Std od 164 24v bi trebalo da su 39mm, provericu za moje std koji je precnik.
Evo ti sa Squadre info:
Intakerunners 164 210 pk 39 mm
Intakerunners 156 / 166 2.5 24v 42 mm
Intakerunners Q4 / 24v QV / 166 3.0 24v / GTV 24v / 3.2 GTA 45 mm
Pazi sad ovaj paradoks; ja sam moj motor izvukao iz 164-ke sa zlatnom lajsnom koja je proizvedena medju poslednjima, znaci neki Mart '97-e (ili '96 - ne znam tacno kada je bio kraj proizvodnje, ali sam zapamtio da je blizu). Drugar koji chipuje sve i svashta, te barata sa dosta raznih informacija mi je nashao kako moj originalni komp vec podrzhava mapu za 230 KS, a paradox je upravo u tome sto je na usisu imala uske cevi...?
Evo spiska kompova od 24v i snagama koje fabricki idu uz njih (moj je ovaj boldovani):
ALFA 164 3000 V6 24V 210CV BOSCH M1.7 288-8.751 27C256 DIL 5807 A288_751.DRV
ALFA 164 3000 V6 24V 210CV BOSCH M1.7 661-7.024 27C256 DIL 4240 A164_661.DRV
ALFA 164 3000 V6 24V 210CV BOSCH M1.7 663-6.749 27C256 DIL E918 A663_749.DRV
ALFA 164 3000 V6 24V 210CV BOSCH M1.7 663-7.333 27C256 DIL F62B A164_663.DRV
ALFA 164 3000 V6 24V 231CV BOSCH M1.7 832-8.709 27C256 DIL 6907 A164_832.DRVALFA 164 3000 V6 24V 231CV BOSCH M1.7 834-8.710 27C256 DIL C50E A834_710.DRV
ALFA 164 3000 V6 Q4 231CV BOSCH M3.71 301-7.906 27C512 PLCC CCC2 AL164_Q4.DRV
Znaci u svakom slucaju bih spakovao bilo kakav plenum sa 164ke i naravno u kombinaciji sa Motronic-om. Zar nisi tako vec imao..?