Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Ovjes i kočnice => Autor teme: ljube-kugla - Sub 18:57:50 14.06.2008.
-
danas mi padne ideja na pamet,posto sam prepravio giuliettin regulator i umesto opruge sam stavio cevku i leptir maticu,pa kad hocu onda zavrnem maticu i totalno odkacim zadnje,ai se pojavi problem za voznju,bude izuzetno visoka pedala kocnice a stati je premija,blokiraju prednji ali se kliza kao po ledu
e sad hocu da napravim mehanizam koji moze iz kabine na recimo sajlu da blokiram na regulatoru zadnje po potrebi da ne moram da izlazim napolje,detalje cu slikati kad budem radio,najverovatnije od ponedeljka,sutra sam zauzet pa ne mogu da budzim
(http://img164.imageshack.us/img164/7439/dsc01066up2.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img119.imageshack.us/img119/5417/dsc01144wf6.jpg) (http://imageshack.us)
-
meni propišao na putu za grobnik. i to ona vanjska gumica na onom poklopcu. :tup: skoro sam ga zavitlao u travu preko ceste. i sad nemam volje to popravljat.
-
ja sam imao najobicniji protocni regulator od BMW-a E30,i radio je dobro,nego su mi zadnji bolje kocili pa mi se podizao auto previse pozadi,a to je onaj sto lici na valjak
-
viljvud in da haus ;)
(http://i56.tinypic.com/el7bbl.jpg)
-
viljvud in da haus ;)
([url]http://i56.tinypic.com/el7bbl.jpg[/url])
:sablja: :sablja: :super: :bravo:
-
to sam već vidio negdje? :neznam:
-
aha na nekoj srebrnoj nekretnini :DD: :DD:
-
viljvud in da haus ;)
([url]http://i56.tinypic.com/el7bbl.jpg[/url])
Kolko viljvud na jedno mesto auuuuu :joj:
-
ok sad idemo na pedal set, nivo vise se penjemo :D:
-
ovaj je lud sto gradi on bi sad i pedaliro :joj: :DD:
-
ovaj je lud sto gradi on bi sad i pedaliro :joj: :DD:
Nesmije vise bit u Austriji totalno je skrenuo sa kolosjeka :DD: :D:
-
lud lud :sablja: :sablja:
-
:tres:
-
jel to za svaki tocak posebno
-
jel to za svaki tocak posebno
:nod:
-
Prednji,zadnji :good:
-
Moze li se znati koja je poenta svih regulatora? Lose rasporedjena sila ili se jednostavno zeli stelovanje?
-
Moze li se znati koja je poenta svih regulatora?
pederluk
-
kakvo pitanje takav odgovor? :D:
barabo, a kaj ti mislis koja je poanta tih regulatora ?! ajd reci?
Ako nemas regulatora ili ti je u kurcu ili curi ili sta god i ti kocis i blokiraju stalno zadnje kocnice sta da radis? Da ih odkopcas ili stavis prastari regulator koji ce vrlo vjerojatno procuriti ili trazis novi kojih em nema em kostaju 600+ kn
zar nije onda bolje uzeti ovo gdje prvo sredis stvar, a drugo u fino mozes nastelati sta i kako zelis. Ja sam se npr. razbio sa svojim auto upravo zbog ovoga, zablokali mi zadnji kotaci na anglom kocenju, okrenulo me i odoh u 3pm...Mirko na giulietti isto iskustvo na 150km/h srecom bez posljedica, stavis ovo i stisci pedalu ali nema blokanja zadnjih kotaca...
kad stavis velike kocnice (to sta ti sada pripemas) jos vise dodje do izrazaja jec ce moci u fino stelati silu izmedju sada 4pot kljesta i straznjih
eto poante :good:
-
ja se vozim bez ikakvoga regulatora trenutno tako da trebam nešto
-
Upravo zbog moje nadogradnje i pitam...
Sta se desavalo kod tebe kada si presao na velike diskove napred i pozadi bez regulatora? Gde ste porucivali regulatore? :hm:
-
Ja se isto vozim bez regulatora vec 3 god...
generalno zavisi od vesanja i guma i stanja kocnica sta ce ti biti...
TS koji ima veoma sumnjive zadnje kocnice je radio upravo to sta je Grdi opisao... zanosio pri kocenju, sklon okretanju ako nisi brz na volanu i ne znas da ce to da uradi... iznenadio me jednom i okrenuo sam se preko 4 trake i najahao na tramvajske sine i to u trecoj na 5000 rpm-a.... (citaj isao dosta brzo)... i dobro je sto je bilo 3 ujutru pa nisam nista udario... a bilo je malo mokro i okretao sam se preko ulice dobrih 50+ metara...
turbo ima mnogo bolje kocnice i isto nema regulator, ali zato ima spustene opruge i b6 bilsteine na sva 4... tako da dosta tvrd i predvidljiv... on koci pravo kao strela i moze se ispraviti volanom veoma lako ako se koci na putu koji ima nagib ili ulazu u krivinu... nema bacakanja u stranu i nepotrebne inercije, kao brod da skrecem, na standardnoj 75-ici...
kapiram da je dobro staviti regulator ako menjas kocnice za mnogo jace ali samo napred ili menjes zadnje za mnogo jace ili vozis po stazi sa nagibima cesto... ali za svakodnevnu voznju fabricki regulator je dosta bolji... jer je automatski, nije fiksan...
ispravite me ako gresim ali ovi regulatori su fiksni, nemaju unutra gumice da smanje silu zadnji kocnica za xx% vec uvek isto ogranicavaju protok... tj. samo pri ekstremnom kocenju ce spreciti blokiranje zadnjih kocnica jer ih tako nastelujes... a pri laganom kocenju ce onda prednje vise raditi jer skoro nista nece ici na zadnje kocnice...
nisu proporcionalni sili pritiska pedale tj. ulja u sistemu vec su fiksni?
-
Upravo zbog moje nadogradnje i pitam...
Sta se desavalo kod tebe kada si presao na velike diskove napred i pozadi bez regulatora? Gde ste porucivali regulatore? :hm:
na istom mjestu gdje sam i ja prethodno narucivao i pisao o tome, Engleska http://www.rallydesign.co.uk (http://www.rallydesign.co.uk)
ako si solo sa postarinom te dodje oko 600+kn mozda i malo vise, djeli sa 7.5 ako oces EUR, racunaj min 80€
kad je veca grupa ljudi onda se splitaju troskovi slanja, ovog puta je zeko to rjesavao
Kod mene se desilo kad sam stavio velike diskove da sad vecina sile ide naprijed i vise zadnji ne blokiraju, a mozda su se i plocice malo potrosile jer su bile nove kad je bila jeba
Mika je stavio nove celjsuti i 330mm disk i prvo sta je primjetio je da su mu pocele blokirati zadnje kocnice, takodjer je stavio nove plocice+diskove iza. Kad je stavio ovaj regulator sve 5, covjek si ga je poriktao po svom gustu i sad auto koci u mestu bre ;)
vezano na jamalov post neda mi se pisati, barabo ti znas moj ovjes, setup auta, a i mikinog takodjer pa odluci sta ces, orginal ili ovako nesto :good:
-
ja mislim da je ovo odlično rješenje za manje love nego fabrički ... jbg nabavit fabrički pa od stajanja na polici zapekao (Fabrizio je imao taj slučaj) ... zašto ne noviju tehnologiju na stojana metnut :D:
-
Ma, propuhali smo mi njega.
Nego... ja sam i dalje nezadovoljan s kočnicama. Zbilja imam osjećaj da mi 33 puno bolje koči. (možda mi se čini) :neznam:
Tu na 75 čim sjednem na pedalu k'o čovjek, blokiraju prednji kotači. Za zadnje nisam siguran jer nisam pretjerano ni isprobavao, nego odmah popustim stisak čim počnu gume plakati. Ne znam, možda previše očekujem od standardnih kočnica. :hm: Za neku malo žešću vožnju ovo definitivno nije dobro. :truba: Hrcove nisam baš imao prilike pošteno probati, ali kad se s njim vozim, čini mi se da koče 3x bolje od mojih. :tuga:
-
viš meni se čini da tvoja 75ica 3x bolje koći od moje :neznam:
a neka logika mi govori da je masa 33jke manja dakle samim time je osječaj na kočenju bolji od 75 :neznam:
-
glavni kocioni cilidnri su problem uglavnom. oni originalni bendix ili benditalia kako vec su obicno smece, rastavio sam ih nekoliko i taj sklop je totalno debilan. uz to se nedaju reparirat kako spada. ATE zamjenski su puno bolji i jos se daju reparirat za 80 kn. auto koci cim pipnes kocnicu jos ako su dobre plocice i diskovi ja nevidim potrebu za 4 klipa i 300+ mm. mogu zblokat kotace na 160kmh, sta ce mi vise.
