Autor Tema: Hibrid Alfa&BMW  (Posjeta: 4570 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline giulia gt

  • 2.5
  • **
  • Postova: 889
  • "frgazer power"
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #15 : Sub 15:09:38 30.11.2013. »
a za u svakom slucaju uz puno snage treba i puno gripa i trakcije,a za to je transaxle majka,a po mokrom ne treba ni govoriti razlika je nezamisliva barem meni.
"power is nothing without torque"

Offline kilson

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 1735
  • Fuck me I'm famous!
    • ARCS
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #16 : Uto 23:39:43 03.12.2013. »
Sto se tice grka, ja imam jedan problem u mojoj glavi  :lud:. Ne verujem dok ne vidim svojim ocima.

Djes' barabooo!?  :D: Jebo minuse, meci turbine! :)

Sto se tice grka, mozes ga lako naci na youtube-u - nadimak mu je driftwash a tip je guzvao kardan dok je menjac i dalje izdrzavao, ali sad je kasno to analizirati...

Alfaholics CC
German wheel source :lol:

VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #17 : Sri 01:47:30 04.12.2013. »
Ceki bre da napravim racing peckicu, da malo guzu ogrejem. Hladno bre.

Moram da malo sredim garage pa cu sledece nedelje da rezem tunel. Kada sam video neke slike garaza ovde na forumu postideo sam se na sta moja lici  :D:.


VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #18 : Ned 00:40:08 15.12.2013. »
Evo mene opet, nisam bio aktivan par dana,

Skoro sam se preselio pa je zena imala neodoljivu potrebu da krecimo u sred zime.  :tup:

a za u svakom slucaju uz puno snage treba i puno gripa i trakcije,a za to je transaxle majka,a po mokrom ne treba ni govoriti razlika je nezamisliva barem meni.
Ma tu je sve u raspodeli mase, a ja se nadam da cu ostati jako blizu fabrickom rasporedu, posto cu da prebacim bateriju u gepek, imam plinsku bocu, dif je dosta tezak a ako bude trebalo malo cemo dodati.

Sada sam se vratio iz garage i shvatio da su kolege ing. malo  :lud: :82:. Jesam li ja lud ili na 75-ci radilica nije u osi auta? Posto sam ubacio polumotor i menjac da bi pravio tunel i shvatio sam da je motor malo izmesten u desno. Tako da cu morati da pravim nove nosace motora da ga centriram, a papucice ce vec biti opasna kemija.

Jedna zanimljiva stvar je da se pozicija rucice menjaca potpuno poklapa. Mada bi vise voleo da je malo pomerim u nazad razmislicu da li da je prepravljam.

Pozdrav.

[privitak je izbrisao admin]

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #19 : Ned 19:25:01 15.12.2013. »
po pravilu motor ne stoji u liniji sa autom. to je iz razloga sto se motor dosta pomice pri opterecenju i tada recimo dodje u liniju. ako uspijes fiksirati motor a vjerojatno oces posto ces imat dugacku getribu, a time ce i krak oko kojeg se motor okrece biti puno duzi, neces imat toliku silu na nosac getribe. tada se ja nebi puno brinuo oko kardana. stavi sve u ravninu i dobro fiksiraj motor. moras imati na umu da sada kardan vise nema vrtnju po okretajima motora nego po brzini auta. 90% vremena ces biti donjem rezimu pa stoga i balans nije vise bitan.

kako rjesavas kardan, tj zglobove? znas da sada kardan trpi puno vise momenta.

VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #20 : Ned 19:36:56 15.12.2013. »
U principu to mi i jeste ideja da sve stavim u liniju i  :sablja:,

Sto se tice kardana koristicu kardan od e30 sa njegovim gumama. U utorak cu da vidim da li je na meru ili cu ga morati produzavati, a mislim da ce biti kraci jedno 50mm.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #21 : Ned 19:56:14 15.12.2013. »
pa napravi mu distancu na krizu kardana ako je samo 50mm. ionako imas sada jedan zamajac manje.  :DD:

VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #22 : Ned 20:01:48 15.12.2013. »
Da znas da si u pravu,

Mozda ugrabim i sutra izmedju obaveza da skocim u garage da proverim kako stoje stvari. Sinoc nisam imao snage a trebalo je dizati diferencijal na most.

Danas sam pricao sa Kilsonom oko pozicije rucice menjaca. On misli da bi je trebalo pomeriti nazad, tako da ce i to da bude tema radova, stavim sediste i odredim gde je zelim, hehe.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #23 : Ned 22:46:13 15.12.2013. »
Pozicija menjaca je stvar ukusa. Meni recimo odgovara original jer se ja nabijem na volan da ga mogu zubima držat . Visina mi je isto ok jer sjedim nisko. Ja bi samo kraći hod ali to je drugi par cipela.

VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #24 : Ned 23:23:01 15.12.2013. »
Ne znam koliko si visok, ja sam jedno 192, tako da moram sediste gurnuti do kraja nazad, volan volim da mi je blizu tako da kada namestim sediste i volan kako mi pasu odredicu i menjac da nije predaleko vec da mi ide na ruku.

Offline TNT

  • Il Capo Di Tutti Capi
  • 3.7
  • ****
  • Postova: 11743
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #25 : Uto 20:07:01 17.12.2013. »
Na tu visinu moraš pomaknut rucicu. Ja sam ko talijan.

Offline Grdi

  • 3.0
  • ***
  • Postova: 4761
  • Giulia Veloce
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #26 : Uto 21:21:14 17.12.2013. »
ma mora ga jebat, ja sam 190...sjedim u skoljci, u odjelu i kacigi ko svemirac, zapet u pojasevima da ne mogu dihati i kurac moj sam pomicao, a ne mjenjac...cemu

a bar se na brdu vise nego i u jednoj disciplini ima saltanja...i kaj, sve ok za mene sa 190 i za Miku koji ima par cm manje...previse filozofirate...pakuj to i gas  :zloco:


VOR75

  • Gost
Odg: Hibrid Alfa&BMW
« Odgovori #27 : Sub 22:35:29 21.12.2013. »
Danas sam malo raduckao, i evo slikica.

Uzimanje mere, secenje i saivijanje i ....

Kardan ne moram nista da diram, pase ovaj ko budali samar. Sto se tice rucice, sva sreca pa Tokyo drzi krs kod mene u garazi, nasao sam rucicu menjaca za 4-tak, na njoj su poluge duze za 80mm od ove koju ja imam i pritom je ta koju sam nasao short shift  :D:. Danas me je bas ukakilo par sitnica.

Pozdrav

[privitak je izbrisao admin]