Autor Tema: ts kao turbo  (Posjeta: 17764 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #105 : Sri 20:01:56 25.03.2009. »
ovaj lik u civicu ko da ceka da ga netko pretekne pa da ga guzi. evo sa alfom se mucio ali imprezu je skoro izgurao sa staze.

Offline Gusti

  • 2.0
  • **
  • Postova: 208
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #106 : Čet 00:09:59 26.03.2009. »
Ali mu bezi 75ica samo po ravnom, jebes onda 300 konja, bezveze su trosili novac :zloco:

Uzzy

  • Gost
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #107 : Čet 23:30:47 26.03.2009. »
Ali mu bezi 75ica samo po ravnom, jebes onda 300 konja, bezveze su trosili novac :zloco:

Nikad zadovoljni  :D: taj civic bi nase Alfe prosa ko da stoje  :DD: :DD: :DD:

Uzzy

  • Gost
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #108 : Čet 23:35:27 26.03.2009. »
Citan malo po forumima i strucnjaci kazu da za 200-225ks nema potribe za nikavom fensi ispusnom,pa najisa na ovi super jednostavan dizajn
2 kolina + dva T kolina i eto grane  :super: :super: :super:


[privitak je izbrisao admin]

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #109 : Čet 23:50:50 26.03.2009. »
istinam al kad se vec radi, sve sto treba je uet malo vise kolina malo krojit, zaljepit ducktapeom ili popikat varove, odnjet nekom na TIG i eto grane skojom poslje imas vise prostora. jedino ako ces sam varit i mislis da nisi sposoban zavarit fensi granu, a ovu obicnu jesi.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #110 : Pet 00:01:35 27.03.2009. »
Ne pravi se fensi grana zbog konja, vec zbog bolje iskoriscenosti snage, a najpre ravnomerne opterecenosti svakog cilindra.

Naravno, sa ovom granom mozes proci, ali uvek stoji ono - "moze to i bolje".  :D:
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Uzzy

  • Gost
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #111 : Pet 00:23:12 27.03.2009. »
Ma sve je meni jasno,al ovako napravim granu za kikiriki,a opet nije nakarada  ;)
Za radit nesto kompliciranije bi triba koristit kolina od inoxa (inace bi grana bila 20kg teska  :D:),a to kosta
Bar da iman nekoga da mi to zavari,jer bogami tu ima sta varit i to niko nece za sicu radit
Za pocetak je cilj sve odradit kako triba za sta manje para

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #112 : Pet 00:32:00 27.03.2009. »
ne kuzim zasto od inoxa? pa nije stvar da sad moras napravit equal lenght u centimetar ili bas odredjene duzine pa petljat.

napravi najednostavnije moguce da sve 4 grane dovedes pred flandu od turba i tamo ih spoji. nosac turba moras ionako napravit. sto krace grane sto blize motoru i sto manje zavoja.

ovo kako je na slici nit izlgeda dobro a sumnjam u neku funkcionalnost. gledali smo tomo i ja kako bi je napravili i odustali jer neznamo varit, nit imamo scim. na kraju je napravio nesto slicno ovom na slici i to je kita labudova.  nabavi si koljena, kroji ih, ljepi trakom, i siguran sam da ces uspjet dobit nesto dobro. treba truda ali ce ti se vratit sve skupa kad auto proradi. moglo bi se lako desit da ces imat izrazenu turbo rupu ili ce ti tek nakon 3000 pocet punit, sve zbog glupo napravljene grane.

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #113 : Pet 00:38:59 27.03.2009. »
Evo ti nekih hintova za izduvnu iz knjige koju je pisao Corky Bell...

[privitak je izbrisao admin]
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #114 : Pet 00:40:50 27.03.2009. »
mislio sam na ovako nesto

znaci pogled odozgo, tlocrt, nema puno petljanja a bolje sigurno od onog sa slike, naravno moze i bolje od ovog ali to poskupljuje stvar jako.

[privitak je izbrisao admin]
« Zadnja izmjena: Pet 00:41:56 27.03.2009. Superfly TNT »

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #115 : Pet 00:59:41 27.03.2009. »
Hajde da i ja kazem nesto, po mom misljenju je najbolje da uradi onu donju granu kao sa slike iz "chapter 120". Prvo shto ce biti hladnija, drugo shto ce turbu biti dat prostor jer je izmeshten napred.

Na taj nachin imash dobar dolazni pravac za usis i dobar izlazni pravac za intercooler ili zavoj ka usisnoj ako nemas IC.
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #116 : Pet 01:09:36 27.03.2009. »
ti si jos na ovim krivo postavljenim motorima, ako takvu granu napravi moci ce turbinu stavit taman u rupu di dodje far. TS u transaxlu ima mjesta od motora prema muldi od amortizera, i to jako puno. prema napred bas i nema.

da je po meni ja bi je spustio dole pored bloka, ali to zahtijeva onda dodatne zavoje prema dole.
« Zadnja izmjena: Pet 01:13:36 27.03.2009. Superfly TNT »

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #117 : Pet 01:22:36 27.03.2009. »
Ah da, zaboravih da imate visak cilindra po glavi motora...  :DD:
Alfaholics CC
German wheel source :lol:

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #118 : Pet 01:23:43 27.03.2009. »
zaboravi si ti da su to pravilno okrenuti motori, ti si jos u 155icama  :ruganje:

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: ts kao turbo
« Odgovori #119 : Pet 01:33:19 27.03.2009. »
Zaboravio si da dodas "sa manjkom ventila i cilindara"  :finger:


Evo ga off, nailazi kao bujica!  :slin:
« Zadnja izmjena: Pet 01:33:44 27.03.2009. kilson »
Alfaholics CC
German wheel source :lol: