Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Općenito => Autor teme: TNT - Čet 20:42:16 05.06.2008.
-
Dakle 1985. godinu dana prije fiatovog preuzimanja predstavljena je nova alfina limuzina srednje klase uglatog klinastog dizajna i napredne mehanike.
(http://www.alfa75.info/2b7fd850.jpg)
Riječ je o Alfi 75. Ime 75 potječe od 75 godina postojanja Alfa Romea. Alfa 75 bila je zadnja alfa sa stražnjim pogonom izuzev maloserijskih sz i rz te stari spider koji je premijeru ipak imao puno prije, ali se zadržao u proizvodnji sve do 94. Alfa 75 često je među alfističkim krugovima jedna od popularnijih, ako ne i najpopularnija pogotovo u švicarskoj, nizozemskoj i njemačkoj upravo zbog toga što je stražnjepogonaš, a opet ne toliko stara kao ostale alfe sa zadnjim pogonom, a uz to nude se jakim motorima koji se priej nisu nudili i pristupačna je za razliku od SZ i RZ.
Za dizajn je bio zaslužan Centro Style Alfa Romeo, a isti je bio u nekoj mjeri zarobljen starom školjkom Alfette iz 1972. Stoga se može uočiti kako vrata u biti potječu od prethodnika giulliete, a okomito prednje staklo daje do znanja da potječe iz nekog drugog vremena. Uski trag kotača je također kvario dizajn. Sve to ima svoje razloge. Alfa je pod državnim vlasništvom ipak bila zapostavljena, zbog krize novca za razvoj nove platorme jednostavno nije bilo i sva sreća da je ono iz prošlih vremena u svoje doba bilo nedostižno napredno (motori, podvozje...) pa je u 80-im još uvijek bio na razini, a još i dan danas drži vodu po pitanju performansi i voznih osobina. Klinasti dizajn uočen je već na prethodnicima alfetti i giulietti, ali na 75 je najviše došao do izražaja.
(http://www.alfa75.info/2b9fd920.jpg)
U to vrijeme postojala je još i alfa 90, malčice veća od 75 na gotovo jednakim mehaničkim komponenetama i također školjki alfette. Alfa je to objašnjavala riječima da je 90 auto za ozbiljnije ljude koji preferiraju veću udobnost dok je 75 bila više agresivnija i dinamičnija sportska limuzina, makar neke veće razlike mehanički gledano nije bilo. 75 je postigla puno veći uspjeh i popularnost od 90 koja se proizvodila svega 2 godine. Osim kilinastog dizajna auto je imao izražajan tužno-namršteni pogled koji je zaista bio pojava u retrovizoru pogotovo sa širim gumama i tvorničkim setom spoilera koji se od 87. nudi serijski od 2,0 Twin Spark modela na dalje. Taj set nudio je decentne pragove i rubove blatobrana uz stražnji mali spoiler koje je zamjenjivao lajsnu kod jeftinijih modela. Nakon redizajna auto dobiva drugačiju haubu sa ispupčenim središnjim dijelom, masku u boji karoserije, crvena stražnja svjetla i tonirana stakla. Branici su bili u boji karoserije jedino ako ste kupili nešto jače od 1.8 ili ste uzeli tamno sivu boju karoserije. Prednja svjetl asu za razliku od 33 i 164 imalu suprotan kut unutarnjih stranica, tako da izraz prednjeg dijela nije bio nasmiješen već ozbiljniji i otužniji. Verzije America imale su ružne i teške odnosno povećane branike koji su nagrđivale liniju. Desni retrovisor je bio dodatna oprema na slabijim modelima što nije bilo baš pametno.
