0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
glave su iste, tj to je u suštini 3.0 motor sa vecim klipovima i kosuljicama i nista vise. glave su dobre ali treba promijeniti vodilice, to je valda normalno ako se slaze iz nule. posalji upit u schulze jel imaju karike, dihtung i gumice ispod kosuljica na raspolaganju. mogu pitat i na svapskom forumu, neki od njih voze 3.5 pa ce mozda znat.
napisao sam nesto i sad cekam. javim detalje.
Kosulice na tom motoru tj stjenke cilindara su jako tanke i radi velikog borunga treba pezit na pregrijavanje radi blizine uljnih i vodenih kanala gledao sam to kod Grunfa prije par godina kad su bile skinute glave
vidi prvo u kakvom je stanju motor. ako su kosuljice stvarno podrapane onda se baci u potragu za novima. barem imas klipove a i radilica je tu ( ako je dobra) , imas i set za konverziju. pretopstavljam da kablove nisi spasio. jesi bar uzeo ECU?