Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Motor i Getriba => Autor teme: tomo75 - Pet 20:15:45 18.07.2008.
-
eto drugovi da i ja nešto napišem, upravo slažem ts turbo i mogu reč da sam granu rješio,još koja sitnica i mogu jurit,valjda ' :kenj: :kenj:
ako koga nesto interesira zovi na mob'
-
A elektronika, klipovi, intercooler??
-
TNT brzo u Tome poslikat kako napreduju radovi :wiii: :wiii: :wiii:
-
ako mi bude dao da slikam
-
A ti dojdi i ko ono cackas po mobitelu :zvizd: :zvizd: :zvizd:
-
idem sutra u kontrolu, kao dosao sam po torzionke pa ono joj omaklo mi na foticu.
-
To ce bit prve spijunske fotke "Tominog experimenta" i ako bude uspjesan saljen mu odma Giuliettu na slaganje :nod: :nod: :nod:
-
Ja bi isto da se vidi to ovdje, ne znam čemu tajnovitost
-
nema tajnovitosti, nego tomo nema komp a ni fotic. idem daans spijunirat pa cemo vidit sta ima.
-
Turbo puhalo + dizlo makina, to da, ali na benzincu ti nastaje turbo rupa u đepu......
-
budemo poslikali da ne plačete, a moja elektronika za benzin je presostat od vešmašine koj radi ispitano na turbako vlastito ja meto na punta 1,2 turbo uz to ide 5 a može i 6 injektor
-
Ili ga skineš sa dizelke, tamo ti uključuje na 1,1bar tako je kod mene, a pali samo onu glupu lampicu TURBO PRESS, a čemu, samo da te uplaši bezveze......, i nabavi si regulator pritiska goriva od Crome 2,0, on se da regulirat i možeš s njime diči tlak goriva preko 4 bara i pouzdan je, daj pročistit dize i to bu radilo i bez 5te dize...., no ako planiraš veče tlakove od 1 bar onda ti ovakvi home made tuning prinudni alati nebudu koristili!
-
Gde su te slikice breeee? (http://www.cannonballforums.se/images/smiles/006_5.gif)
-
ne stigne slikat, prekjucer mi tomo oteo 5.injektor sa sestaka, ko zna sta ce snjim :82:
-
Verovatno mu fali goriva... :good:
-
Ja ne bi išao na dodatne injectore, već bi kupio jače
-
Ma Tomo to oce za pocetak dovest da proradi,pa ako bude funkcioniralo.................lako ce se nadogradit
-
sira, kad bi se tebe slusalo auto nebi proradio bar 5 godina.
uglavnom zadnje sta sam cuo je da je auto zapalio. uz mnogo plavog dima. ocito turbina pusta.
-
Ne želim bit zloguki prorok, ali nagledao sam se po forumima kako je to završavalo kad se kemijalo s turbom umijesto da se napravi kako treba, a i moje auto je upalilo, pa dok je provozilo prošlo 5 mjeseci i to jer sam bio glup i umjesto da sam kupio MS išao se zajebavat s Jetronicom i zato mi i dan danas ne radi na benzin kako treba a sve zato jer sam želio auto šta prije na cesti a nisam imao još 1000-1500 kn za MS a moj je jednostavni atmosferac, jer ako se ide zajebavat s Motronicom i dodatnim injectorom brzo će rastalit klipove, uhvati ga pod ruku i kod Alfaluđaka da vam objasni šta i kako, on je sve to na svojoj koži naučio. Ne isplati se zajebavat s turbom ako elektronika i injectori ne prate porast protoka zraka
Ali ajde ako i rastali te klipove ima TSova svugdje okolo za 100 kn :D:
-
da za 100kn?? imam ih tu za nasutavat se snjima.
gle znam sta ce alfaludjak reci i kakve cifre ce nabrojat. to je sve uredu kad bi TS turbo bio cesta pojava i kad bi se znale sve cake i sta pase od kojeg auta. takvih turbaka ima ima mozda 10 u svijetu da se zna za njih a postupak skrivaju ko zmija noge. uz to svako je radio na svoj nacin. kad bi ja slusao druge sta kazu nikad nebi imao 1.6 getribu sa sperom jer su mi govorili da medjuploca nevalja da ce puknut sarafi , da to nije dobro. evo jos uvijek vozi i pali gume. zato vjerujem da ce tomo to slozit, samo nek da dovoljno goriva. ako se rastali klip, stavit ce drugi pa popravit sta nevalja. od teorija nikad auto nije vozio. treba napravit.
-
Ma sprdam se za cijenu TS, ali ne treba izmišljat toplu vodu, nije to nuklearna fizika, MS i WB sonda dođu oko 300 Eura, injectore može kupit kakve oče za 100 eura, a onda ima sigurno auto 99% ali ako mu je draže ovako, ja nemam ništa protiv.
Evo šta je meni jedan od tih koji su to napravili napisao:
engine stock rebuilded with nissan 84mm pistons ..i forgot nissan engine code .. CA18det ot similar intake and exhaust home made from mild steel ..not very hard to do 8:1 CR ECU is Mega squirt stand alone
with MAP sensor no motronic ... saab turbo injectors around 380cc each
intercooler from iveco turbo dayli van ... now is running 1 ignition module
Ford and fires 4 coil plugs additional 4 later .. but now its runing very well .... zeitronix wideband air fuel meter for stand alone tuning
pistons only from nissan, rods from TS
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42782&photo=4
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=42782&photo=5
sorry for crappy quality fotos
yes ca18 det stock is 83mm but u can search oversize 84.5 is fine ... other very good pistons are bmw 318is m42 motor pistons .. they are 84 mm with reverse dome and are factory forged
Vidiš da ne sakrivaju, treba ih samo lipo pitat :D:
-
Ja san prica sa Tomon i on kaze da mu je cilj to dovest da provozi pa je lako kasnije stavit MS,injektore i sve ostalo sta triba,al je triba nac nekog starog TS-a za experimentiranje,a ne ovog ko ji je po njegovoj prici 2 najbolji u Hrvata,odma iza moga :D: :D: :D:
-
Ja se samo nadam da neće doći u turbo iskušenje kao mnogi prije njega kad to proradi, ono koje se zove, a da malo još dignemo tlak .... :D:
-
Ja san prica sa Tomon i on kaze da mu je cilj to dovest da provozi pa je lako kasnije stavit MS,injektore i sve ostalo sta triba,al je triba nac nekog starog TS-a za experimentiranje,a ne ovog ko ji je po njegovoj prici 2 najbolji u Hrvata,odma iza moga :D: :D: :D:
a di je moj TS u cijeloj toj prici?
-
Ja san prica sa Tomon i on kaze da mu je cilj to dovest da provozi pa je lako kasnije stavit MS,injektore i sve ostalo sta triba,al je triba nac nekog starog TS-a za experimentiranje,a ne ovog ko ji je po njegovoj prici 2 najbolji u Hrvata,odma iza moga :D: :D: :D:
a di je moj TS u cijeloj toj prici?
Mislis onaj sa 700.000 :82:
-
Di mu je i misto :ruganje:
-
onaj iz crvene koji sad stoji u garazi i ceka da ga ubacim ponovo di mu je mjesto.
-
Pa onda je u garaži :jezik:
-
onaj iz crvene koji sad stoji u garazi i ceka da ga ubacim ponovo di mu je mjesto.
Jel bolji od Tominog :82:
-
sta znaci bolji? njegov se jos nije dokazao, moj evo 2 godine bez problema od zadnjeg faceliftinga.
na crtu se nismo stali, al tu smo negdje.
-
Ma dobro je to,nego kad ce slike tog cuda,nije valjda tolko lose :D:
-
a TS iz burazove ste zaboravili.....vanjin bivsi.......juri ko sto gromova.... :muzika:
-
vanju su svi prali, kak sad kod tebe juri to neznam. bice da je do vozaca :drive:
:DD: :DD: :DD:
-
Još jednom ponavljam: TURBINA NA BENZINCU PROIZVODI TURBO RUPU U ĐEPU, NOVČANIKU, SEFU.., ili gdi već držite lovu....
-
kaj se brines marac, tomo je pun para.
-
evo vidio cudoviste, nije lose. upravo smo rjesili odvod ulja u karter i tako to. uglavnom fino fijuce.
-
Kad je probna voznja :drive: :drive: :drive:
-
valda uskoro
-
slike............. :cafe:
-
:uzi: :gun2: :gun: :tup2: :tup2: :tup2: :uzi: :gun2: :drive: :funnyshit: :muzika:
(http://img504.imageshack.us/img504/8749/dsc04720wn3.jpg)
(http://img329.imageshack.us/img329/7205/dsc04721xt3.jpg)
(http://img95.imageshack.us/img95/325/dsc04722tq8.jpg)
(http://img511.imageshack.us/img511/5086/dsc04723ir6.jpg)
(http://img261.imageshack.us/img261/5480/dsc04724zf4.jpg)
-
Fino i jel provozilo to,kakvi su dojmovi :82: :82: :82: :D:
-
fali goriva nakon 4000, to treba jos rjesit.
-
nije losha pila
-
Dobro to izgleda samo elektroniku još, a je li mi se čini ili je komad auspuha iskorišten za cijev od turbine do intercoolera :D
-
Smanjit tlak........
A zakaj nije popoff spojen na vakum.......
-
neispravan je :devil: propusta pa se gasi na leru. smanit tlak se nemose jer ima debilni wastegate bez stelanja.
-
Iz ničega nekaj, to je moto svih koji voze stare alfe...... :D: A složit će se....
-
Ima li kakvi novosti :82:
-
stavljen je normaln wastegate tako da je tlak sada oko 0.4 i ima 2 injektora. vozio sam se u autu , ide fino mada ima jos prostora, treba ic bolje.
-
Ima li nekih novosti? -Do sad bi ga i ja sastavio (za godinu dana)... :DD:
-
nista od toga, truba i povlacenje. stvara neke virove u rezervoaru. sad je plin direkcija i auto je na bubnju.
-
Jebi ga čovjeka uhvatila V6 manija :ruganje: :ruganje:
A Ovo je trebao bit ubica od auta, samo da je MS stavljen, jeo bi sve redom, mislim da je TS super za Turbo konverziju, TNT sad si nam ti zadnja uzdanica, pokupi od njega granu, turbinu i ostalo i na posao :G:
-
stvorio se jedan problem u medjuvremenu. to je postao auto za svaki dan, uz to testno vozilo za isprobavanje raznih plinskih sistema i isparivaca. vjerujem da ako se ne proda i V6 proradi da ce se tomo vratit eksperimentiranju. a cak smo i mislili prebacit to an moju crvenu ali sam imao mali udes nedavno.
-
stvara neke virove u rezervoaru
Virovi u rezervoaru? :shock:
-
Prebrzo ga prazni?? :DD:
-
slicno onom kad maknes cep dok je kada puna vode. takvi virovi
-
Pa je li ostala serijska pumpa goriva??
Trebalo bi napravit još jedan mali rezervar s još jednom pumpom serijski s ovim, zajebancija ali tako se rješe ovi problemi da benzin dolazi ravnomjerno.
-
ma lako za pumpu nego je doziranje goriva problem, ides 50% preko potrebnog da slucajno nebi ostao bez goriva. dobije on goriva da sve crno dimi iz auspuha al to nije to bez pravilnog doziranja. uglavnom to je bilo samo proba i projekt nije obustavljen jer ima potencijala. htjeli smo vidit jel auto vuce sa 10:1 na malom tlaku , i da vuce fino, sad bi trebalo usavrsit granu , uzet neke vece injektore i menađment za gorivo i paljenje.
-
A šta sam ja rekao na početku???
Jednostavno to ne ide bez prave elektronike, možeš gađat, možeš i pogodit da radi kako tako na određenom broju okretaja, ali to jednostavno ne ide s običnom elektronikom.
Šta se tiće potencijala, to je apsolutna bomba, TS je kao rođen za Turbaka
-
znali smo da je ts stvoren za turbaka, pogotovo zbog agresivnih bregastih, sodium filled valves i jos ponekih gluposti. ali trebalo je to probat i dozivjet.
-
Koja turbina je koriscena?
-
t3 50
-
-Jedna sugestija za jednostavno smanjivanje kompresionog odnosa i pripremu pred turbiranje;
Klipovi od boxer-a 1.5 = 84 mm, shto je najludje, trebalo bi da su bolcne istih dimenzija (provericu). :zloco: Kompresioni odnos sa boxerovim klipovima pada na 8.5 (!!!)
Ako bude kesha i vremena, ovo mi je sledeci projekat! :D: 2.0 TST !
-
:super: :super: :super: Ajde pa da i ja iskopiram........... :82: :slin:
-
Zaista losa ideja spustati kompresiju ts-u toliko... gubi se poenta... bolje je onda uzeti obican 2.0 motor...
TS kao nadpunjenje ima 2 opcije... turbo sa 0.2-0.3 bara sto ima smisla jer daje vishe snage malo ranije... tacnije zadrzava vozne karakteristike... a najbolja solucija je mehanicki kompresor... iliti supercharger... jer on nadopunjava ts u savrsenom smislu, torque... i to od 2000 rpm-a vec... sto je glavni problem ts-a... djubre je ispod 4500... spustanjem kompresije a zadrzavanjem Twin sparka i varijabilne bregaste je prizivanje nepotrebnih problema a da ne pominjemo povecanje rupe i totalnog ubijanja i ono malo konja i Nm pre 4000 rpm-a koje je motor imao...
po mom misljenju samo supercharger i to pakovati na standardan motor sa nekim ECU-om koji ima closed loop boost control i to ce da leti... a zavijanje superchargera je majka... to mi je plan za ts kada sredim turbaljku... u danasnje vreme imati ispod 200ks je izgleda ispalo iz mode... tako da mora da se ide sa tim... :)
-
kako to mislis da je TS slab i nikakav. pa to je 2 litre motor a momenta i konja ima kao danasnji 16v.
ja kompresor nebi stavljao na tako mali motor, preveliki otpori su na kompresoru. na sestaku bi prvo stavljao kompresor jer mi se nebi dalo petljat sa 2 turbine ili nedajboze spajat u single turbo.
slazem se da kompresiju netreba spustat jer se gubi dosta a onda moras ici na veci tlak. opet si stavio neke stock dijelove koji to nece izdrazt.
po meni TS sa pola bara pritiska i 100oktanskim gorivom mora radit. naravno uz dobro doziranje goriva. bez sonde i nekog ECU-a nebi ni poceo. a to je onda u rangu dobrog sestaka i sto se momenta i snage tice.
-
Evo jedan TS sa kompresorom
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=41141 (http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=41141)
-
Ne da ide,leti :slin: :slin: :slin:
http://www.youtube.com/watch?v=IMEf4nf-Pf8 (http://www.youtube.com/watch?v=IMEf4nf-Pf8)
-
:slin: :slin: :slin: :slin: :slin: :slin: :slin: :slin: :slin:
[privitak je izbrisao admin]
-
Pa prema matematici kojoj verujem oko 6.25% snage motora je potrebno da se potera prosecan kompresor... sto i nije tako strasno...
ako spustis kompresiju ostajes sa 85-95ks na 8:1 bez boosta... tako da vidis koliko je teze onda poterati kompresor... naravno napravice on boost na visim obrtajima ali tada mozemo i turbo da furamo...
realno vidim promenu bregastih i kompresor kao idealno resenje za ts... kao na 1.8t... on tera 220 Nm na 2600 rpm-a... i onda se pali turbo i to drzi skoro do 6000 i snaga samo raste kako se puni boost... dakle mozes da se potpisujes od 2500 rpm-a do 6000 opusteno i sa 205 gumama... :)
takve bregaste kapiram da ne mogu da se nadju za ts i onda je kompresor mnogo bolje resenje...
imam oba sam probao... ides drugom sporo i zabodes pedalu u patos... probas da ubrzas... na ts-u se nista ne desava 10 sek... dok ne stigne u nekih 3500+ obrtaja a to je veoma polako... turbo vec na 2000 pocinje da vuce i do 3000 vec lepi fino za sediste a posle toga polecemo... motor je mnogo elasticniji...
ts ima mnogo manji lag posle 4000 i mnogo se brzo odaziva na gas... ali turbo jace vuce... dakle kada bi u ts-u premostili te niske obrtaje dobili bi idealan motor... dakle kompresor bez velikog spustanja kompresije da bi imao snagu da vuce i samo mali boost da nadopuni low i mid range... dobili bi savrseni motor za sve uslove...
a uzimajuci mnogo bolju konstrukciju ts-a... minimalne izmene bi trebale unutrasnjosti za to...
ne znam ja cu to probati verovatno ove godine posle turba... ima u nemackoj kompresora sa CLK 200 i CLK 180 za male pare... ostalo se da napraviti... videcemo...
-
Neznam,ovo cudo ima kompresiju 7.5:1 i ide od 0 do 140 ko bilo koji Ferrari,a trosak sa novim djelovima nemoze bit priko 3000-35000 eura da ga jebes
Nije li prednos kompresora sta vuce od niski điri,dosta je vidit kolko su popularni na Hondinim 1.6 masinama
-
kovani klipovi i te fore, samo napred, radije naturpijat sestaka onda.
za zadrzavanja kompresije i serijskim dijelovi ce izdrzat pol bara sa dovrim mapiranjem, i to je nekih 200ks sto je sasvim dovoljno na 75ici od 1000kg.
-
Ko da je malo 200ks ;)
Da je meni jos 60ks ima bi najbrze auto u gradu :zvizd: :zvizd: :zvizd:
-
JamaL, izmenom klipova se dolazi na 8.5 odnosa a sam si rekao da tvoj turbak bolje vuche na nizhim obrtajima i to sa kompresionim odnosom od 8.0.
Slazhem se da je najjeftinije reshenje peglati sa niskim pritiskom, ali ovo bi bila neka aplikacija za malo jachi nadpritisak - chisto kao opcija, za ono tipa "shta dalje" a i sigurnosnu granicu kada je u pitanju loshe gorivo.
Ako prichamo o nekoj "low-budget" varijanti, najradije bih prepakovao ubrizgavanje od 155 8v, a onda dogradio link sistem i dodatnu dizne. Na sve to, naravno i najradije kompresor i to zbog linearnosti - lakshe je naci mapu goriva kroz obrtaje.
Shta uraditi sa varijatorom?
-
Pa da ali to je bilo u kontekstu da turbo ima takve bregaste i konstrukciju koja je zamisljena da pravi snagu na niskim obrtajima a da turbo vuce kasnije... sto ts nije i ne moze se preraditi na tako nesto...
Varijator za male pritiske i piggyback moze da ostane... ali za vece bolje je skinuti ga... svi ga skidaju... nemas kontrolu nad njim nikakvu a mala neispravnost na visokim obrtajima moze da napravi haos ako pocne zeza, a i teze je srediti ubrizgavanje sa njim... sa stand alone ecu-om nema svrhu jer sve mozes da izvedes to u mapi jer skidas razvodne ruke i sve retardirane delove... sigurnije je bez njega... ljudi cak i skidaju drugu svecicu... i ostavljaju samo jednu bobinu... opet zbog pouzdanosti na vishim obrtajima...
dakle tema je sto prostije to pouzdanije...
onaj lik sto tera 425ks TS Turbo u closed loop modu nije nista skinuo ali je rodio mecku dok je sve naterao da radi... 1.4 bara boosta tera sa 8.0 kompresijom... ali je imao ectra problema... i pola motora je promenio...
http://www.youtube.com/watch?v=DbTUAgPEXBs&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=DbTUAgPEXBs&feature=related)
-
Posve mi je interesantan ovi kompresor,moglo bi bit svasta :zvizd: :zvizd: :zvizd:
-
ako se skida jedna svijecica onda bolje odma stavit glavu od 2.0 carba, bolje je dizajnirana i svijecica je u sredini.
-
Posve mi je interesantan ovi kompresor,moglo bi bit svasta :zvizd: :zvizd: :zvizd:
samo naprid :nod: :nod: :good: :good:
-
ako se skida jedna svijecica onda bolje odma stavit glavu od 2.0 carba, bolje je dizajnirana i svijecica je u sredini.
Nije baš da je bolje dizajnirana, ipak taj motor ima 20 ks manje upravo zbog dizajna glave a ne zbog dvije svječice, ali skidanje jedne svječice je besmislica, nigdje nisam vidio takvo nešto, a šta se tiče kompresora meni je on uvijek draži od turba baš zbog momenta koji ide od 0 okretaja, i to šta mu ako nije centrifugalni ne ovisi količina zraka otoliko o okretajima motora pa i na malim okretajima puni motor kao turbina u visokim, jedina mana mu je veča potrošnja i gušenje u visokim okretajima, ima tu negdje po forumu mojih teoretskih naklapanja o kompresorima, nažalost uslijed vječne recesije nikad zaživjelih :(
-
oo dosao si.
sira , ako se koristi jedna svijecica onda je bolja carb glava, TS je bolja samo zbog ogromnih ventila koji za turbo nemaju tolike veze. u tom smislu je bolja carb, i malo zbog "direktnog prolaza". kod carb glave mozes gledat kroz usis i ispuh. inace stoji da je TS bolji - veci ventili, veci lift, veci stupanj kompresije, otud snaga.
-
Veliki ventil chak mozhe i praviti problem jer se drasticno vise zagreva kada je nadpritisak u opciji.
-
ima jedna fora kod TS ventila. ispusni su punjeni natrijem. neznam za ostale alfa motore jel imaju ali to je must have kod turbo prerada. mnogu kupuju takve ventile kad stavljaju turbine. na TS-u su serijska oprema.
-
pirc ne zamjeri ako ti zapljenim ventile... :D: :D: šalim se..
-
ionako neeznam šta će mi,al nisam znao za taj natrij..
-
TS je direktni potomak GTA masine
[privitak je izbrisao admin]
-
ionako neeznam šta će mi,al nisam znao za taj natrij..
Laksi su a i brze se oslobadjaju toplote.
Jos da nekako resimo usisne... :hm:
-
oo dosao si.
sira , ako se koristi jedna svijecica onda je bolja carb glava, TS je bolja samo zbog ogromnih ventila koji za turbo nemaju tolike veze. u tom smislu je bolja carb, i malo zbog "direktnog prolaza". kod carb glave mozes gledat kroz usis i ispuh. inace stoji da je TS bolji - veci ventili, veci lift, veci stupanj kompresije, otud snaga.
Nije baš samo to, drugi kut postavljanja ventila u odnosu na usisni kanal koji olakšava punjenje i pražnjenje cilindra, zato i je puno uža od klasične nord glave.
A ako se ide na jednu svječicu definitivno carb glava, ali več sam napisao da je skidanje jedne svječice zbog "nepouzdanosti" besmislica s dvije može bit samo sigurnije a ne nesigurnije, neš ti ušelit ih da okidaju u isto vrijeme čak i s dva razvodnika, a pogotovo kod sistema sa stacionarnim paljenjem
-
Sira ti bi moga knjigu napisat :DD: :DD: :DD:
-
sira je dobro potkovan teoretski, neznam kakav je u praksi, nemoze se jebi ga dokazat kad uvijek fale neke pare.
-
Sira ima teoriju,ja iman turbo rupu u novcaniku :DD: :DD: :DD:
-
:offtopic: :offtopic: :offtopic:
-
a u kurac , vise ni oftopicarit nesmijes. sve je Jure kriv za to.
-
TURBO :offtopic: :offtopic: :offtopic: :DD: :DD: :DD:
-
ionako neeznam šta će mi,al nisam znao za taj natrij..
Laksi su a i brze se oslobadjaju toplote.
Jos da nekako resimo usisne... :hm:
24V arese serijski imaju magnezium-natrium ventile...
i usisne i izduvne.
-
Gledan malo klipove od Nissana,pa nije nesto skupo,500 dolara za set
[privitak je izbrisao admin]
-
i moja 8ventilka ima ventile punjene sa necim,sto je verovatno ta hemija
hteli da ih doradimo pa ih probusili i to je izcurilo,onda je krenula potraga za istim i brzo smo ih nasli
-
Pa to je
magnezium i natrium....
tako bar pishe
mada mi nije jasno
trebalo bi biti nesto kao prah.....
ja sam jedan izvadio iz glave sa 24 ventilca kojem je pukao zupcasti, pa su se pokrivili neki ventili...
i tako mi se vukao po radioni, i onda sam ga opalio nekom cjevkom, i slomilo se tjelo ventila a ventil je bio šupalj unutra i izgledalo je kao nagoreno nešto...
-
Uzzy: Planiras li nesto sa klipovima raditi i sta ces sa kompresionim odnosom?
-
Motor ne diram za pocetak,na 0.4 bara mora radit
-
Sto ih ne obrijes malo odozgo... das si malo lufta... i bakarni dihtung od 2mm stavis i mozes bezbedno da punis 0.5 u svim obrtajima...
-
Ma ne treba, samo ti Uzzy složi elektroniku kako treba i ne treba uopće skidat kompresijski omjer
-
negdje sam citao da bakar nece bit dobar na alfama, jel zbog piksi ili zbog aluminija, nisam siguran, mislim da sam to vidio bas na gtv forumu.
-
Klipove da brijem :D:
-
Jap, i ošišaj se :DD:
-
Kad bi vec otvara motor,slozija bi sve kako spada,al daleko san jos od turba,triba sasiju pojacat i ubacit rolbar
Evo dobar turbo,trap i kocnice su mu ocito seriala,al je uspija starog civica ostavit iza :good:(pogledaj te u drugin videima kako se civic igra sa S2000 I novom imprecom)
http://www.youtube.com/watch?v=gL22xx5VgGw (http://www.youtube.com/watch?v=gL22xx5VgGw)
-
ovaj lik u civicu ko da ceka da ga netko pretekne pa da ga guzi. evo sa alfom se mucio ali imprezu je skoro izgurao sa staze.
-
Ali mu bezi 75ica samo po ravnom, jebes onda 300 konja, bezveze su trosili novac :zloco:
-
Ali mu bezi 75ica samo po ravnom, jebes onda 300 konja, bezveze su trosili novac :zloco:
Nikad zadovoljni :D: taj civic bi nase Alfe prosa ko da stoje :DD: :DD: :DD:
-
Citan malo po forumima i strucnjaci kazu da za 200-225ks nema potribe za nikavom fensi ispusnom,pa najisa na ovi super jednostavan dizajn
2 kolina + dva T kolina i eto grane :super: :super: :super:
[privitak je izbrisao admin]
-
istinam al kad se vec radi, sve sto treba je uet malo vise kolina malo krojit, zaljepit ducktapeom ili popikat varove, odnjet nekom na TIG i eto grane skojom poslje imas vise prostora. jedino ako ces sam varit i mislis da nisi sposoban zavarit fensi granu, a ovu obicnu jesi.
-
Ne pravi se fensi grana zbog konja, vec zbog bolje iskoriscenosti snage, a najpre ravnomerne opterecenosti svakog cilindra.
Naravno, sa ovom granom mozes proci, ali uvek stoji ono - "moze to i bolje". :D:
-
Ma sve je meni jasno,al ovako napravim granu za kikiriki,a opet nije nakarada ;)
Za radit nesto kompliciranije bi triba koristit kolina od inoxa (inace bi grana bila 20kg teska :D:),a to kosta
Bar da iman nekoga da mi to zavari,jer bogami tu ima sta varit i to niko nece za sicu radit
Za pocetak je cilj sve odradit kako triba za sta manje para
-
ne kuzim zasto od inoxa? pa nije stvar da sad moras napravit equal lenght u centimetar ili bas odredjene duzine pa petljat.
napravi najednostavnije moguce da sve 4 grane dovedes pred flandu od turba i tamo ih spoji. nosac turba moras ionako napravit. sto krace grane sto blize motoru i sto manje zavoja.
ovo kako je na slici nit izlgeda dobro a sumnjam u neku funkcionalnost. gledali smo tomo i ja kako bi je napravili i odustali jer neznamo varit, nit imamo scim. na kraju je napravio nesto slicno ovom na slici i to je kita labudova. nabavi si koljena, kroji ih, ljepi trakom, i siguran sam da ces uspjet dobit nesto dobro. treba truda ali ce ti se vratit sve skupa kad auto proradi. moglo bi se lako desit da ces imat izrazenu turbo rupu ili ce ti tek nakon 3000 pocet punit, sve zbog glupo napravljene grane.
-
Evo ti nekih hintova za izduvnu iz knjige koju je pisao Corky Bell...
[privitak je izbrisao admin]
-
mislio sam na ovako nesto
znaci pogled odozgo, tlocrt, nema puno petljanja a bolje sigurno od onog sa slike, naravno moze i bolje od ovog ali to poskupljuje stvar jako.
[privitak je izbrisao admin]
-
Hajde da i ja kazem nesto, po mom misljenju je najbolje da uradi onu donju granu kao sa slike iz "chapter 120". Prvo shto ce biti hladnija, drugo shto ce turbu biti dat prostor jer je izmeshten napred.
Na taj nachin imash dobar dolazni pravac za usis i dobar izlazni pravac za intercooler ili zavoj ka usisnoj ako nemas IC.
-
ti si jos na ovim krivo postavljenim motorima, ako takvu granu napravi moci ce turbinu stavit taman u rupu di dodje far. TS u transaxlu ima mjesta od motora prema muldi od amortizera, i to jako puno. prema napred bas i nema.
da je po meni ja bi je spustio dole pored bloka, ali to zahtijeva onda dodatne zavoje prema dole.
