakvo tunisanje vas spopalo.

Olaksavanjem klipova i klipnjaca bi upravo produzio vek trajanja motoru i to najpre radilici.
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #184 : Pon 12:06:08 08.06.2009. »
ako se pravilno odradi

Offline Grdi

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4761
  • Giulia Veloce
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #185 : Pon 12:11:56 08.06.2009. »
kilson to su sve teorije i 100x sam se uvjerio da je amatersko ceprkanje po mehanici jedno veliko govno i nista vise  :nod: :nod:

ili napraviti pravi posal za koji ja nemam para ili ostaviti sve orginal kako i radim, auto je za stazu ali i za voznju iz gusta kad mi dodje na 3000rpm i lagano jezditi. Getriba ostaje ova 2.4TD sa shperom za pocetak pa cemo vidjeti za TS, imam jednu TS ali ju treba raskopati i vjerojanto posloziti da sluzi svrsi. Sad trenutno iskreno mi je malo too much davati pare...

Uzzy

  • Gost
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #186 : Pon 13:59:19 08.06.2009. »
kilson to su sve teorije i 100x sam se uvjerio da je amatersko ceprkanje po mehanici jedno veliko govno i nista vise  :nod: :nod:

Jim K kaze da je 3.0 24v diga na 270ks sa drugim bregastima i remapiranjem ECU-a  :nod:

Offline Grdi

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4761
  • Giulia Veloce
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #187 : Pon 14:06:03 08.06.2009. »
Jim K kaze da je 3.0 24v diga na 270ks sa drugim bregastima i remapiranjem ECU-a  :nod:


reci ti Jimu da ga Grdi nnk  :DD:
nego dodji ti u ZD u subotu, jebo Jima  :nod:

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #188 : Pon 14:14:51 08.06.2009. »
kilson to su sve teorije i 100x sam se uvjerio da je amatersko ceprkanje po mehanici jedno veliko govno i nista vise  :nod: :nod:

Ja sam mojim amaterskim poznavanjem mehanike napravio auto i ispravio nekih 20-ak greshaka prethodnih "profesionalaca". No dobro, ono bese moja dobronamerna sugestija. Da ja rasturam motor, sigurno ne bih vratio std komponente unutra.

Samo bih ti najozbiljnije preporucio da gramiras klipnjace zajedno sa klipovima, i dovedes svih 6 setova u nulu. A ti kako hoces...
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

8AK

  • Gost
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #189 : Pon 15:19:08 08.06.2009. »
Citat:
jos kad znas da ima 380Nm na 1800 o/min

Uf! I tata bi sine! :slin:
 A šta je napravio sa kardanom, i getribom?

Offline AlfaZD

  • 2.5
  • **
  • Postova: 887
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #190 : Pon 22:36:01 15.06.2009. »
danas........




lijeva pumpa ulja je GTV6, desna 24v - kombinacija za klasični karter je gornji dio pumpe od 24v, s zatvaranjem njenog usisa ulja, a donji dio od GTV6....  uz malo pilanja/sužavanja dosjeda kartera



ni jedan šaraf prednjeg dekla nemože se staviti na mjesto, rasponi su sasvim različiti, a na bočnim stranama kartera treba prilagodba - za 6 šarafa treba izbušiti kroz navoj u bloku, da bi se moglo odozgo postaviti šarafe.... i dvije rupe treba nove probušiti, jer 24v ima šarafe na drugom mjestu.....   :G:

ukratko, uopće mi se ne sviđa. i zato razmišljam upotrebiti karter od 164/24v, u tom slučaju ostaje originalna pumpa ulja, njen usis, karter paše na sve šarafe  ;)   
potrebna je prepravka samog kartera, zadnji dio se mora podići da stane poviše mosta/letve, znači reži - pilaj - vari, što nije baš nikakav problem   :zvizd:
jedino bi volio znati da li je tko to već radio, da li ima kakvih neočekivanih problema   :82:



evo kartera od 24v   :zloco:






Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #191 : Pon 22:42:03 15.06.2009. »
svi koji su dasada radili prepravke su koristili karter od 75ice. nije nuzno da se gadjaju sve rupe, dihtmasa odradi svoje. ima i malo pilanja, ali neznam koliko je karter od FWD dobar s obzirom da se hladi samo kad stoji u svom pravom polozaju.

sve u svemu nije neki problem prilagodit karter. kilson i tomo bi mozda vise znali reci.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #192 : Pon 22:52:41 15.06.2009. »
Ja sam koristio rwd karterac. Razbusivao rupe, uvrtao nove srafove i nabacio diht masu... Dan danas nema kapi ulja niti ce biti jer u karteru nemas nikakve pritiske ili vakume. Moj savet je ici na rwd.

PAZI NA OVO: Vidim da slazes pumpu za ulje, povedi racuna vezano za gornji deo pogonske osovine; imas mali zupcanik koji nailazi na osovinu i koji kada se blokira sigurnosnim srafom mora imati 1mm-2mm lufta. Dakle moras ga obrijati kod strugara i dodati sajbnicu. Dakle prouci taj sklop i resi ga lagano! U suprotnom neces moci pokrenuti motor. ;)
« Zadnja izmjena: Pon 22:53:22 15.06.2009. kilson »
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline AlfaZD

  • 2.5
  • **
  • Postova: 887
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #193 : Pon 23:27:28 15.06.2009. »
mogu proširiti rupe, napraviti te 2 nove, a drago mi je čuti da kod već tako napravljenih nigdje, pa ni kod prednjeg dekla ne pušta ulje


PAZI NA OVO: Vidim da slazes pumpu za ulje, povedi racuna vezano za gornji deo pogonske osovine; imas mali zupcanik koji nailazi na osovinu i koji kada se blokira sigurnosnim srafom mora imati 1mm-2mm lufta. Dakle moras ga obrijati kod strugara i dodati sajbnicu..............U suprotnom neces moci pokrenuti motor. ;)


u slučaju upotrebe rwd kartera mijenjam samo donji (usisni) dio pumpe ulja, zbog toga što usisna cijev od 24v ne može stati u rwd karter.  gornje kućište i osovina s zupčanicima ostaju od 24v motora, osovina jednako viri gore kao i kad je sve bilo originalno, tako da ne vidim razlog zbog kojeg bi mali zupčanik mogao stvarati problem ?
molim te, pojasni  :neznam:

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa 75 3.0 V6 24v aka BABAROGA
« Odgovori #194 : Pon 23:43:23 15.06.2009. »
Ja sam koristio kopletno resenje sa 12v. ;) Dakle i pogonsku osovinu i telo pumpe i lulu. Nisam sad 100% siguran jer je bilo davno, ali mislim da neces moci upariti pogonsku osovinu od 24v sa telom pumpe od 12v. Kucista pumpi su razlicite visine, pa ce ti na tom hibridu faliti zubi za pravilno naleganje zupcanika po visini. Jbga nisam sve slikao pa da ti mogu lako objasniti.


Karter napravite slobodno sa rwd-om, eventualno uzeti malo jacu diht masu. Meni se crna Victor Reinz pokazala odlicno.
Alfaholics CC
German wheel source :lol: