Autor Tema: Alfa 75 2.0 TS - xxx  (Posjeta: 70164 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #375 : Pet 22:15:40 07.10.2011. »
tebi na tvom jetronicu toliko curi gorivo da te malo udarilo u glavu. jazo.

motor ima 500kubika vise i treba mu vise goriva. na leru, u sredini gore i bilo gdje. 

Offline MIKA 75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2006
  • alfa 75 3.0 12v
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #376 : Pet 22:19:04 07.10.2011. »
Nemres to na ovu struju vozit,kaj mislis da Grunf to nebi skemijao da je mogao zato je i prodao auto
Streha,bok,kotaci

Offline sira

  • Glavni Moron
  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2766
  • Sirko From Japirko
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #377 : Pet 22:35:00 07.10.2011. »
Kako ne možeš, samo staviš špinu umjesto upaljača i otvaraš koliko treba :DD: :DD:
___/=====\°/=====\___

Offline tomo75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1473
  • KUM
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #378 : Pet 22:54:03 07.10.2011. »
ja sam ti fino napiso kaj je to i možeš dobit od grumfa broj da pitaš ljepo reko je da fino metneš 24 glave gore i struju kakvu ima grdi i to je to tamo su falile te glave jel ak ideš na 12 v auto razara od 800okretaja i na 4000 umire ak mu staviš 24v glave dobiješ punu snagu od 2000 do 7000 i nema tu zajebancije baš sam sad pričo sa grmfom a ti kak očeš ja ti sam prenosim  :nod: ;)
samo te gas može spasit?

Offline JureMTK

  • Consigliere
  • 3.0
  • ****
  • Postova: 1483
  • Mala garava
    • Alfa 75
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #379 : Pet 23:01:24 07.10.2011. »
Onda je rjeseno!

Glave 24 v i struja od 3.0 QV ( jel to Grdi ima??)

Moram dovest frenda da provjeri i premjeri cilindre i radilicu.

JBG, novi sam u ovome!

" suknjice kratke pa pokrivaju kao i alfin fabricki branik sto pokriva zadnji deo auta,vidi se do prednjeg lonca,tako i ove a kad dignu ruke da se vesele,kao na naglom kocenju,vidi se ceo patos,do motora ha,ha,ha "

Offline z3kan

  • 3.5
  • ***
  • Postova: 6120
  • Jazo Đedai
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #380 : Pet 23:16:46 07.10.2011. »
samo pazi da neskurite ECU dok to spajate  :D:

Offline tomo75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1473
  • KUM
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #381 : Pet 23:27:17 07.10.2011. »
Onda je rjeseno!

Glave 24 v i struja od 3.0 QV ( jel to Grdi ima??)

Moram dovest frenda da provjeri i premjeri cilindre i radilicu.

JBG, novi sam u ovome!


ta bi radilica trebala bit u top stanju po njegovoj priči  :D:
samo te gas može spasit?

Offline Nikola Bozic

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2201
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #382 : Pet 23:41:11 07.10.2011. »
Zbog same brutalnosti 12V motora i sirove snage koju ima radi 2 ogromna ventila po cilindru ja mislim i da bi 12V glave bile dovoljne uz neku struju tipa Autronic sto stavljaju Australci ili Vems ili Megasquirt ili nesto u tom smislu.
Mislim da Grunf govori istinu o rasponu snage od 800 do 4000 okretaja i da posli toga nema nista ali isto tako mislim da je to do neadekvatne elektronike ili ti ga motor managementa koji nije bio u stanju pratiti potrebe tog motora za gorivom i zrakom.
Zamislite da je staviti 3 dupla karburatora od 33-ojke i elektricnu pumpu koja ce na 0.3 bara dati dovoljnu kolicinu goriva i zraka kroz karburatore tom motoru.Mislim da bi bilo veselo od 800 do ko zna koliko okretaja.Samo bi jos trebalo uzeti razvodnik od Jetronic struje jer ima halo davac u razvodniku i spojiti ga na modul paljenja kao sto ima pravi STOJADIN ili 33-ojka i eto iskre.
Jure ja ovo malo naglas razmisljam.Ovaj plan sa karburatorima bi bila naj jeftinija opcija za prvu ruku.Doduse ne za potrosnju ali za izvlacenje snage iz motora u svim podrucjima rada.
« Zadnja izmjena: Pet 23:43:23 07.10.2011. Nikola Bozic »
By Alfa 75:"Samo vi čekajte da grožđe dozori,Alfe se beru brzo i bez puno priče !!!"

Offline tomo75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1473
  • KUM
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #383 : Pet 23:49:14 07.10.2011. »
Zbog same brutalnosti 12V motora i sirove snage koju ima radi 2 ogromna ventila po cilindru ja mislim i da bi 12V glave bile dovoljne uz neku struju tipa Autronic sto stavljaju Australci ili Vems ili Megasquirt ili nesto u tom smislu.
Mislim da Grunf govori istinu o rasponu snage od 800 do 4000 okretaja i da posli toga nema nista ali isto tako mislim da je to do neadekvatne elektronike ili ti ga motor managementa koji nije bio u stanju pratiti potrebe tog motora za gorivom i zrakom.
Zamislite da je staviti 3 dupla karburatora od 33-ojke i elektricnu pumpu koja ce na 0.3 bara dati dovoljnu kolicinu goriva i zraka kroz karburatore tom motoru.Mislim da bi bilo veselo od 800 do ko zna koliko okretaja.Samo bi jos trebalo uzeti razvodnik od Jetronic struje jer ima halo davac u razvodniku i spojiti ga na modul paljenja kao sto ima pravi STOJADIN ili 33-ojka i eto iskre.
Jure ja ovo malo naglas razmisljam.Ovaj plan sa karburatorima bi bila naj jeftinija opcija za prvu ruku.Doduse ne za potrosnju ali za izvlacenje snage iz motora u svim podrucjima rada.
ima tu dosta istine  :good: samo po mojim iskustvima opet če urlat u visokim okretajima al nebu išo ,evo ti od hrca auto moje je mišljenje da je motor zdrav i ima orginal struju i auto mu puca od snage od 800 do nekih 4000 cca a poslje urla ,dok moj motor ne razgovara do2000 i ubija do kraja  :D:
samo te gas može spasit?

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #384 : Pet 23:52:34 07.10.2011. »
istina je da 12v opada snaga u gornjem podrucju. nije istina da se to desava na 4000 nego recimo na 5500. meni se svidja kako 12v udara dole i nevolim zivcane motore koje je tesko kontrolirat kad se dohvate okretaja. za brzu voznju u visokim okretajima treba imat jaja, samo jedno krivo pustanje gasa ili dodavanje i eto te u bukvi. pogotovo 3.5. moja su jaja sve manja.

probaj si zamislit da imas 2.016v od opela ili neki hondin motor u svojoj alfi. bili ti se to svidilo?

Offline Grdi

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4761
  • Giulia Veloce
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #385 : Sub 01:40:15 08.10.2011. »
Onda je rjeseno!

Glave 24 v i struja od 3.0 QV ( jel to Grdi ima??)

Moram dovest frenda da provjeri i premjeri cilindre i radilicu.

JBG, novi sam u ovome!



imam orginal 24v motor iz Alfe 164Q4 zajedno sa strujom i ECUom
dakle Q4 struja koja je  po snazi identicna 24v QV struji osim sta taj ECU u 164Q4 je brinuo za jos neke stvari tipa tipa q4 pogon, ovjes i druge pizdarije...

nakon ove silne prepiske, prvo bi obavezno kontaktirao svabe i vidi koju oni struju koriste i najbitnije cijene djelova? VEMS ti je oko 1300€ sa instalacijom i mapiranje...ali prvo rijesi mehaniku kako treba
« Zadnja izmjena: Sub 01:41:16 08.10.2011. Grdi »

Offline sira

  • Glavni Moron
  • 3.0
  • ***
  • Postova: 2766
  • Sirko From Japirko
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #386 : Sub 12:24:59 08.10.2011. »
MS ti je dosta jeftiniji ali ima i zajebancije za poštelit, Peras ga ima na svom protonu i auto ubija. To je onaj lik s kojim si nosio TS :D
___/=====\°/=====\___

Offline Interceptor

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1386
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #387 : Sub 14:47:19 08.10.2011. »
Koliko sam skužio po netu, jebeno ih je nać...a po spominjanju nekih, Schulze ne da dihtunge, ni karike bez Big bore seta.

To još moram provjerit!

Nema predaje!

Pa daj onda napravit karike i dihtunge.   ;)

Offline lost

  • 2.0
  • **
  • Postova: 168
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #388 : Sub 15:08:36 08.10.2011. »
Zar nema 12v mali porast momenta na 4000rpm?
A istina da ga nema smisla vrtit preko 5.5k...
Jel zna netko šta sve ide za složit 3.5 12v i koliko to košta i koji omjer kompresije ispadne na kraju?


Offline Grdi

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4761
  • Giulia Veloce
Odg: Alfa 75 2.0 TS - xxx
« Odgovori #389 : Sub 17:44:38 08.10.2011. »
MS ti je dosta jeftiniji ali ima i zajebancije za poštelit, Peras ga ima na svom protonu i auto ubija. To je onaj lik s kojim si nosio TS :D

citajuci o ovome dosta i u razgovoru sa ljudima koji su imali i jedno i drugo ispada da:

VEMS i busso (bilo 12v, bilo 24v) komuniciraju dobro
MSQ i busso (12v, a narocito 24v) bas se i ne vole, bez obzira na verziju MSQ

koliko sam vidio sve neki programirajuci ECU mu ne gine, pa bio on MSQ, VEMS ili nesto trece