-
Ah da, zaboravih da imate visak cilindra po glavi motora... :DD:
-
zaboravi si ti da su to pravilno okrenuti motori, ti si jos u 155icama :ruganje:
-
Zaboravio si da dodas "sa manjkom ventila i cilindara" :finger:
Evo ga off, nailazi kao bujica! :slin:
-
Iskreno...
Superfly-eva opcija je najbolja...
jedino nemoj da teras turbo nikad dole... stavi ga prema haubi gore... zbog hladjenja same turbine i zbog uklanjanja temperature od bloka motora i nosaca motora...
grana koju si pokazao je ista kao na 1.8 turbo... kod nje ide pravo na desno najkracim mogucim putem... a sobzirom na raspored paljenja dobijamo da su pulsevi iz motora iste duzine... tj. 1 kraci i jedan duzi u svakoj rotaciji... tj. malo losije za snagu, jer su pulsevi razdvojeni i imaju manju kombinovanu energiju ali malo bolje za spoolup jer su ucestaliji na lopaticama...
i ako se dvoumis obavezno ides na interni wastegate... externi su super ali ako pravis 350+ konja gde interni ne mogu da se izbore sa protokom u milisekundi...
-
Hvala svima,sad je sve jasno :joj: :joj: :joj:
-
Turbo sa internim wastegate-om lepo skines sa 164V6TB.
JAMAL: Ono resenje sam sugerisao kao najprostije ispravno resenje jer videh da nece da pravi pravu granu.
-
Intereinsanotovano,e :hm: :hm: :hm:
http://www.autoklub.hr/aktualno/tehnika/detalji_clanka/art-2008,9,26,predstavljen-elektricni-kompresor,4416.auto (http://www.autoklub.hr/aktualno/tehnika/detalji_clanka/art-2008,9,26,predstavljen-elektricni-kompresor,4416.auto)
-
-A ovo i meni izgleda zanimljivo!!! Nisam snimio cijenu nigdi..... :82: :82:
-
Pogledajte koliko kilovata je potrebno pravom kompresoru da bi napravio pritisak od npr 0.5 Bar, pa mi onda reci na koju elektranu ces da nakachis ovaj fen za sushenje kose.. :D:
-
Ma daj ljudi, nema ništa od struje, to je prodavanje magle, jedino ako u gepeku imaš tromel za spojit se na trofaznu struju :DD::DD:
-
E jebi ga sad,stavit ce mo solarnu plocu na krov :DD: :DD: :DD:
-
2 vetrenjace umesto farova...
ozbiljno... batalite te mega-ultra-top shop magicne proizvode...
ako cemo tako... imas najbolji pokretac za ventilator na svetu... radilicu... kucna radinost kompresor... vezemo jos jedan kais sa radilice do nekog ventilatora ispred usisa da ubacuje vazduh unutra... onako low-tech kucno resenje... za 5 eura... mora se dobiti neki hp... bar 5...
-
:idea: Mozhe i pozadi da se rokne jedan Diesel agregat koji bi pravio 220V ili zakachis onu prikolicu shto koriste putari za burgijanje ulica..? :DD:
-
kad naprave ono sta je Tesla poceo , tj prijenos el energije bezicno onda ce to bit moguce.
-
A sta mislite da je uzet granu od nekog drugog auta i pripravit kacenje
Zvuci jednostavno i ima toga po eBay-u za kikiriki :hm: :hm: :hm:
Nesto ovako
[privitak je izbrisao admin]
-
ova bi se dala odrezat flanđa i navarit ona sta je tomo radio. moglo bi sljakat ako su razmaci donekle blizu
-
Tako je,flenđu imam,triba vidit koji auto ima slican razmak
Ionako ima turbo grana za sve aute osim Alfe :D:
[privitak je izbrisao admin]
-
vidi pustala je, cccc zato nismo mogli dobit tlak :82: :82: :82:
-
Ovo je nista,po varovima ima bar 30 rupa :joj: :joj: :joj:
-
Malo da podignem temu iz mrtvih... :D:
Jedna ideja:
(http://www.dodaj.rs/t/2W/2n/1wQXYKca/resize-of-26032012282.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2W/2n/1wQXYKca/resize-of-26032012282.jpg) (http://www.dodaj.rs/t/2v/6/1ho0ohT/resize-of-26032012285.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2v/6/1ho0ohT/resize-of-26032012285.jpg)
-
33 1.5 klipovi. :nod:
-
Bravo! :good: