Autor Tema: uporne spone  (Posjeta: 5500 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Uzzy

  • Gost
Odg: uporne spone
« Odgovori #15 : Pon 22:03:21 26.10.2009. »
Jel ti znas kolko je tezak zadnji most sa ovjesom,kocnicama i difom na E36 ???

Offline sale75

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1178
  • alfetta 2.0
Odg: uporne spone
« Odgovori #16 : Pon 22:03:59 26.10.2009. »
jos ja gledam kak moze bit mana  :lud:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #17 : Pon 22:04:48 26.10.2009. »
 :drink:   :DD:   :joj:   :jezik:   :care:   :super:



Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #18 : Pon 22:07:13 26.10.2009. »
Jel ti znas kolko je tezak zadnji most sa ovjesom,kocnicama i difom na E36 ???

kad se prica o driftu , pogotovo u nas onda se uglavnom radi o kockici, a E36je sasvim druga biljka. stim da za tu sasiju treba imat bar 250ks da se pokrene a onda ti je nebitno koliko je sta tesko.

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: uporne spone
« Odgovori #19 : Pon 22:07:23 26.10.2009. »
prva je golf 2,a druga je golf 1 koja je ista kao alfina i bmw E21

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #20 : Pon 22:11:28 26.10.2009. »
dobro cekaj, to su krajnici. zato mi je to bitno? ja hocu distancirat sponu od letve da se letva jos uvuce koji milimetar u kuciste i da time dobijem veci kut. duzinom ili oblikom krajnika nist ne dobijem.

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: uporne spone
« Odgovori #21 : Pon 22:16:42 26.10.2009. »
dobija se princip poluge,gruba skica

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #22 : Pon 22:26:42 26.10.2009. »
ne kuzim i dalje( doduse znam sta mi oces rec, ali neznam tocno kako izgleda krajnik od golfa 2), pa opet mi je hod letve jednak. jesi racunao na to da kad spustis auto da spona gleda prema gore i da to jos pogorsava anšlag, trebao bi mi neki krajnik koji ima jako dugacki onaj konus da se kugla spusti sto nize dole. no to je sad drugi par cipela.

ja hocu dobit da letva vise udje u kuciste  :tup2:

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: uporne spone
« Odgovori #23 : Pon 22:45:52 26.10.2009. »
ma znam sta hoces ali mislim da tu nema mnogo mesta,mozda gresim,ali mi nije padalo na pamet da probam dok je bila dole,mada imam jednu raspakovanu pa mogu na njoj da vidim koliko ima mesta,pa ti javim

golfova spona je istog navoja za sfericni zglob,ista duzina i istog konusa samo sto je matica za kljuc 19 a nije 17

ovim sto ti uporno objasnjavam ne dobija se previse ali se dobije za par stepeni vece zakretanje tocka

a to sto tebi treba spona sa duzom kuglom da letva stoji ravno,to je izvodljivo,i to sam skoro pravio nekim momcima sto prave golfa 1 za trke,pa pakuju trapove od venta sa vr6 i kocnicama od kamiona

kugla je bila duza za 2cm,ali tu se javlja nesto drugo kao problem,povecava se poluga i lakse se krivi kugla,pa cak i pukne

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #24 : Pon 22:50:23 26.10.2009. »
toga sam svjestan da oce puknut, jedino da se nasarafi neka vrsta sipke koja ima "muski konus i navoj" sjedne strane da udje u rukavac a sdruge "zenski konus i navoj" u koju bi se usarafio originalni krajnik. no to je sad vec NASA.

pazi ako ja dobijem da letva udje 3 ili 4 mm vise u kuciste to je jako puno na kutu zakretanja.

Offline rogi75ri

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4774
Odg: uporne spone
« Odgovori #25 : Pon 23:09:43 26.10.2009. »
a,ima neki duži krajnik koji paše na alfu,pa da se našarafi,dobijemo veći ajnšlag,znači tijelo krajnika da je duže,al opet,bi mogli onda centar dobit kotača,da gledaju pravo,neš mi govori da bi onda naunutra išli,bo,to je i meni nešto sam prije čito,pa razmišljo al sam krivo shvatio,mislio sam da imaju krajnici za koljenom,i da se koljeno okrene da gleda prema naprijed,dobijemo veći ajnšlag,neznam,moje misli,al neznam kako napisat..
CH style

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: uporne spone
« Odgovori #26 : Pon 23:20:15 26.10.2009. »
ne postoji u standardu koja ima dugacak vrat bas toliko,ali se moze napraviti,a o krivini koju si pomenuo da se okrene prema napred,je ta od golfa dvojke i ja sam to uradio,kad sam je okrenuo na nazad dobio sam malo amnji ajnslag alio je isao lakse volan i to sam pravio na obicnoj letvi

Offline rogi75ri

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4774
Odg: uporne spone
« Odgovori #27 : Pon 23:22:03 26.10.2009. »
znači,kad se okrene koljeno i na nazad,isto se dobije malo veći ajnšlag nego s original sponama,pa po meni,ovo najednostavnije,je pašu te spone na alfu? jer kod nje dosta mali ajnšlag,još ako je obična letva,kod zanošenja,nema šanse brzo i efikasno smotat volan na drugu stranu...
CH style

Offline ljube-kugla

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1774
Odg: uporne spone
« Odgovori #28 : Pon 23:30:38 26.10.2009. »
kad se okrenu na nazad,onda se dobija manji ajnslag 

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: uporne spone
« Odgovori #29 : Uto 00:31:27 27.10.2009. »
sto je krajnik blizi osi okretanja(prema napred) to je anslag veci ali je i potrebna veca sila da se mota volan. to bi se dalo rjesit da se probusi rupa na rukavcu odma do originalne i napravi konus u njoj. problem koji tad nastaje je da spona sad gleda i prema gore i prema napred, a trebala bi bit sto ravnija sa letvom.  

postoji jedno jednostavno rjesenje. trebalo bi podmenut nekakve kocke ispod letve da imaju rupe na istim mjestima gjde i letva pa se sa duzim srafima zasarafi za sasiju. ajmo rec da se podigne letva tj distancira. nekih 4-5cm bi bilo moguce sigurno tj koliko je luft izmedju letve i kartera. time bi se rjesio problem prespustenog auta, ali ne i anslaga.
« Zadnja izmjena: Uto 00:33:24 27.10.2009. Superfly TNT »