Autor Tema: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.  (Posjeta: 5169 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

zzekan

  • Gost
alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« : Čet 16:53:18 19.05.2011. »
Dakle moja je 75 1600 sa carbovima ,sa bos modulom,sa necim sto joj se dogodilo prije 4 mj. a to je bilo da je savila (malo) ventile na prvom klipu,bilo je kao da hoce upalit unazad,a nakon rastavljanja klip je bio izboden kao od detonacija ili neceg sto je upalo unutra.1.. Sve sam nasao sastavio ali kad upali "cuka" na jednakom gasu od 1500-pa do 3500o/min. Nisam nasao uticnicu od utikaca sa carbova tropolna,okrugla.Je li ZBOG toga cuka,nisam siguran?? Ko bi mi znao rec kud se i s cim spajaju ta 3 voda iz tropolnog DZEKA sa carbova???  JBG auto je stajalo 3-4mj. dok sam nasao ventile,dightung glave ... 2..Druga a zapravo prva stvar je da ona nece da upali ,nema varnice dok je ja "rukom" ne nadjem... prvo je trebalo da poboljsam kontakt na modulu (zaletovan!) pa kad se gurne onda upali ali nekad jpj dodje pa i normalno upali. Mislim da je stvar u razvodniku kojeg naravno nemam drugog ili u necem drugom ???? svasta sam probao ,svakakvih sam mudrosti cuo ali ne piju vode... Ko zna necu mu nista ...

Offline Rusty

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1711
  • smoke me a kipper, i'll be back for breakfast!
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #1 : Čet 17:27:28 19.05.2011. »
Ta tropolna žica sa carbova ti je od ekonoma i nebi smjela imat veze sa problemima sa paljenjem.
zlikovci me pitaju di sam kupio kočiju jer konji mi pucaju gromove iz očiju

Offline tomo75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1473
  • KUM
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #2 : Čet 19:40:38 19.05.2011. »
jel ima auto iskru kad neče upalit i kak ti vergla  :82:
samo te gas može spasit?

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #3 : Čet 20:06:39 19.05.2011. »
Ta tropolna žica sa carbova ti je od ekonoma i nebi smjela imat veze sa problemima sa paljenjem.
      eh ... nemam ekonoma na tabli.  I svasta je bilo ali nije cukala nikad ,a jedino to nisam spojio.  Imam neki manual tam se to zove throtle position sensor TPS  a u tom istom manualu u semi nekako se to spaja sa modulom ali na autu ni pod razno! Raskopa me to da mi je vidit na nekoj ipravnoj ako  je to od ekonoma da ih je  iskopcat pa vidit jel to to!  I jel efekat isti ko kod moje,tj hocel cukat ? I otkud "izviru" zice tj uticnica. Znaci trebala bi mi cestita slika tog vraga jel.  A ovo drugo s iskrom. Nema jbg nema kad nece upalit. ko da joj nesto oslabi struju. ali vidi ovo sad ! Kad upali samo nek odradi 2-3 min ili nebitno 1sat hoce upalit,bez problema a ako odstoji vise od po sata nece!!!??? zna nekad i prenocit pa upali ali .... jednom u 3mjeseca. Ja tu iskru lijepo nadjem tako sto izvadim razvodnik ,skinem kabal bobine,prislonim ga na deklo i rukom zavrtim osovinu razvodnika NE vracam kontakt nego lijepo sve uzubim i zavrglam i vrrruuuuummm ... ko moze shvatit ovo auto?
« Zadnja izmjena: Čet 20:15:19 19.05.2011. zzekan »

Offline JureMTK

  • Consigliere
  • 3.0
  • ****
  • Postova: 1483
  • Mala garava
    • Alfa 75
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #4 : Čet 20:18:41 19.05.2011. »
Ma karb ti nema TPS, to je neka fora bila kao da pokazuje potrošnju na tabli, paila bi lampice (kao fol koliko troši) i neku strelicu kad bi trbalo šaltat u višu!

Nema ti to nikakve veze za radom motora.

Možda nije u fazi dobro, možda svjećice nisu dobre za taj auto (to je meni bio najčešći problem na takvom motoru).

Možda si negdje gricnuo kablove od svjećica....

A možda te zajebaje i pick-up na razvodniku...

Puno je toga za proć, pa po redu!!!   :sablja:

" suknjice kratke pa pokrivaju kao i alfin fabricki branik sto pokriva zadnji deo auta,vidi se do prednjeg lonca,tako i ove a kad dignu ruke da se vesele,kao na naglom kocenju,vidi se ceo patos,do motora ha,ha,ha "

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #5 : Čet 20:25:22 19.05.2011. »
Ma karb ti nema TPS, to je neka fora bila kao da pokazuje potrošnju na tabli, paila bi lampice (kao fol koliko troši) i neku strelicu kad bi trbalo šaltat u višu!

Nema ti to nikakve veze za radom motora.

Možda nije u fazi dobro, možda svjećice nisu dobre za taj auto (to je meni bio najčešći problem na takvom motoru).

Možda si negdje gricnuo kablove od svjećica....

A možda te zajebaje i pick-up na razvodniku...

Puno je toga za proć, pa po redu!!!   :sablja:

Uslikacu pa ce se vidjet. Ja mislim isto da je oko razvodnika samog nesto jer ima malo vise lufta osovina raz. cini se vise nego sto bi trebalo.  A sve te zice na od pikapa pa nadalje su mijenjane ,petljane ,letovane .... da mi je neki razvodnik 100% ispravan valjalo bi mi pravo.
« Zadnja izmjena: Čet 20:41:04 19.05.2011. zzekan »

Offline MIKA 75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2006
  • alfa 75 3.0 12v
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #6 : Čet 21:56:57 19.05.2011. »
Pogledaj razvodnik paljenja halov davac ona mala crna kockica unutra on ti je ispod onih vagica
Streha,bok,kotaci

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #7 : Pet 17:24:11 20.05.2011. »
Pogledaj razvodnik paljenja halov davac ona mala crna kockica unutra on ti je ispod onih vagica
Pogledacu . Mislio sam da rastavim razvodnik svakako ne bi li kako napravio da manje lufta ... Iz njega (halovog davaca)idu kontakti na pikap jel tako?  Lufta mi taj razvodnik ,kontam da se diraju stator i rotor i  kad ne treba.  A reci mi ovo ; sta ako nevalja taj halov davac ...moze li on s nekog drugog razvodnika neplemenitog porijekla? Posto od njene visosti nema razvodnika ni u krugu 150Km bar ne oko mene.

Offline tomo75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1473
  • KUM
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #8 : Pet 19:36:41 20.05.2011. »
po tipu trebaš ga skinut dole i to če ti pasat sa nekog wv il audia to sam ja jednom več radio i složio :good:
samo te gas može spasit?

Offline MIKA 75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2006
  • alfa 75 3.0 12v
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #9 : Sub 01:14:17 21.05.2011. »
Pogledaj broj na njemu obicno je Bosch----- :good:
Streha,bok,kotaci

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #10 : Sub 14:41:08 21.05.2011. »
Pogledaj broj na njemu obicno je Bosch----- :good:
  Jest bosch naravno i modul i bobina sve.  Znaci komplet razvodnik sa nekog vagena .Daj boze ali probacu.... sve sam probao sa ovim sto je original pa sad ...

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #11 : Ned 20:22:33 03.07.2011. »
POzz svima nisam se dugo javio jer sam imao nekih drugih vozila "u programu"  A alfu probao -napravio jedno (promjenio 2 ventila ,prestelao ostale )a u mintajmu pokvarilo se drugo. Sad hoce u obrtaje ide ne cuka ne gasi se ali kad pali vah-vuh -uhhh sve jedan po jedan klip ko da ce unazad upalit.  i nece  problem jedan naravno i benzinska pumpa kad se ugrije ili potjera auto u preko 4500-5000 o/min zasteka nece ... ugasi se. Moze li se ta pumpa zamjenit sa elektricnom od nekog ajnsprica bez nekih stetnih posljedica i puno mudrovanja oko povratnog voda kojeg ovdje u ovoj izvedbi nema?  Neko radio nesto slicno?

Offline sira

  • Glavni Moron
  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2766
  • Sirko From Japirko
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #12 : Ned 10:19:33 10.07.2011. »
Imaš kupit električne pumpe za karbove, lakše nego se zajebavat sa pumpom za injection.
___/=====\°/=====\___

zzekan

  • Gost
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #13 : Sri 17:07:42 10.08.2011. »
Imaš kupit električne pumpe za karbove, lakše nego se zajebavat sa pumpom za injection.
o.k .u medjuvremenu sam sasuo ispusnu granu na 4- dijela ... oj ja auta i problema.

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: alfa 75 1600 "cuka"i tesko pali.
« Odgovori #14 : Pon 08:48:51 10.10.2011. »
sta bi na kraju jel proradi,hoce da cuka kad je prerano paljenje,dovedi prvi klip u gornju mrtvu tacku i na razvodniku vidi dal se pogadja sa mestom gde ti dodje prvi ili cetvrti kabal,dovedi razvodnik priblizno,proveri dal ti redosled paljenja dobar,1342

kad redosled nije dobar na dva hoce da tuce jer pali kad ne treba,a ako puca i nece da upali zameni samo mesta dijagonalno na kapi,jer kad je prvi na paljenju baci varnicu na cetvrtom i obrnuto,proveri,sa ogromnim luftovima u maloj pesnici ne cuka jako,sitno se cuje na leru