Autor Tema: Kvačilo/kuplung  (Posjeta: 10380 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Grilzz

  • 2.0
  • **
  • Postova: 175
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #45 : Sri 15:44:17 06.01.2010. »
Eper kaze da je broj isti kao i kod 1.8 IE 60531345, ali 1.6 IE piše 60562889.

Ali puno stvari ima drukčije brojeve a u stvari ide na sve.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11695
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #46 : Sri 15:51:43 06.01.2010. »
1.6 ima manju lamelu.
Afrika to je moj bit, Afriku voli cili svit

Offline Interceptor

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1385
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #47 : Čet 23:08:27 28.01.2010. »
Da li je normalno da se pedala kuplunga kad vraća do određene razine npr. malo više od pola i onda malo zastane i odskoči pred kraj i lupi?
Imam onaj sistem s onom debelom oprugom, nije na samom cilindru kao za pedalu kočnice nego sa strane onaj sklop.
Isto tako kad stišćem pedalu kao da ima malo lufta i to je taman dok se ona debela opruga počne rastezat onda pedala počne pružat otpor. Je to normalno?Dao sam reparirat cilindre pa ne znam jel su nešto zajebali ili je ovo normalno ponašanje pedale. Očekivao sam da će odmah od vrha bit tvrda i normalno se vraćat bez odskakivanja.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11695
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #48 : Čet 23:10:57 28.01.2010. »
to je normalno, ta opruga je tako namjestena da u polozaju gdje je pedala najlaksa (ajmo rec u vagi) odvaja kvacilo, radi feelinga.
Afrika to je moj bit, Afriku voli cili svit

Offline Interceptor

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1385
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #49 : Čet 23:27:35 28.01.2010. »
to je normalno, ta opruga je tako namjestena da u polozaju gdje je pedala najlaksa (ajmo rec u vagi) odvaja kvacilo, radi feelinga.

Aj dobro ako je normalno, već sam mislio da propušta cilindar. Jer je filing ko da nije odzračeno do kraja, kad se vraća dođe do pola pa stane pedala i onda opruga obrne i gurne ju do te mjere da lupi.

« Zadnja izmjena: Čet 23:32:05 28.01.2010. Interceptor »

Offline RUDI-Zd 75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4021
  • -Volim Alfe 75.....
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #50 : Pet 13:00:52 29.01.2010. »
-Kad je počneš voziti........dođe sve u normalu!!!  :nod:
-Alfa Romeo 75 3.0 V6 EVOLUZIONE
-Alfa Romeo 75 2.0 TS x3
-Alfa Romeo 75 1.8T -America
-Alfa Romeo 75 2.4 TD (3,0 V6),(2,5 V6)..?
-Alfa Romeo 75 1,6
-Alfa Romeo 155 2.5 V6....
-Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD
-Vespa PX200E  x3
-Vespa 125P

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #51 : Sri 20:15:49 10.03.2010. »
prosvirali lezajevi na zamajcu i kvacilu,druk lezaj se cuje dok je hladan a ostali i kad se ugreju,pa vriste kao ludi

projurio sam kroz vodu od oko 20cm dubine pa sam oprao prozore na kucama sa obe strane ulice e i od tad mi je i tepih mokar sa leve strane,negde je propustio patos,prozvizdali lezajevi,sumnjam i na nosac kardana pa sam i za njega uzeo nov lezaj

u menjac sam sipao ulje HD-46,hidraulicno za strug,koji ima isto kvacilo kao i sper diferencijal,mnogo mi se vise svidja kako kopca,nista bolje ne salta ali se ni cuje u voznji,dok recimo sa 80w90 nije kopcao skoro uopste,jer na snegu je slajfovao samo jedan,a tesko se saltao par kilometara dok se ne razbije,sad se isto salta i na -5 i na +15 stepeni

Offline Interceptor

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1385
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #52 : Čet 13:02:42 03.02.2011. »
Je li pametno tokariti zamašnjak i korpu ako mjenjam samo lamelu???

I može li se promjeniti samo ležaj u vlačnom ležaju, može li se on rastaviti?

Offline Nikola Bozic

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2200
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #53 : Čet 15:41:51 03.02.2011. »
Je li pametno tokariti zamašnjak i korpu ako mjenjam samo lamelu???

I može li se promjeniti samo ležaj u vlačnom ležaju, može li se on rastaviti?


Ne tokari nista.

Lezaj na vlacnom kvacilu se da promijeniti.Imas seger kojeg skines da bi oslobodio lezaj i to je to.
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #54 : Čet 15:52:34 03.02.2011. »
zavisi koliko je pojeden zamajac,mada moze i korpa da se obradi ali moras voditi racuna o korpi koliko se obradi potisna povrsina,toliko mora i nalegajuca a na zamajcu povadi stiftove pa obradi i tu povrsinu isto koliko i gde lezi lamela

ima u manualu podaci o dimenzijama zamajca koliko mora biti dubina mislim da je 22.2 ili tako nesto

mada mozes da iskombinujes da mozes sajbnama stelovati tvdocu pedale i da potrosensa lamela radi kako treba

sa donje strane sam prosekao kuciste da mogu to sve da stelujem bez skidanja,ne znam gde mi je slika aj kad nadjem pa cu postaviti

Milano75

  • Gost
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #55 : Sri 23:10:51 29.06.2011. »
Hallo

ich habe ein Problem

Dieser Ring ist auf dem Ausrücklager 2,4 TD/V6 montiert

Dieser Ring ist eine Vorspannung, Ausrücklager

Biegen Sie den Ring auf die andere Seite und Ausrücklager, das Rumpeln

Wir reparieren es und es dauerte etwa 60 Kilometer

Warum ist es passiert?

[privitak je izbrisao admin]

Offline z3kan

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.5
  • ****
  • Postova: 6106
  • Jazo Đedai
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #56 : Sri 23:17:49 29.06.2011. »
Milo ... try in english please  :D:
     

Milano75

  • Gost
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #57 : Sri 23:21:13 29.06.2011. »
Milo ... try in english please  :D:


bok

imam problem

Ovaj prsten je fiksirana na 2,4 puštanje ležaj TD/V6

Ovaj prsten čini stres-release ležaj

prsten okreće, ožiska pušten tutnjava

Ovaj lijek, i to je trajalo oko 60 km

Zašto se ovo dogodilo?




koristiti GOOGLE TRANSLATE

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11695
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #58 : Sri 23:24:08 29.06.2011. »
depends which side you turn the ring. it has to keep the bearing tight. it must not move freely on the clutch.
Afrika to je moj bit, Afriku voli cili svit

Milano75

  • Gost
Odg: Kvačilo/kuplung
« Odgovori #59 : Sri 23:26:23 29.06.2011. »
depends which side you turn the ring. it has to keep the bearing tight. it must not move freely on the clutch.

circle given correctly
but he himself rewinds