Area Servizio > Općenito

Alfa SZ/RZ

(1/7) > >>

zggtv6:
Alfa Romeo SZ (Sprint Zagato) ili ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litre) bio je maloserijski sportsko/cestovni konceptni automobil visokih performansi rađen između 1989. i 1991. u partnerstvu sa Centro Stile Zagato, Centro Stile Alfa Romeo i Centro Stile Fiat.
Predstavljen je kao ES-30 u Ženevi 1989 kao Zagatov prototip, te, iako su oni većim dijelom proizvodili auto, nisu dizajnirali mehaniku (podvozje i motor).

Robert Opron iz Fiat design studia, je odgovoran za prvotne skice, dok je Antonio Castellana većim dijelom odgovoran za finalni izgled vanjskih detalja i interijera. Samo "Z" logo od Zagata je zadržan.

Mehanikom i motorom, automobil je baziran na Alfa Romeo 75, a proizvodnju je preuzeo Zagato u Terrazzano di Rho, blizu Alfine tvornice kod Arese-a. Termoplastično-injektirane panele od kojih se sastojalo tijelo vozila proizveli su Carplast i Francuska kompanija Stratime.




[privitak je izbrisao admin]

pirc75:
monstrum :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care:.....bija sam davno u zg i kod merkatonea ona je bila parkirana :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :care: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

zggtv6:
Da, vlasnik ove Zagrebacke je pravi  :alfa: , auto je u prometu svaki dan i redovito vozi utrke sa njom. Tocno kako treba...
Inace je prije 15tak godina vozio savrsenu GTV2000 - Bertone koja je imala kotace od Montrealke i koju je prodao u Svicarsku.

TNT:
http://www.youtube.com/v/w3G_8EnJxuM&rel=0

Nikola Bozic:
Kod zagrebacke SZ mi nije jasno zasto su prednji zmigavci skroz crveni u boji auta i dali ih uopce ima jer u originalu su bijeli zmigavci???
Jos jedna stvar,da je to moj auto ja sigurno ne bi rezao zadnji branik da bi stavio 4 cijevi otraga.U originalu je jedna cijev na lijevoj strani i prorez na braniku je jako mali i diskretan.Ovo je dobro napravljeno ali mi nije po gustu.Ali sve u svemu izgledom odlican auto.

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica

Idi na punu verziju