Autor Tema: Alfa SZ/RZ  (Posjeta: 7128 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #15 : Sub 01:09:08 12.12.2009. »
Dobro ipak je to raritet bla bla, ali moje misljenje je da vredi 20K max (zbog cele priche oko nje).
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #16 : Sub 01:11:16 12.12.2009. »
veci je raritet ono sta si ti npravio. sumnjam da ima vise od 1000 24v u svijetu.

Offline RUDI-Zd 75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4024
  • -Volim Alfe 75.....
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #17 : Sub 02:30:56 12.12.2009. »
-Malo kilometara ima.....ako su točni!!! :hm:
-Alfa Romeo 75 3.0 V6 EVOLUZIONE
-Alfa Romeo 75 2.0 TS x3
-Alfa Romeo 75 1.8T -America
-Alfa Romeo 75 2.4 TD (3,0 V6),(2,5 V6)..?
-Alfa Romeo 75 1,6
-Alfa Romeo 155 2.5 V6....
-Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD
-Vespa PX200E  x3
-Vespa 125P

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #18 : Sub 09:49:00 12.12.2009. »
veci je raritet ono sta si ti npravio. sumnjam da ima vise od 1000 24v u svijetu.

A ne preteruj sad, to je ono; stavio sam muziku i felne, auto je unikat..  :DD: Ako stavim Getrag 265 u kombinaciji sa Alfa 6 dif dedion, to ce biti prava raritetna stvar.
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #19 : Sub 10:01:55 12.12.2009. »
stavio si 24v i prilagodio usis da bude original. malo ljudi je to radilo. nije stvar u tome nego aj ti meni reci sta je SZ nego 75ica na gewindama. i to starim 20 godina.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #20 : Sub 10:31:48 12.12.2009. »
E, sto umes da mi ulepsas dan pa to je chudo!  :DD:
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline JaMaL

  • 2.5
  • **
  • Postova: 538
  • Turbo bez folka...
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #21 : Sub 12:58:03 12.12.2009. »
a medjuosovinsko rastojanje? a zadnja balans stangla? a cvrstoca lepljene karosetije?

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #22 : Sub 13:03:52 12.12.2009. »
za 10k eura slozis takvu 75icu da se SZ moze sakrit. taj auto ima muzejsku vrijednost i zato sto je odlican u serijskoj varijanti. odvratan je i stvarno moras volit taj auto da bi ga imao.

sta znaci medjuosovisno rasotojanje? jel to dobro ili lose? sta je s balanstangom? kad se napravi ovjes kako spada to se baca van iz auta jer samo smeta.

prepravljanje SZ je grehota radit, a 75icu slozis da ti pamet stane, vozis opusteno jer nemas u glavi blokadu da je to rijedak auto i sta ako se nesto desi.

svodi se na to da se gotovo svi SZ-ovi nalaze po garazama i ne naprave vise ok 30tkm. to nije auto, to je skulptura za mene.

Offline sale75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1178
  • alfetta 2.0
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #23 : Sub 13:53:28 12.12.2009. »
barem jedna alfa kojoj cijena jebacki raste  :tup:

Offline JaMaL

  • 2.5
  • **
  • Postova: 538
  • Turbo bez folka...
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #24 : Sub 14:15:51 12.12.2009. »
pa krace medjuosovinsko rastojanje za mene uvek bolje... sve dok ne stignes do stratosa koji je karting...

naravno da mozes da slozis 75-icu da bude brza od sz-a, za 10k da... jedva... sa polovnim delovima... sa novim... veoma tesko... na nivou sz tehnologije da... da uradis kako treba po tehnologiji iz 2009... ne... samo dobar, bas dobar ecu je 2000 go... bez dodataka... samo za dobro slozen 24v ti treba 12-15.000... ako pricamo o standardima kako bi to trebalo uraditi...

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #25 : Sub 17:09:16 12.12.2009. »
ne pretjeruj, od grdog nije dosla 10k eura a ima 232ks , kracu getribu, 300mm diskove sa 4klipnim celjustima, RS kompletne gewinde. vec takav auto ubija u pojam bilokojeg SZ-a. i da svi dijelovi su novi ili gotovo novi.

Offline rogi75ri

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4774
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #26 : Sub 17:14:06 12.12.2009. »
svima malo :apa: :apa: i onda na gemišt da se pojača djelovanje  :apa:
CH style

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #27 : Sub 17:21:59 12.12.2009. »
mali ne petljaj se dobices po lampi :tup2:

Offline rogi75ri

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4774
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #28 : Sub 17:23:40 12.12.2009. »
a ša se neću petljat,zabrijali ste malo previše za to,to je auto za vozit se svaki dan,a ne ultitam driving machine,stvarno auto je za uživat u vožnji,zabrijali ste malo previše..ko voli nek izvoli..
CH style

Offline JaMaL

  • 2.5
  • **
  • Postova: 538
  • Turbo bez folka...
Odg: Alfa SZ/RZ
« Odgovori #29 : Sub 18:36:43 12.12.2009. »
pa dobro ja pricam jedno ti drugo... taj 24v je daleko od novog... 232ks... verovacu kada vidim dyno... korektovani dyno...

rekao sam lepo da moze... ali ne po sadasnjoj tehologiji... a poenta je nesto i unaprediti ako znas da je lose... a znamo za mnogo stvari na 75-ici da su lose ili losija resenja nego sto su dostupna sada u aftermarket segmentu... i sve kada se nakupi... nakupi se... moze da se vozi i bez svega toga, ali je daleko bolje sa tim...

super su ti 300mm diskovi... a sta je sa zadnjim? a 75ici itekako trebaju bolje kocnice pozadi... znas koliko to kosta :) i jos da zadrsis rucnu naravno, sta mislis sto niko to ne upgraduje... izgovor da ne treba ili da niko to ne radi je jadan, istina je da niko ne zeli da da te pare i ne mozes ih naci polovne... ne mozes imati 4x jace kocnice napred nego pozadi to je suludo... to potapanje automobila pri jakom kocenju nije dobro... takvo prebacivanje tezine mozda se tolerise po suvom i ravnom putu... *mozda* ali je u najmanju ruku opasno...

nigde ne poricem da je sa gledista sadasnje tehnologije SZ/RZ muzejski exponat i da mozes napraviti 3 brze 75-ice za cenu 1 loseg sz-a, ali nije u tome poenta...

ako tako gledas sto ne pobacamo svi ove 75-ice tom logikom jer za manje para cu spucati bavarca sa delovima koje treba da stavim u mog turba i da imam 450ks pouzdanih i laganih... i da ne brinem o menjacu, diffu, gumama kardana ili torzijama i uvijanju karoserije pod 400Nm... to je tvoja logika sa sz-om... mozes napraviti bolju 75-icu za 10k... nije u tome poenta...  ;)