Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Ovjes i kočnice => Autor teme: MIKA 75 - Sub 19:20:06 08.01.2011.
-
Izradujem hidro rucne alu 800,00 kn zeljezna 700,00kn moguca ugradnja Mika 098 94 36 oo5, 095 557 51 41
-
ja bi jednu zeljeznu.
-
Izradujem hidro rucne alu 800,00 kn metalne 700,00kn moguca ugradnja Mika 098 94 36 oo5, 095 557 51 41
jebiga, nemaš VIP, skupo zvat :DD:
-
jebiga, nemaš VIP, skupo zvat :DD:
Ma ne oseti :sablja:
-
dali vršite ugradnju na podrućju dalmacije :82:
-
dali vršite ugradnju na podrućju dalmacije :82:
Montiramo po cijeloj Evropi,a za ostatak svijeta doplata :D:
-
tomo složio
(http://i53.tinypic.com/30jtc3t.jpg)
(http://i54.tinypic.com/10ynjwk.jpg)
-
(http://i51.tinypic.com/11t4i08.jpg)
(http://i54.tinypic.com/2ue5rvr.jpg)
-
ovo meni izgleda ko:
tomo zavida da ne leti po autu :DD: :DD:
-
ovo meni izgleda ko:
tomo zavida da ne leti po autu :DD: :DD:
a moro sam uč u taj auto sa motorkom biče slika još ovih dana :D: :sablja: :sablja:
-
jesi i cijevi provukao u kabinu.......?
-
još ne ovaj tjedan al moram prvo rješit ventil za zatvaranje zadnjih kočnica da mogu opalenje kvalitetno obavljat :D:
-
@tomo, daj mi reci, čisto me zanima
ja san to sebi "konstruira" davno, dok san bija mlad, tako da san spojia na zadnje postojeće cilindre na način da san na svaki vod posebno ugradija "T" spoj i po nepovratni ventil na radnu i na hidro-ručnu kočnicu. To san sam smislija. Dali je to tu tako rješeno?
-
@tomo, daj mi reci, čisto me zanima
ja san to sebi "konstruira" davno, dok san bija mlad, tako da san spojia na zadnje postojeće cilindre na način da san na svaki vod posebno ugradija "T" spoj i po nepovratni ventil na radnu i na hidro-ručnu kočnicu. To san sam smislija. Dali je to tu tako rješeno?
to ti nije moglo radit jel ak metneš nepovratni ventil kad povučeš ručnu ostanu blokirani kotači :82:
ja ču samo precvikat lajtun koj ide prema otraga i spojit iz glavnog kočionog u ulaz hidro ručne i izlaz prema otraga kad stisneš nožnu prolazi tlak kroz ručnu :good:
-
tomo sta nisi rekao da ces odvojeni sistem sa dodatnim diskovima vani napravit...?
-
da al sad ne sad si to nemogu priuštit jel ak padne snjeg onda sam bez auta a to znači :tup:
-
ovo moje nije bilo tako jednostavno kako sam napisa, nepovratni ventili su bili obrnuto aktivni, tj. ako povučeš ručnu, aktivni su ventili od kočnica i obratno
radija san u škveru, na podmornicama, radno mjesto "strojomonter najsloženijih poslova" :D: i bija san mlad i lud
ovo šta si napisa za svoj sistem, oće li bit dovoljno ulja kad potegneš ručnu :82:
-
ovo moje nije bilo tako jednostavno kako sam napisa, nepovratni ventili su bili obrnuto aktivni, tj. ako povučeš ručnu, aktivni su ventili od kočnica i obratno
radija san u škveru, na podmornicama, radno mjesto "strojomonter najsloženijih poslova" :D: i bija san mlad i lud
ovo šta si napisa za svoj sistem, oće li bit dovoljno ulja kad potegneš ručnu :82:
ti kao "strojomonter najsloženijih poslova" :D: bi morao znati da ce biti, zasto nebi bilo, imas zatvoreni krug, na kraju krajeva to isto ti ima Mika u svojoj bijeloj kao i hrpa drugih drift auta
-
kad stisneš g.kočioni cil oslobodiš dotok ulja iz posude, a kad povučeš cilindar od ručne to se ne događa zato se pitam
-
kad stisneš g.kočioni cil oslobodiš dotok ulja iz posude, a kad povučeš cilindar od ručne to se ne događa zato se pitam
ima dosta ulja, hidro rucna je u zatvorenom krugu i isto tako ima cilindar, za blokirati kotace i vise nego dovoljno ulja, ako citas temu Mika ima (a tomo planira) jos jedan ventil (na principu ON/OFF) ubaciti da skroz moze odvojiti zadnje bremze samo prednje love i rostiljas straznje gume u mjestu...
ja cu imati Willwood-ov regulator sile kocenja umjeto toga, nije na principu ON/OFF nego fino reguliras silu kocenja prednjih i straznjih kocnica, rugulira se u fino ali ne mogu skroz zatvoriti zadnje kocnice...to ti je ono sta Mirko ima na Giulietti
-
grdi ovako ima sierra s kojom smo bili na bjelolasici mozes regulirat napred nazad kocnice.......... :sablja:
-
dok se hidrorucna ne dira ona ima najnormalniji protok kad se potegne ona stlaci ulje koje je u njoj i to je dovoljno za zblokirat kotace. tako rade i glavni kocioni cilindri a posuda sluzi samo da ne ostane bez ulja uslijed trosenja disk plocica.
-
ne valja kad se zadnji skroz isljuce ili mnogo smanji dotok,onda se prednji ponasaju kao sanke
ja sam umesto 75-icinog regulatora zadnjih stavio od giuliette i u njega uvrnuo brezon i cevku sa kojom mogu da isljucim ali do sad sam samo jednom i moglo me je kostati mnogo,jer sam se klizao u rasrsnici i na srecu sam imao prostora da izletim u desno i malo u drift
(http://img259.imageshack.us/img259/759/dsc01144qr.jpg) (http://img259.imageshack.us/i/dsc01144qr.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
koliko znam a i vidjao sam po raznim forumima gde se skupljaju profi drifteri i oni hidro rucnu posebno stavljaju na dodatnim celjustima,tako da je ne vezano za kocioni sistem,jer se moze desiti da u nekom naglom kocenju propusti cilindar od hidro rucne i eto belaja
nepovratni ventili ili bilo kakav bi tu stao mislim da ne bi radio kako treba,mozda bi jedino neki elektro ventil sa tasterima na potezanje rucne i stiskanje nozne da regulisu koji da otvori a koji da zatvori
curenje ispod posude sa kocionim uljem sam resio plasticnim vezicama,dve posude i nekih desetak gumica sam promenuo i dalje se sliva na granu i dim uvlaci u ventilaciju
-
kako mislis da moze propustit cilindar hidrorucne? to je nemoguce jer ima i na ulazu navoj. drifteri, barem ovi kod nas imaju sve na jednom sistemu i radi provjereno. ja bi samo iz jednog razloga stavio celjusti do kotaca a to je da mi ne trpe poluosovine dok povlacim rucnu.
-
svasta mi se desavalo pa da mi i cilindar kvacila procuri po nogama na stiskanje a tako i taj od rucne moze isto
ako vec stavljas do tocka celjusti stavi i za noznu kocnicu,mnogo je stabilnije kocenje
celjusti sam koristio od fiat una,ista su celjusti kao na zastavi ali ima nesto siru plocicu,sa onim regulatorom na tehnickom mi kaze da koci bolje od mnogih novih auta a i na putu se pokazalo pa cak i na kolizavom kao odlicna kombinacija napred 272mm a pozadi 240mm disk
-
to ti nije moglo radit jel ak metneš nepovratni ventil kad povučeš ručnu ostanu blokirani kotači :82:
ja ču samo precvikat lajtun koj ide prema otraga i spojit iz glavnog kočionog u ulaz hidro ručne i izlaz prema otraga kad stisneš nožnu prolazi tlak kroz ručnu :good:
Nemoras nista rezat ispog pedale gasa sa vanjske strane ti je lajtung od kocnica odserafis ga stavis drugi 60 cm duzine i spojis na ulaz rucne,a onaj ostatak provuces u kabinu i spojis na izlaz rucne.Ja sam prbusio rupu kod vozacevog sica 20mm i provukao lajtunge :super:
-
tako je, dole ima spoj.
-
nioje to toliko komplicirano.............kompicirate bezveze.........
a to sta ljube kaze da moze procurit..........desit se moze......
a jebiga meni je na ladi isto u par navrata ostala pedala gasa blokirana na dnu,i ugasio na kljuc i odblokirao ju rucno.i dalje gas....... :sablja: :sablja:
-
dok se hidrorucna ne dira ona ima najnormalniji protok kad se potegne ona stlaci ulje koje je u njoj i to je dovoljno za zblokirat kotace. tako rade i glavni kocioni cilindri a posuda sluzi samo da ne ostane bez ulja uslijed trosenja disk plocica.
Slazem se s tobom Hrc,pa cilindar hidro rucne tlaci samo ulje u zadnjim kocnicama pa ne upotrebljava se istovremeno nozna i rucna meni radi super ima hod 2 cm :sablja:
-
ljube misli na to da moze procurit oko ulaza gdje sipkica stisce klip. da bi se to desilo moras stisnut istovremeno noznu i povuc rucnu i onda mozda procuri. kada je rucna opustena onda tlak iz nozne mora probit gumicu na klipu hidrorucne a to se nemoze desit samo tako jer bi onda procurila i kod samog kocenja hidrorucnom.
-
sad govorite o krajnjim ekstremnim situacijama........
sta bi bilo kad bi bilo...........
hidro rucna je napravljena da se slaze kao sta ju je mika montirao.....i gotovo........
-
sad govorite o krajnjim ekstremnim situacijama........
sta bi bilo kad bi bilo...........
hidro rucna je napravljena da se slaze kao sta ju je mika montirao.....i gotovo........
a mozete si i jednu s lijeve strane slozit umjesto pedale kuplunga.......... :DD:
-
ljube misli na to da moze procurit oko ulaza gdje sipkica stisce klip. da bi se to desilo moras stisnut istovremeno noznu i povuc rucnu i onda mozda procuri. kada je rucna opustena onda tlak iz nozne mora probit gumicu na klipu hidrorucne a to se nemoze desit samo tako jer bi onda procurila i kod samog kocenja hidrorucnom.
Pa na cilindru od rucne ima granicnik i osigurac,a cilindar ima duple gumice.A kad stisnes noznu kocnicu nema sansi povuc rucnu jer je sistem pod tlakom
-
sad govorite o krajnjim ekstremnim situacijama........
sta bi bilo kad bi bilo...........
hidro rucna je napravljena da se slaze kao sta ju je mika montirao.....i gotovo........
Slazem se cemu rastezat temu to radi kak treba :good:
-
ako ima duplu gumicu onda je to ok ,mada sam otvarao ATE-ov cilindar koji je imao jednu gumicu i nije dugo trajao kao nov
mozda je bio neki divljak,,mada sam ja na unutrasnje diskove stavio rucnu a na spoljne noznu,moracu da je doradim jer mi na drugom zubu vec blokira ali ne mogu u voznjui da ih zaustavim bez jaceg potezanja,tamanm onu polugu sto sam skratio sad je moram produziti
-
ako ima duplu gumicu onda je to ok ,mada sam otvarao ATE-ov cilindar koji je imao jednu gumicu i nije dugo trajao kao nov
mozda je bio neki divljak,,mada sam ja na unutrasnje diskove stavio rucnu a na spoljne noznu,moracu da je doradim jer mi na drugom zubu vec blokira ali ne mogu u voznjui da ih zaustavim bez jaceg potezanja,tamanm onu polugu sto sam skratio sad je moram produziti
Zasto nisi stavio na vanjske rucnu,a na unutarnje noznu manje bi trpjeli kineticki kad potegnes rucnu
-
ja planiram da unutrasnje izbacim skroz,a da na spoljne dodam jos jedne celjusti manje koji ce biti samo za to i da poluosovine totalno rasteretim jer mi se sad desava da kad kocim rucnom isto drci i trza kao i kad sam koristio za noznu
danas sam prepravljao polugu koju poteze sajla,donji oslonac sam savio na dole da bi dobio na visini i produzio polugu za 2cm i sad osetljivije koci sa malo duzim hodom
do sad mi je na dva zuba zakivala a da bi proklizali treba bas potegnuti,sad je druga prica na cetvrtom zubu blokira pa cak i unazad,probao sam kroz dvoriste
danas razmatram tvoj sistem i mislim da je to solidna kombinacija,jer je glavni kocioni podeljen na dva dela i zadnji su zadnji,da nisam razmisljao o tome kad sam tamo pisao,posto sam se zadnih 20-ak dana vise druzio sa gitarom i klincima nego sa autom,otpadose mi prsti od sviranja posle 10. godina
-
njemu ni ne treba rucna ;)
Luka Marko Groselj - Driftanje po Grobniku (3of4) (http://www.youtube.com/watch?v=oUmqlnZV0s8#)
-
pa malo ludi Žvan jurisnik :sablja:
Peter Zvan - Driftanje po Grobniku (2of2) (http://www.youtube.com/watch?v=zrLfIv5v4ZU#)
-
uvek bilo i bice,ko ume njemu dve
ma lik tera ergelu i auto u koji da troje odraslih ljudi sedne pozadi je laksi od 75-ice
pa i obican 1.6 sa tom brzinom da udje u krivinu trazio bi drift majstora
-
znas kad ce 1.6 ovako driftat na Grobniku, nikad, nisi bio na stazi pa ne znas, za ovakav drift pri tim brzinama na Grobniku i onom asfaltu trebas imatu konjicu od 300ks i jako malo kg
-
mislio sma na bmw 1.6
a za drift,nabavi gume federal made in taiwan,ja sam ih vozio,na dva auta i nisu ni za sta sem za drift,kod mene su bar 10 godina i do skoro su bile sa odlicnom sarom i onda sam ih zamenuo meksim jer su se izduvavale na par sati
moze i trayal gume ali da su stare bar pet godina e onda se klizaju kaopo ledu ili cak one ruske sto su isle na lade samare,klizaju se kao po ledu i na suvom
-
Ljube ja o kruskama ti o sljivovici :D:
-
po grobniku bi se trebalo driftajuc odpeljat ispod 1:40.......je tako grdi,a za rcnu jel hidraulicna il obicna nije bitno...... :DD:
-
red bull ti daje krila a rakija pogon na sve cetiri
-
po grobniku bi se trebalo driftajuc odpeljat ispod 1:40.......je tako grdi,a za rcnu jel hidraulicna il obicna nije bitno...... :DD:
Natreba ti rucna puno na Grobniku malo ga loknes i sam ide u bok :sablja:
-
Provjereno :D:
-
naglasak bi bio na voznju ispod 1:40 ne na driftanje.......... :zloco:
-
nema tog transaxela koji ce odvoziti Grobnik ispod 1:40, mozda nova 8C ali trebalo bi dosta modificirati auto i sve pocupati van
dobro slozena trkaca 75ica ili GTV6 sa V6 konjicom + kompresor ili ITB ili TS turbo se moze spustiti ispod 1:50 i to je to, ispod 1:40 san snova...ali to je sve mlacenje prazne slame treba doc pa vozit pa da vidis: trudis se, mislis ides brzo, borba u zavojima sa rwd, a kad ono vrijeme 2min :finger: pa malo vjezbe ovo ono pa te evo na 1:55 pa ulazi pare, gume, ovjes, kocnice, tuning motora koji mora imati bar 250KS da bi postigao oko 1:50...e dalje je svaka sekunda jako teska za spustati
tko vozi Grobnik i prati zbivaljanja zna sve, prvo guma mora biti vrhunska, slick ili poluslick ako hvatas vrijeme, pa vrhunske kocnice i jebena konjica pod haubom
nego koja je ono tema bila, hidrorucna :D:
-
nema tog transaxela koji ce odvoziti Grobnik ispod 1:40, mozda nova 8C ali trebalo bi dosta modificirati auto i sve pocupati van
dobro slozena trkaca 75ica ili GTV6 sa V6 konjicom + kompresor ili ITB ili TS turbo se moze spustiti ispod 1:50 i to je to, ispod 1:40 san snova...ali to je sve mlacenje prazne slame treba doc pa vozit pa da vidis: trudis se, mislis ides brzo, borba u zavojima sa rwd, a kad ono vrijeme 2min :finger: pa malo vjezbe ovo ono pa te evo na 1:55 pa ulazi pare, gume, ovjes, kocnice, tuning motora koji mora imati bar 250KS da bi postigao oko 1:50...e dalje je svaka sekunda jako teska za spustati
tko vozi Grobnik i prati zbivaljanja zna sve, prvo guma mora biti vrhunska, slick ili poluslick ako hvatas vrijeme, pa vrhunske kocnice i jebena konjica pod haubom
Ja hvatam buru pa da vidis vrijeme :sablja: :DD:
nego koja je ono tema bila, hidrorucna :D:
-
kad ti počneš hvata buru svi ostali će hvatat maglu :D:
-
meni je i sekund ispod 2 minute dosta......
malo sam ja na grobniku vozio.........
pa da se mogu razbacivat vremenima...........
cuj znam da su trkace octavie isle ispod 1:50........
a ispod 200 konja su bile i oko tone teske,imaju matador slickove,dobre getribe,i ovjese dobar.........
pa i polo cup su vozili u prosjeku oko 2:00 a imaju 110 konja........
ja se samo zajbavam za ovo vrijeme 1:40
inace nije mi grobnik toliko napet koliko brdske.............i kad tad ce moja crvena startan na jednoj on utrka naseg prvenstva ili PH ili regije zapad.......nebitno.......
-
meni je i sekund ispod 2 minute dosta......
malo sam ja na grobniku vozio.........
pa da se mogu razbacivat vremenima...........
cuj znam da su trkace octavie isle ispod 1:50........
a ispod 200 konja su bile i oko tone teske,imaju matador slickove,dobre getribe,i ovjese dobar.........
pa i polo cup su vozili u prosjeku oko 2:00 a imaju 110 konja........
ja se samo zajbavam za ovo vrijeme 1:40
inace nije mi grobnik toliko napet koliko brdske.............i kad tad ce moja crvena startan na jednoj on utrka naseg prvenstva ili PH ili regije zapad.......nebitno.......
brojke ti idu, praksa pajdo, praksa ti fali
ciccio ajd ti prvo nju dopeljaj na cestu da vozi, onda kasnije udri i po brdu :D:
Nego sta je s onim nekim rollbarom sta si obecavao da ces vidjeti u ITA?? Jlel ima sta od toga?
-
ima,nego jos mi nije javio za cijenu,i koja je razlika u cijeni ako ga idem uzet ja u monfalcone,ili mi ga dopelje.......
a sto se tice prakse.......bit ce toga.........sad barem vozi..........
-
ima,nego jos mi nije javio za cijenu,i koja je razlika u cijeni ako ga idem uzet ja u monfalcone,ili mi ga dopelje.......
a sto se tice prakse.......bit ce toga.........sad barem vozi..........
ajde malo to ubrzaj da znamo cjenu :good:
-
ima,nego jos mi nije javio za cijenu,i koja je razlika u cijeni ako ga idem uzet ja u monfalcone,ili mi ga dopelje.......
a sto se tice prakse.......bit ce toga.........sad barem vozi..........
ne brini za dostavu, sjedamo u skodu i idemo u Monfalcone po to jos usput odem kod Gomme Gorettia u Trst
ako je cijena ista onda neka ti dostavi u Istru, ako je dosta skuplje odemo mi po njega...
-
Miko
sta je sa posudom za ulje,jel nece iz sistema,pod pritiskom da presipa
sad razmisljam da uradim tako kako si i ti uradio,jer me nerviraju luftovi i balave mi jedna klesta od unutrasnjih
-
eto uza stavio malo vece diskove da mi bolje rucna lovi...... :sablja:
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs449.snc3/25748_1262966539292_1383570223_30671077_3624663_n.jpg)
sad trazim felge na 1 vidu.......18x9 4 za kisu 4 za suho........ :sablja:
-
Miko
sta je sa posudom za ulje,jel nece iz sistema,pod pritiskom da presipa
sad razmisljam da uradim tako kako si i ti uradio,jer me nerviraju luftovi i balave mi jedna klesta od unutrasnjih
Ma napravi kao ja i nemas brige sve radi kao svicarski sat sto se tice ulja sve ok ne preljeva
-
aj videcu stra da se poigram,danas me mrzelo
-
aj videcu stra da se poigram,danas me mrzelo
Sutra bude bolje NE OSETI :sablja:
-
prespavao sam celo popodne,i sanjao drift po snegu,kojeg nemamo vec skoro nedelju dana
-
prespavao sam celo popodne,i sanjao drift po snegu,kojeg nemamo vec skoro nedelju dana
A i mi smo bez snjega,danas izvadili motore kao da je proljece 13stc i drugi tjedan nista prava dosada