-
glavni kocioni cilidnri su problem uglavnom. oni originalni bendix ili benditalia kako vec su obicno smece, rastavio sam ih nekoliko i taj sklop je totalno debilan. uz to se nedaju reparirat kako spada. ATE zamjenski su puno bolji i jos se daju reparirat za 80 kn. auto koci cim pipnes kocnicu jos ako su dobre plocice i diskovi ja nevidim potrebu za 4 klipa i 300+ mm. mogu zblokat kotace na 160kmh, sta ce mi vise.
zablokirati moze i simca stara
Hrc probat ces pa ces vidjeti
-
Jaoooo sto ne rekoste da porucujete sa Rallydesign, trebao sam i ja nesto odande... :tres:
Nista, videcu kad ovo zapakujem kako ce se ponasati - hvala na tips & tricks. Sada vozim bez regulatora i imam pomalo utisak da guza hoce pobeci ali nista spektakularno.
-
viš meni se čini da tvoja 75ica 3x bolje koći od moje :neznam:
a neka logika mi govori da je masa 33jke manja dakle samim time je osječaj na kočenju bolji od 75 :neznam:
33 koči očajno! vozio sma i p4 i još par njih, osječaj je ko da nemaš kočnice.punto sa sjebanim zadnjim je bolje kočio od toga. tak da 33 :joj:.
-
Jaoooo sto ne rekoste da porucujete sa Rallydesign, trebao sam i ja nesto odande... :tres:
Nista, videcu kad ovo zapakujem kako ce se ponasati - hvala na tips & tricks. Sada vozim bez regulatora i imam pomalo utisak da guza hoce pobeci ali nista spektakularno.
ma Rallydesign je super stvar ako imaš pravu karticu za plačanje ...
-
Hrc nije poanta da kocnice blokiraju na ovoj ili onoj brzini nego zaustavni put ja sam najbolja vremena na Grobniku radio sa normalnim TS celjustima i Ferodo Premijer plocicama,ali sve je gorjelo kad stanes u box ili moras odvozit 4-5 krugova da sa sve ohladi sad je to nesto drugo jedino se treba malo priviknut na njih :good:
-
ma Rallydesign je super stvar ako imaš pravu karticu za plačanje ...
Kontaktirao sam ih u vezi nekih gluposti i trazili su mi "non refundable 20 pounds" samo da mi daju shipping quote. Nisam bas najbolje razumeo sta ja imam da im placam proveru cene shipping-a, ali da ne spamujem temu, u tom momentu sam odustao od porucivanja...
-
Ne da mi se o tome raspravljati, ali ja sam super zadovoljan kako mi 33 koči.
I Hrc, meni kotači zablokiraju bez beda. Samo... ja bih htio "stati u mestu", a da mi za to ne treba stup ili zid.
Ajde, prvom prilikom ćemo probati jednu pa drugu bijelu psinu pa ćemo usporediti. Možda sam samo ja presubjektivan.
-
od skode felicije regulatri zadnjih tockova koji idu na glavni kocioni,ja ih stavio na yuga jer bez njih je kao na cigra,samo sto pipnem kocnicu vec cujem zadnje kako struzu asfalt i svlaci dupe sa puta,sa regulatorima je druga pesma,lepo koci ravni o po klizavom
(http://img560.imageshack.us/img560/5964/photo0341a.jpg) (http://img560.imageshack.us/i/photo0341a.jpg/)
probao i sa oko 120km/h na naglo kocenje,probao sa 60km/h krivudavo kocenje i ne zanosi
skoro sam sa alfom imao zestoko kocenje,kad sam poceo da stizem cheeroke,prvo se culo stereo zvuk prednjih a kad sam jos stisnuo cuo se i suraund na kratko jer sam blago popustio ali nisam izgubio pravac
-
Ma, propuhali smo mi njega.
Nego... ja sam i dalje nezadovoljan s kočnicama. Zbilja imam osjećaj da mi 33 puno bolje koči. (možda mi se čini) :neznam:
Tu na 75 čim sjednem na pedalu k'o čovjek, blokiraju prednji kotači. Za zadnje nisam siguran jer nisam pretjerano ni isprobavao, nego odmah popustim stisak čim počnu gume plakati. Ne znam, možda previše očekujem od standardnih kočnica. :hm: Za neku malo žešću vožnju ovo definitivno nije dobro. :truba: Hrcove nisam baš imao prilike pošteno probati, ali kad se s njim vozim, čini mi se da koče 3x bolje od mojih. :tuga:
Ispravna 33, bez dorada, odlično koči... sve dok regulator zadnjih radi kako treba ;)
Ovo sa klizanjem prednjih kotača (75), najvjerojatnije ti nije ispravan regulator, nema tu puno filozofije...kažem samo za tvoju ( standardna ,tvornička, jel) , ne za ove ''druge'' :zvizd:
:bok:
-
neznam meni je p4 sa sva 4 diska bila uzas, ne koci nikako ni napred ni straga ukratko :bad:
moguce da sam bas naletio na sve koje su bile s losim regulatorm zadnjih, al ono 33 me nije ni u kom pogledu osim motora odusevila, limenka.
75 je druga prica.
-
najvjerojatnije ti nije ispravan regulator
Ispravan je.
-
kad sam namestio da iskljucim zadnje da ne koce uopste,kako pipnem pedalu kocnice prednji blokiraju i kliza se kao po ledu,ta proba me je mogla kostati cele kolone,srecom rucna je solidno kocila ali ne i dobro pa sam stao na oko 1m od auta koji je bio ispred
-
Ispravan je.
Ma nismo se razumili, možda ''radi'' ,ali to ne znači i da ''ispravno'' radi ;)
Na dva auta sam se mučija s tim problemom, prominija sve živo...a to malo g... nisam, kao ispravno je, probam zadnje kočnice, sve radi ... :D:
I radilo je, samo ne kako treba radit. Osjetljiv element na autu a nema ga vidit, dovoljno je malo odstupanje i odma kližeš preko nosa . :bok:
Pod pretpostavkom da su ti amortizeri ok i da su gume ok :D:
-
Regulator sam uzeo od Mike originalan i zapakiran. Da, zapeklo je unutra, ali nakon par minuta i to se riješilo.
Gume su na cesti nekih 5 mjeseci, Dunlop Sport Max TT, znači nije do njih.
Amortizeri Bilsteini, zadnji malo korišteni, a prednji novi na autu od 8.mjeseca prošle godine.
Ma, možda samo ja serem. Vidjet ćemo kad malo Hrca ulovim jedan dan za komparativne analize.
-
Regulator sam uzeo od Mike originalan i zapakiran. Da, zapeklo je unutra, ali nakon par minuta i to se riješilo.
Gume su na cesti nekih 5 mjeseci, Dunlop Sport Max TT, znači nije do njih.
Amortizeri Bilsteini, zadnji malo korišteni, a prednji novi na autu od 8.mjeseca prošle godine.
Ma, možda samo ja serem. Vidjet ćemo kad malo Hrca ulovim jedan dan za komparativne analize.
[/quote
Aaaa to je drugo ondaaa ... :DD: :DD: :DD: .. :good:
:sablja:
-
Englezi primaju MasterCard, to je moja kartica, Amex nemam jer jeidno u HR to prolazi, na zapadu je uvijek ili Master ili VISA, ostalo :truba:
U redu su, ja sam prvu narudzbu radio za ove regulatore za sebe, Mirka i Antu i bili su OK, isporuka je bila kod frenda u Ljubljanu, dakle placao sam ja, a primatelj je bio druga osoba, dakle i to ide kod engleza :good:
-
u večini slučajeva kad se registriraš kao kupac po takvim specijaliziranim trgovinama uz svoj billing adress imaš opciju 3-5 dodatnih shipping adresa tak da samo treba platiti
-
Koji je fazon sa onih 20 funti?? To njima ostane ako odustanem ili u svakom slucaju skidaju tih ekstra 20 funtozi???
-
nikakav, to je samo garancija koju niakda ne uzmu, chargaju samo ono sta sta si kupio
sta si se odma usro, jebo te 20 funti :ruganje:
-
pretpostavljan da se oni sa tom lovom pokriju ako ti odustaneš od kupnje
-
to je dokaz da nema nista na lepe oci,nego samo solarno,lova na sunce
-
nikakav, to je samo garancija koju niakda ne uzmu, chargaju samo ono sta sta si kupio
sta si se odma usro, jebo te 20 funti :ruganje:
Lako bih ja da sam pun kao ti... :DD:
-
Lako bih ja da sam pun kao ti... :DD:
pa pun si cim se drkas i tuniras oko 75ica :DD:
to je samo za ljude sa parama :nod: