Autor Tema: Giulietta GTA ex Uzzy , ex fjs by Mirko  (Posjeta: 286748 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline marac_kc

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1892
  • Hell was full so i came back
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #645 : Čet 07:33:49 13.11.2008. »
E uzzy, gledam sliku na oldschool forumu i čudim se, pa nije ni čudo da ti se auto njiše i naginje..., pa gevinde ti opče nisu u funkciji... :82:

Onaj crveni feder (helper spring) ti MORA biti stisnut do kraja, jer sad tebi ta gevinda služi za ukras....., tak da još nisi namjestio odnos torzija/opruga gevinde.

Helper spring služi samo kad se auto digne na dizalicu, da glavna opruga nebi spala s kučišta, jer te opruge imaju jako mali hod, odnosno veliku tvrdoču.


Iskreno kad sam prvi puta vidio slike, mislio sam da je auto u zraku....
« Zadnja izmjena: Čet 07:36:20 13.11.2008. marac_kc »

Offline Isus

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 3594
  • Internet mehaničar
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #646 : Čet 09:50:11 13.11.2008. »
Kod mene je kemija ko i uvik pa san to smontira za sicu na solarno placanje,inace LANDIRENZO kosta nekih 9000kn sta je preskupo i trazi neki jeftiniji sistem
Auto ide bolje nego na benzin,al brate klapa na leru ko dizel  :bad: :bad: :bad:

da, da LR ima dieselese injektore, ko iBRC s time da su BRC ovi nesto tisi a bolji.

MOji valtek ne lupaju uopce ( ok sad sigurno ne  :D:) al nisu ni inace al vole protuc nakon nekih 50 000 onda se zamjeni klip feder i gumeni O ring i deri dalje, to dodje 20 kn : :P:

al to luopanje se da izoliraz s mlao gume sa bicikl i slicnim kemijama.
stojadin, milicija edišn

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #647 : Čet 10:41:44 13.11.2008. »
sta si isao predstavljat auto na oldschoolu?  :DD: :DD: :DD:

ovo sta ti marac govori ima smisla. ti gewindi su predvidjeni za spusten auto. negdje sam procitao da se postavljaju tako da se auto spsuti za jedan zub a s gewindima se onda napinje na zeljenu visinu. a ona tanka opruga bi trebala bit stisnuta do kraja. tako je na svim gewindima.

Offline marac_kc

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1892
  • Hell was full so i came back
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #648 : Čet 11:07:04 13.11.2008. »
Ovako kako je on složio samo koristi amortizer od tih gevinda, a federi su za ukras... :DD:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #649 : Čet 11:12:59 13.11.2008. »
auto mora toliko bit spusten dok se mala opruga ne spresa do kraja, plus jos koji krug da se u zavojima opruga na unutarnjem kotacu ne oslobodi. zato i je plosnata ta opruga. kad bi stavio kameru i krenuo se vozit vidio bi da radi samo ta mala oprugica, a ona debela stoji na mjestu.

i koliko sam uspio vidit gewindi su u skorz najdonjem polozaju. znaci ima prostora da ih se zategne. ja bi probao okrentu torzionku za jedan zub i onda sa gewindima napeo na ovu visinu ili koliko ide.
« Zadnja izmjena: Čet 11:24:15 13.11.2008. Superfly TNT »

Uzzy

  • Gost
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #650 : Čet 19:38:26 13.11.2008. »
Ovako kako je on složio samo koristi amortizer od tih gevinda, a federi su za ukras... :DD:

U principu si u pravu,opce ne koristim opruge dok se auto ne nagne u zavoju nekih 10-15mm sta mi savrseno odgovara
Kad ih skroz zategnem iman neki glup osjecaj da ce mi se sasija raspast i ovako taman fino apsorbira rupe i lezece  ;),a za stazu bi ih sigurno utega do jaja
Mozda glupo,al meni odgovara  ;)

Uzzy

  • Gost
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #651 : Čet 19:43:52 13.11.2008. »
Ne postoji savrsen set-up za sve uvjete,al ovo je trenutno najtvđe sta cu ic posto auto koristin svaki dan  :drive: :drive: :drive:

Uzzy

  • Gost
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #652 : Čet 20:23:51 13.11.2008. »
sta si isao predstavljat auto na oldschoolu?  :DD: :DD: :DD:

Zasto smjeh  :D:

Offline marac_kc

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1892
  • Hell was full so i came back
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #653 : Čet 23:05:04 13.11.2008. »
Kužim..., no ja imam alfu na duplim štos gumama, a još mi je i teži prednji kraj, i ništa to ne puca niti se šasija uvija..., imam truli BMW, tak je trul da su zadnji amortizeri izbili šalica na muldama, a solo je amortizer ko na alfi, feder je sastrane, napred su krakovi šasije ko od stiropora kako je trul, i gore su gewinde sa 10 kila oprugama i dvoradnim štelajučim amortizerima punjenim sa 20W HEAVY MOTUL-ovim uljem za amortizere, to je tvrdo ko kuga, nemožeš stisnut amortizer a kamoli razvuč, pa pičim po šumi ko manijak, i nema nikakvih problema na prednjem kraju, ni ne lupa, ni ne skače ništ, auto je super udoban kad pogledam da nema ni selena na vilicama, već su dvoredni ležajevi stavljeni..., ja ne vjerujem da ti se bu školjka raspala....

Uzzy

  • Gost
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #654 : Čet 23:29:33 13.11.2008. »
Da ih zavrnem,a  :devil: :devil: :devil:
2 minuta posla,pa ce mo vidit sta ce bit

Offline ciccio-75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 3047
  • low rider
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #655 : Čet 23:38:20 13.11.2008. »
Da ih zavrnem,a  :devil: :devil: :devil:
2 minuta posla,pa ce mo vidit sta ce bit
zavrni ih.........pa vidi ako ti odgovara pusti......ako ti pretvrdo lako vratis......

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #656 : Čet 23:51:58 13.11.2008. »
probaj , ako bude auto previsok spusti ga na torzionki za koji cm pa onda zavrni ponovo. ovisi koliko slobodnog navoja jos imas i koliko je rasirena ta pomocna opruga. sad mozda zavrnes do kraja ali nema dost navoja da spresa oprugu.

po meni  ti gewindi sluze za regulaciju visine, ali ta oprugica mora uvijek bit stisnuta. tako da kad dodjes na grobnik u par minuta spustis auto a kad ides kuci podignes. tebi sad torzionka neda da ju spustis.

Offline marac_kc

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1892
  • Hell was full so i came back
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #657 : Pet 07:37:45 14.11.2008. »
Neće se dić ni milimetar, taje opruga tako mekana, da ju u šaki možeš stisnut. Probaj, no ja bi auto stavil više dolje na torziji, te pomoću gewinde ga degel na željenu visinu, jer morai glavna opruga biti malo stlačena....

Super muho, nema drkanja visine kad se jednom napravi špur!!!!!

Tak da ova tvoja teorija sa stazom neće ići, jer kad spustiš auto kratiš špurštange, jer idu prema gore, a to rezultira odmakivanjem kotača jedan od drugog! Spuštanje auta ne rezultira uvijek sa boljim ležanjem, u pravilu smiješ spustit auto toliko da ti kugla na vilici stoji okomito na rukavac, u alfinom slučaju ti dopušta da vilica stoji par stupnjeva prema gore, za sve dalje više od toga treba preslagivat kompletan ovjes...., kod nekih auta postoje podloške pod kuglu, tako da se kugla podigne, no ne kužim kako bi to kod alfe riješio kad ima dvije vilice....
« Zadnja izmjena: Pet 07:45:30 14.11.2008. marac_kc »

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #658 : Pet 10:23:10 14.11.2008. »
tu se radi o svega par cm, ja sma spustio svoju za 1 zub prvo i nisma nist primjetio na spuru, cak sam imao osejcaj da je bolji na volanu. bio je bolji i na kocenju. kaj malo ti se otvore kotaci , nije to lose.

Ernest

  • Gost
Odg: Giulietta GTA by UZZY
« Odgovori #659 : Pet 10:36:50 14.11.2008. »
a vidis, recimo kod mene na 916GTV-u imao sam poboljšanje kad sam zatvorio špur... ne znam koliko stepeni, nešto jako malo. ispod 2 mm je bila razlika izmedju prednje i zadnje strane..