imamo mi Nesa Shark-a,plastik tunera,meni je radio branike za corsu,mada sam ih ja prepravljao i doradjivao po mom ukusu,mislim da nema potrebe ici prenisko,jer su nam putevi i ivicnjaci uzas zivi,recimo sa visinom spusten za jedan zub,morao sam da ciljam parkinge,reki su ivicnjaci na koje sam mogao da se [popnem a da ne odkinem auspuh ili karter,na polovini jednog prednjeg zuba,odnosno jednog zadnjeg je dobitna kombinacija ali bi mozda prednji branik trebao biti nizi za 2-5cm sa eventualno jednim rupom na sredini zbog hladjenja kartera ali nije obavezno,mislim da evolucione branici jesu lepi ali nisu funkcionalni
kao prvo 75-ica ima dosta daleko tockove od prednjeg dela,tako da bilo kakvo silazenje i sa najmanjeg ivicnjaka od 2-3cm,zakacinje vrhom,morao bi biti auto na seriskoj visini da bi bilo funkcionalno ali onda je samo udoban auto bez posebne stabilnosti
ko nije vozio nisku plastiku taj ne zna sta je siling slusati lomljenje pod nogama,i izlazak u nazad a branik ostane na ivicnjaku sto se desavalo,na zalost takve detalje nisam slikao,ali bilo je i GEDORA TUNING-a,koliko ljudi nemaju smisla i ukusa,ali bar imaju volje



ja za ovu visinu smatram da je neupotrebljiv auto za svaki dan pa cak i da je za izlozbe,ja ga ne bi mogao isterati iz dvorista,zakacio bi klanfu gde se zakacinje kapija
