pa dobro ja pricam jedno ti drugo... taj 24v je daleko od novog... 232ks... verovacu kada vidim dyno... korektovani dyno...
rekao sam lepo da moze... ali ne po sadasnjoj tehologiji... a poenta je nesto i unaprediti ako znas da je lose... a znamo za mnogo stvari na 75-ici da su lose ili losija resenja nego sto su dostupna sada u aftermarket segmentu... i sve kada se nakupi... nakupi se... moze da se vozi i bez svega toga, ali je daleko bolje sa tim...
super su ti 300mm diskovi... a sta je sa zadnjim? a 75ici itekako trebaju bolje kocnice pozadi... znas koliko to kosta :) i jos da zadrsis rucnu naravno, sta mislis sto niko to ne upgraduje... izgovor da ne treba ili da niko to ne radi je jadan, istina je da niko ne zeli da da te pare i ne mozes ih naci polovne... ne mozes imati 4x jace kocnice napred nego pozadi to je suludo... to potapanje automobila pri jakom kocenju nije dobro... takvo prebacivanje tezine mozda se tolerise po suvom i ravnom putu... *mozda* ali je u najmanju ruku opasno...
nigde ne poricem da je sa gledista sadasnje tehnologije SZ/RZ muzejski exponat i da mozes napraviti 3 brze 75-ice za cenu 1 loseg sz-a, ali nije u tome poenta...
ako tako gledas sto ne pobacamo svi ove 75-ice tom logikom jer za manje para cu spucati bavarca sa delovima koje treba da stavim u mog turba i da imam 450ks pouzdanih i laganih... i da ne brinem o menjacu, diffu, gumama kardana ili torzijama i uvijanju karoserije pod 400Nm... to je tvoja logika sa sz-om... mozes napraviti bolju 75-icu za 10k... nije u tome poenta...
