Dizajn-bertone,predstavljena je 1984 na Turin Motor Showu,Alfa 90 je bila ugurana između alfette i alfe 6,obe isključene iz prodaje nakon puštanja 90 u prodaju.Alfa 90 je koristila šasiju Alfette,uključujući transaxle,a motor iz veće Alfe 6.Karoserija je bila slična i Alfetti i Alfi 6,ali opet malo modernizirana.Jedan dodatak Alfi 90 je bio spojler na dnu prednjeg branika koji je mjenjao položaj na određenoj brzini radi boljeg hlađenja motora.Alfa 90 je bila vrlo dobro opremljena,uključujući el. podizače prednjih prozora i električno pomicanje prednjih sjedala kao standard.Model luksuzne zlatne djeteline (Quadrifglio Oro) je imao el. podizače zadnjih prozora,putni kompjuter,servo volan,centralnu bravu,metallic boju i digitalnu instrument ploču kao standard.Bilo je dostupno 5 motora:
Model Engine Fuel system Displacement Power Top speed
1.8 L I4 carburetor 1779 cc 120 PS (118.4 hp/88.3 kW) 186 km/h (116 mph)[3]
2.0 L I4 carburetor 1962 cc 128 PS (126.2 hp/94.1 kW) 191 km/h (119 mph)
2,0i I4 injection 1962 cc 128 PS (126.2 hp/94.1 kW) 190 km/h (118 mph)[1]
2,0i V6 V6 injection 1996 cc 132 PS (130.2 hp/97.1 kW) 195 km/h (121 mph)
2,5i V6 V6 injection 2492 cc 156 PS (153.9 hp/114.7 kW) 203 km/h (126 mph)
2.4 TD I4 turbodiesel 2393 cc 110 PS (108.5 hp/80.9 kW) 178 km/h (111 mph)
U 1986. 90 je bila redizajnirana s manje malih promjena,najprimjetljivija promjena izvana je bila nova maska s manje poprečnih crta.

i video
http://www.youtube.com/v/ria2NWP5wj8&rel=0