Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Elektronika => Autor teme: mario75 - Sri 18:54:20 04.03.2015.
-
Pozdrav gdje u Zagrebu mogu jeftino i kvalitetno dat reparirat alternator.Hvala.
-
a kaj treba
-
a kaj treba
nasao je vec :super:
-
Da li je na ovom autu normalno da napon punjenja padne na leru do 12,2 ako se uključe baš svi potrošači? Znači baš sve šta se da upalit, ali samo na leru, s tim da se diže kako se da gasa.
Bez potrošača puni 14,10V. Kako palim sve tako pada, a novi regler, diode ok. Svjetla, radio, brisači, ventilator, to otrpi, bude preko 13, pogotovo s gasom i 13.6. :hm: A 147 mi sa svime padne sa 14,1 na 13,6. Al ona ima alternator s puno više ampera, možda i duplo. 90 ili 110 nisam siguran, 75 je 55A.
-
75 ima slab alternator. Meni to izgleda ok
-
To bi značilo da kad je npr. noć, magla, ljeto, kiša i vozim se lagano na 1500 rpm moram birat šta ću imat uključeno?
Svjetla, grijač stakla, maglenke, radio, brisači, malo prozori tu i tamo gore dole, malo ventilator motora se pali, malo žmigavac tu i tamo i svo to vrijeme se vozim lagano na 1500rpm, pa to ga cica samo tako. Možda jer je 55A gore, 65A bi trebao bit po bosch katalogu. 55 je sa karba.
-
Znaci dajes žmigavac i drkas po prozorima istovremeno? I kako se mozes vozit na 1500 okretaja cijelo vrijeme. Sta Šestaka vozis?
Grijače stakla sam koristio samo da odmagle i onda ga ugasim jer vise netreba, a maglenke nikad jer su smece.
Trazis problem gdje ga nema. Ali da ti bude sve na mjestu stavi 65A.
-
Dobro, 75 je u pravilu sa strujom sva poddimenzionirana. Da je staviti sve vodove i mase od malo debljeg kabela kontam da bi radilo sve uredno i sa manjom amperazom.
-
Tih 5 stvari sta 75 ima rade uredu ako su kontakti dobri. Vise mi je 164 osjetljiva na struju nego 75. A imam 100ah bateriju u gepeku i generator ko zna kakav.
-
To je normalno. Ja imam mrcinu od akamalatora, i sve mogu. Grijem zadnje staklo, palim svjetla i spuštam prozore u isto vrijeme dok radi ventilacija kabine i sve je ok. Ali ako npr. sve to pogasim i pojačam radio jako glasno, na niskim tonovima kad se neki bas oglasi, radio se isključi. To je valjda automatska zaštita neka... mislim, za bubnjić. :D:
-
To je normalno. Ja imam mrcinu od akamalatora, i sve mogu. Grijem zadnje staklo, palim svjetla i spuštam prozore u isto vrijeme dok radi ventilacija kabine i sve je ok. Ali ako npr. sve to pogasim i pojačam radio jako glasno, na niskim tonovima kad se neki bas oglasi, radio se isključi. To je valjda automatska zaštita neka... mislim, za bubnjić. :D:
to se meni desi kad napon padne na 12,4V ili ispod kad je sve uključeno na leru, sam radio mi se nikad nije gasio na 75 jer sam radio odvijen do kraja ne cica toliko, jedino ako imaš pojačalo.
-
Znaci dajes žmigavac i drkas po prozorima istovremeno? I kako se mozes vozit na 1500 okretaja cijelo vrijeme. Sta Šestaka vozis?
Grijače stakla sam koristio samo da odmagle i onda ga ugasim jer vise netreba, a maglenke nikad jer su smece.
Trazis problem gdje ga nema. Ali da ti bude sve na mjestu stavi 65A.
Ma na 1500rpm puni dobro i kad je sve uključeno 13,3 ako sam dobro zapamtio. Ako 147 i de u 5. na 1500 okretaja onda ide bilo koja 75-ica. Mislim teoretski da je sve upaljeno, ako je normalno onda ok, tako i tako ne držim sve upaljeno nego samo kad mi treba. A išao sam drkati po tome jer je punio 12 na leru bez ikakvih potrošača pa sam ga rastavio, odmastio, pošmirglao i sad puni 13.6 sa starim reglerom, 14.1 s novim.