Alfa Transaxle forum
Area Servizio => Ovjes i kočnice => Autor teme: Uzzy - Pet 16:26:52 20.03.2009.
-
Ajmo malo procesljat trap
1.Kugla na upornu stanglu gornje vilice je najbolji update sta se moze napravit na trapu transaxla,Alfa ju je koristila desetljecima i opet je vratila na SZ-u.
Jedini razlog zasto je nije bilo na transaxle modelima je usteda,jel razlike u udobnosti NEMA!!!
2.Drugi najbolji update je centralni unibol ili poliuretan de diona,poliuretan radi Superflex,a unibol moze napravit nas dragi Ljube
3.Lezaji u donje vilice također dosta poprave osjecaj u voznji (pogotovo kod krucih amortizera/opruga),traju vjecno i nema nikakve razlike u udobnosti
4.Moje misljenje je da ako unibol ide na de dion mora ic i na watove,i obrnuto (poliuretan)
5.Superflex-ovi seleni su tehnoloski 20godina isprid Powerflex-ovih,pogotovo selen gornje vilice koji u slucaju Powerflex-a ne funkcionira (mekan je i nema bocna pojacanja pa nakon nekog vrimena dobije lufta i stvar bude gora od obicnog selena)
-
Ajmo malo popratit slikama pa admin moze napravit novu temu
1.Donja vilica
(http://img15.imageshack.us/img15/496/p2250011.jpg) (http://img15.imageshack.us/my.php?image=p2250011.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/p2250011.jpg/1/w1024.png) (http://g.imageshack.us/img15/p2250011.jpg/1/)
(http://img14.imageshack.us/img14/5824/p2250014.jpg) (http://img14.imageshack.us/my.php?image=p2250014.jpg)
(http://img14.imageshack.us/img14/p2250014.jpg/1/w1024.png) (http://g.imageshack.us/img14/p2250014.jpg/1/)
2.Gornja vilica
(http://img12.imageshack.us/img12/6439/p8090001.jpg) (http://img12.imageshack.us/my.php?image=p8090001.jpg)
(http://img12.imageshack.us/img12/p8090001.jpg/1/w1024.png) (http://g.imageshack.us/img12/p8090001.jpg/1/)
3.Uporna stangla
(http://img10.imageshack.us/img10/5275/p8090002.jpg) (http://img10.imageshack.us/my.php?image=p8090002.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/p8090002.jpg/1/w1024.png) (http://g.imageshack.us/img10/p8090002.jpg/1/)
4.De dion i watovi (poliuretan)
Kobinacija sa unibolima nazad se pokazala bolja sa nesto tvđim oprugama bez balans stangle
(http://img22.imageshack.us/img22/4275/pb250007.jpg) (http://img22.imageshack.us/my.php?image=pb250007.jpg)
(http://img22.imageshack.us/img22/pb250007.jpg/1/w1024.png) (http://g.imageshack.us/img22/pb250007.jpg/1/)
(http://img9.imageshack.us/img9/2161/p90700021.jpg) (http://img9.imageshack.us/my.php?image=p90700021.jpg)
(http://img9.imageshack.us/img9/p90700021.jpg/1/w400.png) (http://g.imageshack.us/img9/p90700021.jpg/1/)
(http://img26.imageshack.us/img26/4512/p9070002.jpg) (http://img26.imageshack.us/my.php?image=p9070002.jpg)
(http://img26.imageshack.us/img26/p9070002.jpg/1/w400.png) (http://g.imageshack.us/img26/p9070002.jpg/1/)
-
4.Moje misljenje je da ako unibol ide na de dion mora ic i na watove,i obrnuto (poliuretan)
Ne mora biti. Na watt-u nemas toliki stres kao na centralnom dediona. Dakle mozhe se proci sa poliuretanom. Ono sto je dobro uraditi (u sluchaju poly-a ili uniball-a) je na mesto centralnog nosacha watt-a ubaciti lezaj (lager) umesto onog raspalog fabrichkog silent-a.
Na celu prichu trebash dodati i poly-e na stabilizatorima prednje balans shtangle. - Tako kazhe gdin Greg Gordon. :)
-
O ubacivanju lezaja u nosac wata razmisljam vec danima,al bas i nemam ideju kako :hm: :hm: :hm:
Jedino da je uzet Ronov sta cu najvjerovatnije napravit i sam izradit watove na unibole sa stelanjem duzine
[privitak je izbrisao admin]
-
Za one koji imaju opruge naprit nije losa ideja stavit duplu balans stanglu
Evo kako san ja to uradija na Hondi
[privitak je izbrisao admin]
-
Uzzy, mogli bi meni stavit duple štange naprid i nazad ako ti se da kad malo zatopli.
-
o kojoj cifri govorimo kad kažemo low budget ?
-
Najjeftinija opcija
1.Lezaji u donju vilicu - 25kn x 8 + 150kn za istokarit cahure = 350kn
2.Za gornju vilicu bi se moga izradit teflonski selen - 200kn
3.Kugle na uporne stangle - cirka 350kn
4.Ljubin unibol i seleni za watove - 600kn
= 1500kn
Skuplja verzija bi bila da se ovi seleni sta su ostali zamine unibolima
-
jel se sve kod nas da nabavit ili se mora na net pa narudžbe '
-
Uzzy, mogli bi meni stavit duple štange naprid i nazad ako ti se da kad malo zatopli.
