Neee... 
Meni se cini da je suplja torzija od 33 mm negdi u rangu 200 kg opruga.
Od kud ti to?
Pokupljeno na netu

Najvece torzionke koje su radjene za nase aute su 36 mm hollow bars, za BTCC. I te su bile preko 200 kg kad bi ih se pretvorilo u coilover rate (nije isto torsion rate, spring rate i wheel rate), ako sam dobro upamtio. Tamo je bilo sve u lb/in, negdi oko 800 lb/in valjda. Uglavnom, neupotrebljivo za cestu. I 33 su prejake. Dosta ti je 27 mm torzionki, za cestovnog trkaca. Torziona krutost raste na cetvrtu potenciju, pa svaki mali postotak porasta znaci ogromnu razliku.
Ja bi i na trkacu makinu stavio 27, a onda puno jacu balans stangu. Pa prema tome podesavat straznji ovjes.
Teorija ovjesa je najkompliciranija stvar na pripremi auta. Sto ljudi, sto set-upa.
