Alfa Transaxle forum

Area Servizio => Ovjes i kočnice => Autor teme: TNT - Čet 20:52:41 05.06.2008.

Naslov: De Dion
Autor: TNT - Čet 20:52:41 05.06.2008.
de dion by nedipl ing shipro:

to je u biti trokut koji drži oba stražnja kotača u čvrstoj vezi i centrirana neovisno o hodu ovjesa.
to bi bilo u biti zavisno vješanje da kompletan sklop getribe,diferencijala,spojke i kočnica nije učvrščen na šasiju te je tako neogibljena masa svedena na minimum.
na prednjem vrhu de diona je spoj sa šasijom izveden preko elastičnog silent bloka a kasnije kod SZ-a preko kuglastog brončanog zgloba koji praktički i nema oscilacija.
taj zglob je smješten po sredini između osovina te tako praktički u težištu vozila prenosi pogonsku silu sa kotača (naročito na alfi 75 TS koja ima balans skoro 50:50)
posljedica je izuzetno stabilno vozilo sa minimalnom tendencijom zanošenja stražnjeg kraja.
na stražnjem dijelu je de dion povezan sa šasijom pomoću wats-ovog paralelograma koji drži sklop centriran neovisno o gibanju kotača.

ovo je bilo ukratko :)

sličan koncept je koristio porsche 928 a sada i ferrari 550/575 

jedina mana mu je bila cijena :) pa je napušten i sada alfa koristi "the same shit" kao i ostali proizvođači pa moraš kupit coilovere i opet nečeš ostvarit sile u zavoju kao SZ ...

da egzotika bude potpuna,naprijed je stavljan ovjes sa dvostrukim ramenima,dodatnom sponom na gornjem ramenu i torzionim šipkama umjesto spiralnih opruga.
svrha je rasterećenje muldi (one samo zadržavaju amortizer u povratu) jer se sila amortiziranja prenosi na most postavljen na šasiju iza prednjih kotača.
izravna posljedica je snižavanje težišta ,a u tom smislu je i spuštanje letve volana, te veća torziona krutost karoserije.

da ne spominjem dvoklipna aluminijska kliješta made by brembo koja nisu plivajućeg tipa već su klipovi postavljeni nasuprotno!

(http://www.cuorialfisti.com/MATERIALE/Materiale%20Tecnica/DeDion3.jpg)

(http://www.cuorialfisti.com/MATERIALE/Materiale%20Tecnica/DeDion5.jpg)
Naslov: Odg: De Dion
Autor: JureMTK - Pet 15:58:24 06.06.2008.
Pas mater, kad ovo gledam i čitam, osjećam se tako ponosno.
Pa mi vozimo tešku egzotiku  :kenj: ,samo ne znam tko koga jaše!  (mi nju ili ona nas)
Naslov: Odg: De Dion
Autor: TNT - Pet 16:05:02 06.06.2008.
ne spada bas ovdje ali transaxle je jebena egzotika. nissan GTR, alfa 8C
Naslov: Odg: De Dion
Autor: shipro - Pon 20:56:50 28.07.2008.
a di si samo ovo iskopa  :DD:

... jos da je imati volje pa sve to napisati kako treba + watt + transaxle itd.
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Bane - Pon 21:14:02 28.07.2008.
Volja ne dolazi sama po sebi, volja se stvara.  :wiii:

Prihvati se posla, doprinesi malo ovoj nasoj zajednici  :bravo:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: marac_kc - Pon 22:58:36 28.07.2008.
Za sve su krive pare, kažem ja vama, zbog para se više ne rade dobri auti......., bili bi pre skupi u startu i pre malo bi se zaradilo, i to ne samo u prodaji nego i u dijelovima kasnije kroz održavanje istih.... 

Malo  :offtopic: ali znate kaj hoću reći!
Naslov: Odg: De Dion
Autor: TNT - Pon 23:04:23 28.07.2008.
danas cigici skupljaju otpad kod mene pa sam im uvalio stari televizor i jos neke gluposti. uglavnom tako oni strazare cijeli dan na hrpici i gledaju mene kako trpam blok u gepek od sive kobile. pita ganci " e buraz jel to za otpad?" ja reko ne.
dalje prica cigo " imao sam ja takvu alfu 86.godine, kupio novu u Romi" ja ono aha
" dobra kola buraz, lezi ko vlak" i tak se hos malo zapricao dok su klinci cupali ekran iz trinitrona.
Naslov: Odg: De Dion
Autor: kilson - Sri 09:23:53 30.07.2008.
Da, skyline je transaxle takodje i to bukvalno koncept sa dvostrukom lamelom - poput reshenja u GTV6. Eto, ochekujem da ce uskoro neki ljubitelj japanaca da proglasi transaxle njihovim izumom poput varijabilnog usisa...   :G:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: marac_kc - Sri 11:19:35 30.07.2008.
Imam jednog frenda koji je izjavio da je Toyota napravila prvi 1,6 16v motor sa dvije bregaste u glavi...  :funnyshit:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: TNT - Sri 11:32:13 30.07.2008.
da nije slucajno i vlasnik toyote 1.6?
Naslov: Odg: De Dion
Autor: shipro - Čet 19:53:02 07.08.2008.
meni je najsimpaticnije kod pravih alfi kada "znalci" pogledaju straznje kotace i, ako su vece felge sa dovoljnim rupama, zacudjeno gledaju i pokusavaju odgonetnuti zbog cega auto nema straznje kocnice  :ruganje:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: marac_kc - Pet 07:51:15 08.08.2008.
Ja svima kažem da sam ih skinuo, a onda oni, a zato ti bacaš zadni kraj........ :82: :82: :lud:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Grdi - Sri 11:35:51 13.07.2011.
pronadji razliku

TS vs. 1.8t dedion...ostatak izgleda identican

TS 40mm
1.8t 34mm

(http://img830.imageshack.us/img830/8448/12072011722.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/830/12072011722.jpg/)
Naslov: Odg: De Dion
Autor: sale75 - Sri 12:48:30 13.07.2011.
a cilj toga je  :82:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: miro - Sri 13:31:57 13.07.2011.
a cilj toga je  :82:

 :neznam: :neznam:

valjda 100€ od grdoga
Naslov: Odg: De Dion
Autor: majstor75 - Sri 13:58:25 13.07.2011.
a slika je odlična za pronaći razliku!  :DD:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Grdi - Sri 14:42:16 13.07.2011.
a cilj toga je  :82:

bilo je upita da li su svi mostovi apsolutno identicni pa evo dokaza da bas i nisu

razlika se na slici fino vidi, a i mjere sam stavio...bez obzira na to trebalo bi biti OK jer selen ima standardno svoju debljinu plus sam most (dakle onaj dio gdje ide vrh dediona) je uvijek isti

jel sad jasniji cilj, recimo mi smo jucer zazujali kad smo vidili razliku na dedionu koji je kakti navodno uvijek identican
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Grdi - Sri 14:42:54 13.07.2011.
:neznam: :neznam:

valjda 100€ od grdoga

 :82:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: rogi75ri - Sri 14:49:33 13.07.2011.
bilo je upita da li su svi mostovi apsolutno identicni pa evo dokaza da bas i nisu

razlika se na slici fino vidi, a i mjere sam stavio...bez obzira na to trebalo bi biti OK jer selen ima standardno svoju debljinu plus sam most (dakle onaj dio gdje ide vrh dediona) je uvijek isti

jel sad jasniji cilj, recimo mi smo jucer zazujali kad smo vidili razliku na dedionu koji je kakti navodno uvijek identican

 :good:

vjerojatno su onda i one šajbe,podloške različite debljine šta idu na original centralni selen inače...

ma neoseti  :sablja: :sablja: :sablja:

 :D:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: sale75 - Sri 15:24:39 13.07.2011.
ma pitam koji je cilj te razlike  :nod:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: majstor75 - Sri 15:27:41 13.07.2011.
ma pitam koji je cilj te razlike  :nod:


cilj je upravo taj! da postoji razlika i da nisu svi isti!
Naslov: Odg: De Dion
Autor: alfistaaco - Sri 21:15:26 13.07.2011.
sjedi pet!! :D: :D:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: MIKA 75 - Čet 00:52:38 14.07.2011.
Razlike NEMA svi mostovi su isti jedino sestaci,turbaci,i 2.4 diesel imaju one kocke gdje se most ucvrscuje na karoseriju zbog zadnje velike gume kardana  :good:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Grdi - Čet 09:40:40 14.07.2011.
Razlike NEMA svi mostovi su isti jedino sestaci,turbaci,i 2.4 diesel imaju one kocke gdje se most ucvrscuje na karoseriju zbog zadnje velike gume kardana  :good:

dedion je razlicit samo u ovom djelu gore gdje ide centralni selen  :nod:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: JureMTK - Čet 10:57:42 14.07.2011.
dedion je razlicit samo u ovom djelu gore gdje ide centralni selen  :nod:

Jedno sigurno znam, a to je da svaki put kad sam meštra (koji alfe radi od '73.) pitao za centralni selen de diona, UVIJEK me pitao ide li tanji ili deblji!

Ja sam naručio deblji i pogodio.

Kod par de diona sam našao aluminijsku podlošku sa donje strane, a na par ih nije bilo...dakle, različita je bila i ona piksna u gumi.

Naslov: Odg: De Dion
Autor: sale75 - Čet 15:21:53 14.07.2011.


cilj je upravo taj! da postoji razlika i da nisu svi isti!


 :tres:

pitam koji je cilj alfa postigla sa tim užim dedionom?  :nod:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: rogi75ri - Čet 17:16:19 14.07.2011.
alfa s ovim autom općenito sigurno nikakve ciljeve nije isla postizat,tako da  :DD: :DD: :DD:









 :D: :D: :crveni:
Naslov: Odg: De Dion
Autor: JaMaL - Čet 18:23:10 14.07.2011.
Citat:
dedion je razlicit samo u ovom djelu gore gdje ide centralni selen

Citat:
pitam koji je cilj alfa postigla sa tim užim dedionom?

nije poenta da je nesto postignuto... ili ne... (mozda im je bilo lakse i jefitinije da nabave te gume... ili su primetili da se vibracije/nesto nesto drugacije prenose ili sta vec sto su otkrili kasnije) svi motori SEM TS-a su preuzeti iz prethodnih modela... samo je TS ubacen u gamu kasnije i sa njim su revidirali/unapredili sve tehnicke aspekte koji su se pokazali neefikasno ili lose u exploataciji do tada....

kada se to uzme u ozbir treba smatrati sve na ts modelima superiorno po dizajnu od svih ostalih modela...

odavno je dokazano da ts moze da izdrzi isto/vishe konja i od turba i od v6... tako da ne treba sumnjati u te prepravke na njemu i uvek ici ka njima ako je to moguce... ako nista drugo bar delova uvek ima vishe nego sa ostale modele :)
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Interceptor - Čet 20:11:02 14.07.2011.
nije poenta da je nesto postignuto... ili ne... (mozda im je bilo lakse i jefitinije da nabave te gume... ili su primetili da se vibracije/nesto nesto drugacije prenose ili sta vec sto su otkrili kasnije) svi motori SEM TS-a su preuzeti iz prethodnih modela... samo je TS ubacen u gamu kasnije i sa njim su revidirali/unapredili sve tehnicke aspekte koji su se pokazali neefikasno ili lose u exploataciji do tada....

kada se to uzme u ozbir treba smatrati sve na ts modelima superiorno po dizajnu od svih ostalih modela...

odavno je dokazano da ts moze da izdrzi isto/vishe konja i od turba i od v6... tako da ne treba sumnjati u te prepravke na njemu i uvek ici ka njima ako je to moguce... ako nista drugo bar delova uvek ima vishe nego sa ostale modele :)

Ja na de dionu imam onu tanju gumu na de dionu, pa je valjda i de dion tanji tu.
Naslov: Odg: De Dion
Autor: Grdi - Pet 10:18:38 15.07.2011.
guma je uza ali bolcna dakle onaj metlani fixni dio je uvijek isti, on ulazi u sam most i to se steze, dakle on odredjuje debljinu, a to je ocito isto za sve