dok se sa jedne strane vari limarija i nabavljaju sitne stvari koje mi fale (dizne, magistrale, crijeva, vakuumi...)
Ery se posvetio cackanju oko nekih estetskih i manje estetskih dijelova :craz
evo par slicica za sada....
Auxilary air valve ili AAV (nesto kao motoric minimuma) nabavljen polovan, ociscen i nastelovan

Odvajač uljnih para očišćen i lakiran (izašlo je 200g truleži neke iz njega...)

Plenum, očišćen, izmjenjen ventil za servo kočnica...

Throttle body složen na novo i ispoliran

Novi TPS što znači throttle position sensor ili po naški senzor pozicije gasa (stari je bio od opela i radio je na sasvim kontra principu)
i očišćena sedma dizna ili ti dizna za hladni start

Lakirana je maska u 601 Nero Luxor / Luxor Black bazu i čeka bezbojni...

nemam puno izbora jer ne mogu nabaviti nigdje nov znak i trokut pa sam odabrao ove najbolje :)

Oba fara su složena nanovo da budu kao novi, i to iz 4 nevaljala

Pa sam stare žmigavce zamijenio novima koji su stigli čak iz Južnoafričke republike

Te prepakovao anlaser i lakirao kućište i stator

A onda su na red došli i deklovi...

i skinuta je propala bitumenska zaštita i površinska hrdja sa unutrašnjosti blatobrana, i za koji dan, kad smognem love, temeljna reaktivna pa novi lak i zaštita

ispušne grane sam ofarbao temperaturno-otpornim lakom...