(http://www.hr-a.com/forum/images/public/img-1090389425.jpg)
(http://www.hr-a.com/forum/images/public/img-1090389505.jpg)
Dizajn interijera pratio je vanjštinu sa puno uglova i oštrih rubova. Položaj radia je bio katastrofalan, na samom dnu konzole ispred ručice mjanjača, iznad njega bile su komande ventilacije, opet na lošem mjestu, pogotovo ako je ručica bila u 1, 2 ili 5. brzini zagarntirano je bio otežano rukovanje ventilacije. Ali zato je je pepeljara dobila počasno mjesto na vrhu konzole. Na vrhu se također nalazio i svojevrstni bord computer sa indikatorima neispravnosti raznih funkcija. Uz standardan okretomjer auto je i imao jednu korisnu stvarčicu indikator pritiska ulja. Instrumenti nisu bili pregledni bog zna kako jer ih je zaklanjao trokrakoi volan koji se nakon redizajna podešava i po dubini, prije samo po visini. Auto se nudio sa centralnim zaključavanjem i prednjim prozorima na struju u seriji. Prekidači prozora bili su smješteni kod unutarnjeg retrovizora špto je bilo dosta nergonomski jer je trebalo dizati ruku svaki put. Avionska ručna kočnica U oblika isto tako nije bila za svakoga. Ukratko interijer je bio ergonomska katastrofa, al to istinske alfine kupce to nije previše diralo. Prostora je bilo zadovoljavajuće, posebno na zadnjoj klupi koja je imala izdašan naslon sa integriranim naslonima za glavu. Kombinacija navedenog dugog naslona koji ide preko stražnje police + visok zadak pružali su svojevrstan osjećaj zaštićenosti. Primjerice onaj tko se vozi iza vas nije imao baš neki pogled na ono što se događa u autu za razliku od drugih auta tog doba. To je itekako utjecalo an preglednost unatrag , a tu su još i široki nosači krova. Na sredini stropa nalazilo se veliko svjetlo plus malo svjetlo za kartu koje je bilo i naprijed kod retrovisora. Tako da je strop bio dosta popunjen nekakvim elementima koje su podizale svojevrstan luksuz u ugodan osjećaj straga. Međutim po sredini je kardanski tunel oduzimao prostor za noge. Za razliku od stražnjeg prednji nasloni sjedala bili su jednostavno prekratki i za prosječno visoke osobe. Sjedal su bila malo naglašeniej školjkasta i prilično mekana presvuučena kavlitetnom tkaninom , posebice ona od velura čija je tkanina neotporna na poderotine makar prešli 500 000, međutim spužva ne prati kvalitetu tkanine tako da su moguća izobličenja što je i normalno za veliku kilometražu. Gornji dio konzole bio je izrađen od kvalitetne crne ili nakon redizajna tamno sive mekane plastike dok je donji dio konzole bio zadovoljavajuće kvalitete, al ipak nije pratio goornji dio niti je bio pretjerano otporan na ogrebotine. Obloge vrata bile su od istog materijala kao i gornji dio armature, al pretinaca u vratima nije billo. Ispred suvozača konzola se uvlačila prema staklu i pružala više prostora. Sve u svemu interijer je bio meta kritika iako niej bio baš tako loš, sa stanovišta vozača sve je to nekako sjedalo na svoje mjesto i meni lično pružao je jedan fini osjećaj zaštićenosti, instrumentni dio konzole produžava se do sredine kokpita, dok je centralni dio vrlo izdašno dimenzioniran. Između prednjih siceva nalazili su se pretinci te koristan pretinac unutar ručne U kočnice čiji poklopac je bio obložen tapecirungom i služio je kao odmorište za ruku. Ta stavrčica nudila se samo s jačim motorima. Koliko god interijer bio neergonosmki riješen bio gotov ispunjemn raznim elemntima koji su obogaćivali unutrašnjost i niste imali onaj jeftin osjećaj osiromašenosti interijra. Što se tiče same sastavljenosti interijera ona je bila jako dobra sve ej bilo čvrsto skopljeno osim malih nosača prekidača oko brzinomjera i okretomjera koji nisu bili bog zna kako učvršćeni tako da ste ih rukom mogli stragati bez po muke. No to i nije tako stražno s obzirom da ste istom rukom mogli strgati cijelu centralnu konzolu na nekim kompaktima tog doba. Dakle priče o nekvaliteti interijera kod alfe 75 uopće ne stoje i za to doba bio je sasvim na razini.
-
Jesi ti lud? :lud:Do kakve 94 g.su se proizvodile 75 modeli? :tup: ,75 je zavrsen s proizvodnjom 91 kraj,jer je tada revolucionarna 155 izasla koja je palila po DTM-u konkurenciju :alfa: :gun: :gun2: :uzi:.Morao bi to znati,al ne zamjeram ti jer nemas cak ni v6 model :bicikla:
-
Ja san ima 75-ticu 12-nesti misec 92' u papirima :P: :P: :P:
-
Jesi ti lud? :lud:Do kakve 94 g.su se proizvodile 75 modeli? :tup: ,75 je zavrsen s proizvodnjom 91 kraj,jer je tada revolucionarna 155 izasla koja je palila po DTM-u konkurenciju :alfa: :gun: :gun2: :uzi:.Morao bi to znati,al ne zamjeram ti jer nemas cak ni v6 model :bicikla:
govori o spideru!
fly to si ti pisao?
-
ne kopirao sam siru, nisma ni gledao
ali spider se je proizvodio do 94 i zadnja je RWD alfa, sta pricate gluposti
-
Nemoj sad na mene odgovornost, ja sam kopirao Interceptora :ruganje:
Zajebani neki admini znamo stisnit CTRL i C pa CTRL i V :DD::DD::DD::DD::DD:
-
Ja bi vas koji su pogrijesili sto se tice godine proizvodnje :gun2: :drive:,za kaznu bi morao siru prodriftat kroz cijeli split posto sam tu do 10 mjeseca zbog posla,a tnt ce doc na red kad se vratim-jedan posteni burnout ispred kuce za njegove susjede
-
nitko nije pogrijesio
....te stari spider koji je premijeru ipak imao puno prije, ali se zadržao u proizvodnji sve do 94.
-
Netko je ipak pogrjesijo :D:
-
a tnt ce doc na red kad se vratim-jedan posteni burnout ispred kuce za njegove susjede
onda cu opet imat ovo
(http://img159.imageshack.us/img159/7477/dsc04736ue9.jpg) (http://imageshack.us)
-
el nino to ti je pod morati... sektasi neznaju do kad se sektomobil proizvodio :hm: :hm: :hm: :D: :D: :D:
-
a neki su prespavali sate hrvatskog.
-
Ja bi vas koji su pogrijesili sto se tice godine proizvodnje :gun2: :drive:,za kaznu bi morao siru prodriftat kroz cijeli split posto sam tu do 10 mjeseca zbog posla,a tnt ce doc na red kad se vratim-jedan posteni burnout ispred kuce za njegove susjede
:DD: :DD: :DD: :DD: :DD:
-
75ica se prozvodila do 94.a ima i jedna u zd!!!ja gleda papire
-
Sa cuvenog, sad vec ne postojeceg sajta alfa75.info:
Evo za sektasicu kako su isli serijski brojevi:
Alfa 75 1.8 162 B1A
1985 ZAR 162B10 * 00001011 - 00008680
1986 ZAR 162B10 * 00008681 - 00021800
1987 ZAR 162B10 * 00021801 - 00031800
1988 ZAR 162B10 * 00031801 - 00041900
1988 ZAR 162B10 * 06001002 - 06010499
Alfa 75 1.8 Turbo 162 B1C
1986 ZAR 162B10 * 00050011 - 00054249
1987 ZAR 162B10 * 00054250 - 00055800
Alfa 75 1.8 Turbo America 162 B1D
1987 ZAR 162B10 * 00060011 - 00061600
1988 ZAR 162B10 * 00061601 - 00063300
Alfa 75 1.8 Turbo Evoluzione 162 B1D
1987 ZAR 162B10 * 00059001 - 00059510
Alfa 75 2.0 162 BF
1985 ZAR 162B00 * 00200001 - 00205000
1986 ZAR 162B00 * 00205001 - 00215399
1987 ZAR 162B00 * 00215400 - 00218100
1988 ZAR 162B00 * 00218101 - 00218200
Alfa 75 2.0 162 Bf Cat.
1986 ZAR 162B00 * 00275011 - 00275900
Alfa 75 2.0 TS 162 B4
1987 ZAR 162B40 * 00001001 - 00013200
1988 ZAR 162B40 * 00013201 - 00024900
1988 ZAR 162B40 * 06001004 - 06010497
Alfa 75 2.0 TS 162 B4 Cat.
1987 ZAR 162B40 * 00075011 - 00075850
1988 ZAR 162B40 * 00075851 - 00078100
Alfa 75 2.0 TD 162 BD
1985 ZAR 162B00 * 00001011 - 00008200
1986 ZAR 162B00 * 00008201 - 00017600
1987 ZAR 162B00 * 00017601 - 00029200
1988 ZAR 162B00 * 00029201 - 00218200
1988 ZAR 162B00 * 06001003 - 06010498
Alfa 75 2.5 Q Verde 162 B3
1985 ZAR 162B30 * 00001011 - 00003113
1987 ZAR 162B30 * 00003114 - 00003142
1987 ZAR 162B30 * 00020601 - 00020800 / Cat.
Alfa 75 2.5 V6 Milano 162 B3 Cat.
1986 ZAR 161160 * 00050011 - 00053111
1987 ZAR 161160 * 00053113 - 00053300
Alfa 75 3.0 V6 America 162 B6 Cat.
1987 ZAR 162B60 * 00040011 - 00041100
1988 ZAR 162B60 * 00041101 - 00042100
Alfa 75 3.0 V6 Milano 162 B3 Cat.
1987 ZAR 162B60 * 00051011 - 0005Fiat Tempra0
1988 ZAR 162B60 * 0005Fiat Tempra6 - 00051900
At the end of 1988 the vehicel identification
codes were changed. All the different models
got following numbers. The last to leave the
factory in 1992 is an 162B2E 1.6 IE numbered
06261500.
Alfa 75 1.6IE - 3.0 QV
1988 ZAR 162000 * 06100001 - 06112700
1989 ZAR 162000 * 06112701 - 06180950
1990 ZAR 162B00 * 06180951 - 06232500
1991 ZAR 162B00 * 06232501 - 06255860
1992 ZAR 162B00 * 06255861 - 06261500
E, sad, ono sto pise po saobracajnim dozvolama moze da nema veze sa mozgom. Moja prva 75 je bila 1991. 1.6IE a bila je registrovana kao Alfeta. Da ste samo videli lice cikice u opstini koji je trebao po knjizi da mi odredi porez kada sam je prebacivao na sebe... :shock:
Jedno 10 minuta je vrteo onu knjigu i na kraju napisao cifru (sreca da je bilo u unutrasnjosti, i verovatno nije hteo da ispadne nestrucan, pa se nije glasno bunio kako je nema u tom katalogu :D:).
-
Moja je 93 godiste (tada su novu prodali), ali sve na avtu je 91 li 92 (sipe, plasticni djelovi koji imaju godinu proizvodnje gore...itd) Gdje su je skrivali 1 godinu, pitaj boga? Kod nas u Slo je vecina 1.8 indy godiste 93.
-
To pa zato, ker je en trgovec leta 93 pokupu salonslke avtomobile in viške, ter jih po dost ugodni ceni prodal (takrat sta jo kupila moj fort in stric (1.6IE in 1.8 IE Indy)). Je blo celo parkirišče polno 75tk v Ljubljani :care:
-
http://www.youtube.com/watch?v=F7yR5V1cdlQ (http://www.youtube.com/watch?v=F7yR5V1cdlQ)
-
http://www.youtube.com/watch?v=QScnxLGgHUU (http://www.youtube.com/watch?v=QScnxLGgHUU)
-
a di je tu 90-tka predstavljena??ona je isto 162..
-
Alfa Romeo 75,prodavana u sj. Americi kao Milano bila je sportska limuzina proizvađana od Talijanske firme Alfe Romeo između 85' i 92'.75 je komercijalno bila vrlo uspješna,u samo tri godine prodano je 170.000 komada i do kraja proizvodnje 92' 187.300 ih je bilo napravljeno.
75 je bila predstavljena u maju 85'-te da zamijeni prethodnu giuliettu( s kojom je dijelila mnoge komponente) i bila je namjenjena imenom,da slavi 75-tu obljetnicu te talijanske firme Alfe Romeo. Karoserija koju je dizajniro Ermanno Cressoni,šef Alfa Romeo Centro Stilee,bila je oblikovana vrlo oštrim klinastim dizajnom,počinjajući od romboidnih farova,koji su davali autu tužni,namrgođen pogled.
-
Alfa Romeo 75,prodavana u sj. Americi kao Milano bila je sportska limuzina proizvađana od Talijanske firme Alfe Romeo između 85' i 92'.75 je komercijalno bila vrlo uspješna,u samo tri godine prodano je 170.000 komada i do kraja proizvodnje 92' 187.300 ih je bilo napravljeno.
75 je bila predstavljena u maju 85'-te da zamijeni prethodnu giuliettu( s kojom je dijelila mnoge komponente) i bila je namjenjena imenom,da slavi 75-tu obljetnicu te talijanske firme Alfe Romeo. Karoserija koju je dizajniro Ermanno Cressoni,šef Alfa Romeo Centro Stilee,bila je oblikovana vrlo oštrim klinastim dizajnom,počinjajući od romboidnih farova,koji su davali autu tužni,namrgođen pogled.
I cim je proslavila 75 -obljetnicu odmah je firma i otisla fiatu (propala) isto kao i ja otkad vozim 75-ice
-
I cim je proslavila 75 -obljetnicu odmah je firma i otisla fiatu (propala) isto kao i ja otkad vozim 75-ice
to se već naziralo. Nije to bilo ništa novoga. Je rpo običaju digići su se odmarali na lovorikama i uspjeli sa sudkom koja je hrđala ko luda ubiti si image dobrog proizvođača koji su stekli s giuliom
-
Možda je dobro za nas da je bilo tako, možda ne bi nikada stekla takav status da se to nije dogodilo, btw gledao sam ova predstavljanja još prije, super za pogledati
-
zato se sada borimo za dijelove.
-
Trenutno je jos dobro,vidit ce mo za 10-20 godina :DD: :DD: :DD:
-
Nećmo nitko biti dobri međusobno :zloco:
-
Trenutno je jos dobro,vidit ce mo za 10-20 godina :DD: :DD: :DD:
za 4 cilindra jos nekako, ali V6 je vec ugrozen
-
za 4 cilindra jos nekako, ali V6 je vec ugrozen
ma nije to tako,ima tih auta svuda...samo šta je to star auto,i ljudi više to drže za sebe,nego da idu prodavat,jer misle da niš ne vrijedi,i ne vrijedi,jedino šta ima nas frikova koji žudimo za njom...
-
pricam o novim dijelovima. oces stavljat polovne nosace getribe ili gume kardana?
-
ti o dijelovima pričaš? ja sam mislio da o 75icama pričate..o autima cijelim baš..
-
A da je malo citat o cemu se prica
-
pa dobro,nisam skužio priču,vidim da se pričalo o 75ici,samo je neko dijelove spomenuo,nisam skužio,uredu
-
Superfly je spomenuo dijelove :nod:
-
Mislim da to nikada nece biti problem za prave ljubitelje... kao za ljude koji sada imaju automobile stare po 50-60 godina...
naravno da delova nema... ali se lako naprave ili sam ili mala-privreda... sta vam je bre, drugar mi ima austina iz neke praistorije... naravno ni jedan gumeni deo se vishe ne pravi... kao ni nosaci motora koji su njemu trebali... skinuo je stare pokidane i otisao u firmu koja se bavi plastikom... napravili su mu ljudi za 3 dana... iste od poliuretana u 2 razlicite tvrdoce da proba koji bolje idu... sad mu je extra... nisu bili jeftini... ali su sada bolji nego ikada...
a mogao je i sam da ih napravi ali ga je mrzelo... poliuretan se kupuje kao kit... samo napravish kalup od starog dela i mozes i praviti na tone...
ja se vishe brinem za delove motore i menjaca nego za gumene delove... ali sta god... kao i svaki oldtimer samo ce postajati skuplji vremenom... dok se bude imalo ljubavi i para... vozice se...
imas ljude koji se jos uvek trkaju sa gt40... odakle njima delovi... sve se moze kada se hoce... :)
-
nije to samo za stare alfe već nema djelova za nabaviti za alfe 145-146-155 gtv i tako kao recimo usisna crijeva i tako neki vitalni djelovi motora, pa ljudi to su talijani...jeli treba trošiti rjeći na njih... :G:
-
sve se moze pravit ali to nije nacin. pogotovo ne zato sto jos nije prosli ni 20 godina od prestanka proizvodnje 75ice.
-
Možda neko zna ako postoji kakav .dwg ili 3dmax ili nešto slično 75ice?
-
trebali bi tužit alfu, majku im paštarsku, ukinuli i bacili rezervne dijelove po sistemu kupi novi (auto); dabog da dobili nove hemoroide svi po redu kolko ih ima! :gun: :gun: :gun: :gun: :brulj:
-
danas se vozali malo po gradu,pa smo naletili,pa sam malo paštaricu sliko :))) :super:
[privitak je izbrisao admin]
-
Po autu bi rekao da nije ljubitelj u pitanju, nego da ga viće j... standard u Italiji. :nod:
-
ma bmk jel ljubitelj il nije...volim vidjet 75 na cesti,koju još nisam vidio :D: ;)
-
biti ce ih,ako bog da jos bi tri komada trebala se vozit po rijeci. :slin: :slin:
-
:DD:...da mi je znat šta je čovjek pomislio kad su ga slikala 2 tinejdjera na skuterima.. :DD:
-
vjerojatno kako da opali po gasu i nestane u magli! :DD: :DD:
-
evo ja gledam kad mi dodje, sad mi je doslo :drk: :drk: :drk: :drk: :drk:
http://alfagtv6.com/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=3613&st=0&sk=t&sd=a (http://alfagtv6.com/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=3613&st=0&sk=t&sd=a)
-
zadnji kotači vape za distancama
inaeč je auto :drk:
-
-jebeno............ :super:
-
jel gledao netko u Auto Blitzu clanak o zadnjoj pravoj Alfi? 75 turbo je tema clanka
-
ne :DD:
-
jel gledao netko u Auto Blitzu clanak o zadnjoj pravoj Alfi? 75 turbo je tema clanka
Zadnji broj auto blitza?
-
Zadnji broj auto blitza?
da :nod:
zeko posudit cu ti ja
-
Kupio, hvala. Vidi se da je članak iz Auto Bilda, ali svejedno super imati :good:
-
ovo je pravi test. :DD:
(http://img839.imageshack.us/img839/1084/18553823.th.jpg) (http://img839.imageshack.us/i/18553823.jpg/)
(http://img842.imageshack.us/img842/8842/73377088.th.jpg) (http://img842.imageshack.us/i/73377088.jpg/)
-
Ovo je dobro, test je rađen prije 20 godina i piše...za pokudu "nepraktična unutrašnjost", "zastareli oblik" :DD:
-
Misle u udnosu na renault 5
-
:nod:
-
Evo jedan reklamni materijal jos od onda........ :cafe: :cafe: :cafe:
(http://i365.photobucket.com/albums/oo97/milanogtv/Scan10001.jpg)
(http://i365.photobucket.com/albums/oo97/milanogtv/Scan10003.jpg)
-
na ove mobitele dole se nejavljaju :DD: :DD: :DD: ... zvao ja za reklamaciju :DD: :DD:
-
Nov auto,a pokvaren :82:
-
fabrička greška ... dali mi 2.0 a 1.6 papiri :joj:
-
curva
-
A gle šta dijele - kupiš jednu 75, dobiješ još i 33! Imam obje, a zašparao sam desetke milijuna lira!!! Trebalo je samo pričekati 24 godine da cijena malo klekne... :sablja: :sablja:
:DD: :DD: :DD:
-
kakva turpija
Oli's Alfa 75 (http://www.youtube.com/watch?v=QwVP_2V5j1w#)
-
:sablja:
jeebbeeennoooo!!!
taman u podu do bola :DD: :DD: :DD:
-
:slin: :slin: :slin:
-
:sablja:
jeebbeeennoooo!!!
taman u podu do bola :DD: :DD: :DD:
Je da,ali kosta bar 20 000e,ako ne i vise brutala :care:
-
Je da,ali kosta bar 20 000e,ako ne i vise brutala :care:
dimi vise od tvoje ;) plus ovo i crkava
nego jel se taj martini stojadin vozi ili samo sluzi kao motorka za turazu
pazi alfistu kad ulece s lijeva u kadar na 04:52 :D: alfista stilista
-
dimi vise od tvoje ;) plus ovo i crkava
nego jel se taj martini stojadin vozi ili samo sluzi kao motorka za turazu
pazi alfistu kad ulece s lijeva u kadar na 04:52 :D: alfista stilista
Jebote kaj to nije Fabricio :82:
-
neda mi se kopat po forumu, pa neka mi neko napiše podatke, iskustva, savjete i sl. o 75 sa 1,8 ie motoron
naša san jedan dosta dobar i potpuno kompletan i org. primjerak :zvizd:
-
ide solidno, al ga treba tjerat u okretaje.
-
na šta triban obratit pažnju (vezano za motor) kad-ako buden iša temeljitije pogledat, ima li šta posebno?
-
ode miro u sektu :yahoo: :yahoo:
-
ja samo tražin šta ću radit u garaži kad me ženske istiraju :zvizd:
-
ne tribaš se nama opravdavat :D:
-
na šta triban obratit pažnju (vezano za motor) kad-ako buden iša temeljitije pogledat, ima li šta posebno?
Izmiri kompresiju mada ako su gumice lose,a vjerovatno jesu jer motor sigurno nije niko taka od kada je novi bija,onda ocekuj potrosnju ulja na gumice i vodilice ventila,a naravno i malo plavog dima na auspuh.Sve do litre na 1000 km je vozno.
Trazi ruzinu na zadnjim rubnjacima,ruzinavi pod u dijelu prednjeg lijevog i desnog nosaca za dizalicu,ruzinavi rubovi ispod zadnjih stop lampi,a na nekima su i okviri prednje i zadnje sajbe isto ruzinavi ali kod kako koje.Ako nikad nije imala neki veci karambol i ako je kompletna i originalna sve drugo je lako.Nista sto par iljada eura nece rijesiti.Rudi rijesava sve dijelove od trapa do motora.Triba ti love,volje i vrimena posto garazu i alat vec imas.
Sretno.
E da,koje je boje auto i dali je bilo po oglasnicima ili?Aj daj koju sliku.
-
Što se tiče limarije, obrati pažnju, i na dio koša oko , tj ispod serva i hidrauličkih cilindara, ulje zna kapat i sljevat se dolje prema krakovima šasije (to šasija nemoj doslovno shvatit, ali podsjeća na šasiju), te kroz rupe ulazit u šasiju, ulje digne pituru te dolazi do korozije.
Također pripazi na unutarnji blatobran iza zadnjih kotača, tamo je unutarnji lim točkasto zavaren za 2mm lim kojim završava Šasija. Između limova se kad (ako) tvornička zaštita popuca uvlači vlaga pa oni istrule.
Pogledaj i lim oko upornica gornjih ramena, te prostor za rezervnu gumu.
-
Dali je imala koja 75-ica original 15-ke na sebi? Trebao bi si promjeniti jednog dana knjižicu vozila i prometnu, pa da znam može li se srediti bez atesta!?
-
milsim da je america imala.
Atest ti nije potreban ako kotac u svom opsegu odgovara najvecem serijski ugradjivanom.
-
milsim da je america imala.
Atest ti nije potreban ako kotac u svom opsegu odgovara najvecem serijski ugradjivanom.
Imale su america kao doplata. 195/55/15.
-
Ma znam da ne treba a-test ako postoji serijski 15, zato pitam :sablja:
Hvala :good:
-
evo malo drkamo po austrijskoj 75ici, vidicemo ju na susretu ako bog da.
[privitak je izbrisao admin]
-
jos malo perverzije
[privitak je izbrisao admin]
-
Daj ne kenjaj nego skidaj te gluparije s nje. :sablja:
-
evo malo drkamo po austrijskoj 75ici, vidicemo ju na susretu ako bog da.
pitanjce:
može li se i meni pribavit kakva za tour kad ih već toliko imate :D:
-
pitanjce:
može li se i meni pribavit kakva za tour kad ih već toliko imate :D:
Biraj boju i motor i naravno opremu,a za sve ostalo ce se pobrinut Mastercard :D:
-
Biraj boju i motor i naravno opremu,a za sve ostalo ce se pobrinut Mastercard :D:
:DD:
-
koliko vridi 1.6 carb kompletna, ispravna i prilično uredna, bez papira
-
bez papira :joj: 200 kuna :DD:
-
1.6 fergazer 90 godina u knjizici vredi 1991 kunu :DD: :DD:
meni zena jucer veli, pa vi ste preplatili auto :DD:
-
u jbt to po novom katalogu ... moj 1.6 1988 po katalogu ispao 1848kna prije godinu dana je to bilo 92kna poreza :care:
-
u jbt to po novom katalogu ... moj 1.6 1988 po katalogu ispao 1848kna prije godinu dana je to bilo 92kna poreza :care:
da pdoigli su cijene za sve.
Pa bilo je govora o tome, ja sma platio 160kn poreza. na 3000kn cifru tak da znate ekipo pistie cifre 1900kn na ugovore. :D:
-
5% od onog što napišeš ili ako napišeš manje onda po knjizi....
-
ja sam danas prepisao svoju! 2280 kn su mi ju procijenili po katalogu,2009 godine je procijenjena oko 1900 kn! :bad:
-
ja sam danas prepisao svoju! 2280 kn su mi ju procijenili po katalogu,2009 godine je procijenjena oko 1900 kn! :bad:
[privitak je izbrisao admin]
-
haha jel to tvoja adresa, seline 0075 :sablja:
-
meni je Jandre na ugovor upisao 5000kn :tres:
-
ma ovi su popizdili skorz na skorz jedino kod nas cijena rabljeinma na tržištu pada a državi raste. :tres: Da imamo banane bili bi bananarepublika, ovako smo samo u kurcu, u gorem stanju od naših krampova.
-
meni je Jandre na ugovor upisao 5000kn :tres:
to ti je nebitno po ugovoru. Gleda se knjiga kod poreznika :nod:
Ja sam svoju platio 1000 eura, s urednim papirima. :D:
-
nope. gleda se knjiga ako je iznos manji od knjige, plačaš porez iz knjige, ako je viši plačaš porez na ugovorenu cifru,država je prefekcionirala metodu uzimanja love iz đepa.
-
Alfa Romeo 75 -L'ultima Alfa Romeo da Milano. (http://www.youtube.com/watch?v=xFr6Lp6gFmc#)
-
evo,ako netko zna koji su ovo stopovi na 75 ja imam kuci dva takva perfektna pa me zanima sa kojeg modela,godista i tako,znaci crveni zmigavac a bijeli rikverc. :hm:po meni je to negdje modeli od 89 -90god.
[privitak je izbrisao admin]
-
jesu možda na prodaju? :hm: :82:
-
ne bas,gotovo kao da su iz ducana,zlatna rezerva. :D:
-
nikad to nisam vidio. ili su zmigavci i rikverc crveni ili su bijeli. cudnovato.
-
e a kakve su ono što grdi ima na svojoj? :82:
jesu li ono original ili su farbane?
-
to su narancaste pofarbane sa crvenim transparent sprejem
-
to su narancaste pofarbane sa crvenim transparent sprejem
isto lipo izgledaju! :super:
-
ubiti grdi sad ima bijele, prije je imao pofarbane. kilson ima ofarbane koliko vidim.
-
evo,bas sam ih sad pogledo(u sobi na ormaru :D:),dakle originalni alfa romeo znak imaju i imaju onaj kruzic za godiste i u sredini je utisnuto 1,znaci ili su 91 ili ih je neko kupio kasnije kao rezervni dio,jos jednu takvu ima frend na 2.4 td 90 god,ostala je samo jedna, jednu je razbio i promjenio stavio crvenu sa svim bijellim sad ne znam koju je mijenjao moram ga pitati. :nod:
-
http://www.hotwheels.com.sg/products/alfa75.htm (http://www.hotwheels.com.sg/products/alfa75.htm)
-
nekak mi je ovaj prednji branik čudljikav...pogotovo u crnoj boji :hm:
-
Nema niš čudno,lesterov body kit
-
ma znam ko i svaki drugi,ali u ovoj crnoj mi se nesviđa,kod rudi-a u crvenoj boji ne izgleda loše
-
Branik do jaja :nod:
-
Rudijevi su bezveze jer su samo njegovi i ne da kalupe nikome :)
-
Rudijevi su bezveze jer su samo njegovi i ne da kalupe nikome :)
:ruganje:
-
kalupe je on platio tako da ih ni nemroa ''dat' nikome,a opet shvačam i da želi ''unikat'' u HR
samo da ih nebude previše jer će onda rjeđe bit stock 75ice nego EVO :zvizd:
-
kalupe je on platio tako da ih ni nemroa ''dat' nikome,a opet shvačam i da želi ''unikat'' u HR
samo da ih nebude previše jer će onda rjeđe bit stock 75ice nego EVO :zvizd:
moja je unikat :D:
-
moja je unikat :D:
Tvoja je definitivno unikat,navodno da može pomicati brda :82: :DD:
-
isusova alfa okreće planetu zemlju oko svoje ose zbog monstruoznog obrtnog momenta :cafe:
-
Tvoja je definitivno unikat,navodno da može pomicati brda :82: :DD:
Tako mi je receno, no probao sam pa neide, lagali su mi :tuga: :tuga:
-
Tako mi je receno, no probao sam pa neide, lagali su mi :tuga: :tuga:
nemože brda ali zato može stupove kaj ludi zagorci montraju uz cestu :ruganje: :D:
-
Di ima za kupit antena za 75-icu :82:
-
Di ima za kupit antena za 75-icu :82:
kupi neku univerzalnu bar njih ima! :good:
-
http://www.benvn.nl/7/7-pag-alfa75.htm (http://www.benvn.nl/7/7-pag-alfa75.htm)
svasta se moze iz 75ice napraviti :D:
-
Alfa 75 Balocco alta definizione.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=S4-FtuW4Oh4#)
-
(http://i39.tinypic.com/289k65h.jpg)
-
Photoshop na najjace :D:
ili su to tvoji planovi? malo mi je boja previse stajlish :D:
-
Ma morao sam stisnut negdje ostao mi c/p u misu
-
u biti cim je vise gledam to mi je bolja :D:
-
Jedno je slika a drugo je live,moglo bi to uzivo dobro izgledati samo se nemogu oteti dojmu da je to premoderna boja za 75icu,nekazem da je losa samo da je premoderna
-
plus ša je ovo PS....
-
ova boja šta vidiš na slici ne postoji niti ju je moguče napravit,zato ti izgleda da ne paše
-
kolko sam dosad bio upoznat, boje se ne rade, vec se mjesaju :D:
-
Tu boju mozes replicirati,scan spektra boja i dobijes osnovne boje koje cine tu nijansu,dalje je na tebi da pogodis nijansu
-
repliciraj ovu boju i ja ti platim farbanje :D:
nijansa postoji,ali ovaj efekt na autu ne postoji,pogledaj refleksije,nema niti jedne boje osim crvene jer se radi o lošem psu :nod: na gornji dio auta dodaj blagu nijansu plave,na bok malo zelene i puno sive i tek onda dobiješ realnu boju
-
neću da mi platiš farbanje jer meni nije farbanje niti ta boja u planu :D:
-
neću da mi platiš farbanje jer meni nije farbanje niti ta boja u planu :D:
Zeko prihvati okladu i podvali mu moju da lakira boja je baš super i vidljiva je po ovakvim mećavama. :D:
-
Ma crna je skroz ok!
[privitak je izbrisao admin]
-
evo ovo je primjereno mjesto da vam pokažem kako se broj 7 u natpisu mjenjao kroz godine
(http://i62.tinypic.com/i23eae.jpg)
-
:DD: hvala zec
-
jebote :hm:
-
:82: a kakvi su bili na crvenim 75icama. :hm:
-
https://www.youtube.com/watch?v=N4O84vvz4Ig (https://www.youtube.com/watch?v=N4O84vvz4Ig)
Romantika, sjeta, divljenje, žal... :alfa: