0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
E mehanicari moji, klip ne izgori usljed nepostelanog mjeraca protoka ili ti debimetra nego zbog zacepljenih injektora dobijes efekt autogenog rezaca za metal u 99 posto slucajeva izgori jedan klip i uvijek zbog neispravnog injektora i spali klip sa strane
Ne triba s njom u presu ako nemas love nego se lova skupi i sve se napravi u sutu,a potrosni djelovi se ne racunaju.Ja da ne plovim ne bi imao ovoliko sestaka koliko ih imam tako da mi je veza novac - odrzavanje auta jako poznata.Evo rjesenja.Ljudi dignu 20 000 kuna na banci da bi kupili skuter Gilera ili Piaggio od 50 kubika i na 5 godina vracaju mjesecni kredit od cca. 500 kuna.Ako uzmes manje i rata je manja pa ti sad vidi..
tako san i napravija, samo nisan diga kredit za auto nego za stan, rata je 2400 kn na 35 godina.ova alfa mi je zadnja rupa na svirali više je ko hobi pa ako ostane za nju koja kuna dobro ostane.
okrenili se prioriteti u životu, neman više 17 godina
ja sam ti objasnio postupak kako ces ga dobit da radi e sad ako ti nemas osjecaj onda daj nekome tko ima. slozi tako da auto najbolje ide i da je opruga debimetra sto vise napeta. kad napnes toliko da auto pocinje slabije ici stani i opusti malo. to je sva filozofija stelanja tog visoko sofisticiranog uređaja na razini pentiuma 7 od 3 miljona megaherca.
alo ljudi, ajmo ovako. TS nije turbo motor da se treba plasit topljenja klipova i toga. od siromasne smjese oce izgorit klip ali ne na atmosfercu jer to moras bit doslovno debil da ne skuzis da je auto u siromasnom podrucju. postoji mogucnost da se nesto desi ako je jedan injektor los i to se opet primjeti i morao bi ga tjerat po autocesti pun gas. vece je sranje ako je prebogata smjesa jer ispire cilindre a ti ne kuzis jer auto ide isto. pucanje na ispuh nista ne znaci, ima uvijek nesagorjelih plinova u ispuhu koji grunu zbog temperature, nista zato. pogotovo na auspuh koji je otvoren.stelanje na ekotester je kita labudova, to sluzi samo da se dobije prolaz na tehnickom. ako je debimetar dobro kalibriran onda ce najvjerojatnije bit dobra smjesa i u ostalom podrucju ali nemora znacit. nit ima sondu koja ce ga ispravljat nit je elektronika pametna da uzima u obzir vise parametara. on zna samo kolika je temperatura motora, zraka, broj okretaja i koliko je debimatar otvoren. to je sistem iz proslog tisucljeca. neka meni bilo tko objasni kako ces sa ekotesterom izmjerit stvarne uvjete u voznji, pod opterecenjem? ja sam ti objasnio postupak kako ces ga dobit da radi e sad ako ti nemas osjecaj onda daj nekome tko ima. slozi tako da auto najbolje ide i da je opruga debimetra sto vise napeta. kad napnes toliko da auto pocinje slabije ici stani i opusti malo. to je sva filozofija stelanja tog visoko sofisticiranog uređaja na razini pentiuma 7 od 3 miljona megaherca. mislim da moj sin brze racuna od te elektronika pa sad vi mudrujte o njoj i naisite jos koji elaborat.
tako san i napravija, auto mi ide puno bolje nego prije, baš san sad malo po gradu đirava i sa hladnim gumama pri punom gasu u trećoj brzini kola proklizavaju i guza oće levo-desno
Odi provjeriti eko test da vidis kakva ti je sada smjesa.
Znaci bolje je nastelati auto odoka nego na eko tester koji kod nekih auta sa elektronikom iz proslog stoljeca bas sluzi za stelanje,a kod novijih auta i dijagnosticiranje kvarova na ubrizgavanju i izgaranju.Hrc,ti si wunderkind.Kad ti mogu dovesti auto da ga malo postelas pa da odma ide u bok?