Moze,pribacit ce mo ti moju 27-dmicu za probu pa vidi jel ti stima,da ne bi radili pa skidali ;)
-
jel se sve kod nas da nabavit ili se mora na net pa narudžbe '
Za pocetak ti triba tokar :D:
Lezaje mos uzet di oces,6003-zatvoren
Kugle za upornu staglu su seriski isle na 105 liniju i mozda bi se mogle kod nas nabavit (Grgurek,Kreso......)
-
O ubacivanju lezaja u nosac wata razmisljam vec danima,al bas i nemam ideju kako :hm: :hm: :hm:
Jedino da je uzet Ronov sta cu najvjerovatnije napravit i sam izradit watove na unibole sa stelanjem duzine
Napravis plastichnu koshuljicu za lezaj koja tesno pasuje i upresujes sa par tona. Nista lakse..
-
A koji ca to lezaj stat da odgovara unutarnjim i vanjskim promjerom :hm:
-
Nisam isao u detalje, jbga. :neznam:
Kasno sam gledao to uraditi - watt mi je vec imao novi centralni silent.
-
evo tu ima zanimljivih stvari
http://www.bianchi-kopp.de/BK-041001/bk-motorsport/ms-produktliste.html (http://www.bianchi-kopp.de/BK-041001/bk-motorsport/ms-produktliste.html)
http://www.bianchi-kopp.de/BK-041001/bk-motorsport/ms-kataog/ms-unibal-050607.html (http://www.bianchi-kopp.de/BK-041001/bk-motorsport/ms-kataog/ms-unibal-050607.html)
-
A mamu mu j...
Da je para :tuga:
-
-Stvarno ima toga.......ali daleko smo mi od toga!!! :tres: :tres:
-
A sta to oni imaju da mi nemamo u cetvrtinu cjene (kontaktira san ih davno i traze 1200 eura za unibole na trapu) s tim da recimo nemaju rjesenje za nosac watta :bad:
-
ma jazavci, ni postenu stranicu neznaju napravit.
-
To je stara skola,oni nisu nista novog napravili od sedamdestih i sad zive od odrzavanja i restauracija
-
To je stara skola,oni nisu nista novog napravili od sedamdestih i sad zive od odrzavanja i restauracija
Ma brate, upade mi u oko ona traverza za šelanje visine prednjeg trapa na torzijama...ako ništa. fora izgleda :bravo:
-
Da,i kosta ko par gevinda :joj:
-
Evo kako to jeftino rjesit,al opet ostaje problem nosaca
[privitak je izbrisao admin]
-
Da nastavimo malo,na redu su low budget gevinde :D:
Kombinacija bi bila sljedeca
Prednje opruge od Civica
(http://img6.imageshack.us/img6/9342/fotografija0019b.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=fotografija0019b.jpg)
Rasirit gornje vilice
(http://img6.imageshack.us/img6/4637/dscf3312.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=dscf3312.jpg)
B6 bi bija najidealniji zbog promjera (2 inca)
(http://img6.imageshack.us/img6/1715/p5240009.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=p5240009.jpg)
Na kjeg bi islo ovo
(http://img6.imageshack.us/img6/97/pics009z.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=pics009z.jpg)
-
to se da fino slozit, samo kako navarit gewind na amortizer, ili ces na neki drugi nacin? koni je dobar jer se da otvorit pa se moze varit. koju ces ti metodu uzet?
-
Neznam,sve je jos otvoreno :hm: :hm: :hm:
-
Obrces li onda amortizer naopako ili i dalje stoji fabricki (teleskop na gore)? Kakva je situacija za oslanjanje upruge u gornjem delu? Ovo i mene zanima! :slin:
-
Upravo o tome razmisljam,sta bi se desilo kad bi okrenija amortizer :hm:
-
Upravo o tome razmisljam,sta bi se desilo kad bi okrenija amortizer :hm:
-Pa čini mi se da je na alfeti naopako............. :hm:
-
neznam za bilsteine ali koni to nemoze. a koja je svrha okretat amortizer?
-
Mislin da bi bilo lakse za napravit ako su amortizeri okreniti
Ko u Sashe na GTV-u
(http://img509.imageshack.us/img509/2397/fp1000458md290967.th.jpg) (http://img509.imageshack.us/my.php?image=fp1000458md290967.jpg)
(http://img406.imageshack.us/img406/2682/fp1000816mb46cf01sk1.th.jpg) (http://img406.imageshack.us/my.php?image=fp1000816mb46cf01sk1.jpg)
-
hm trebas skemijat onda uho da ti bude kontra a na "dnu" mora ic sipka s navojem. kako to slozit iz amotizera od 75ice? bolje uzet od nekog auta koji ima tako vec.
-
-Pa čini mi se da je na alfeti naopako............. :hm:
U pravu si,imam par takvih kuci
-
ima netko ovdje ovu kombinaciju kugla za upornu stangu sa 105 na 116
kako se adapter izvodi?
-
Evo kako je to meni tokar napravija
[privitak je izbrisao admin]
-
Evo kako je to meni tokar napravija
koliko ti je uzeo za adaptere? bil jos jedne radio? :D:
-
jel bi moglo to i bez onog dijela sta ima namju rupu?
-
-To si ti pripremio sa obe stane lima???
-
uzzy imas ti sliku toga kako to sad na julki izgleda kad je montirano?
-
1.Moze bez rupe sa unutarnje strane,sam triba vanjska bit malo deblja
2.Da,ide unutra i van,Ron sebi stavlja jednu van,dvi unutra
3.Mogu skinit svoje pa odnit napravit kome triba,nevirujen da ce bit skupo
-
1.Moze bez rupe sa unutarnje strane,sam triba vanjska bit malo deblja
2.Da,ide unutra i van,Ron sebi stavlja jednu van,dvi unutra
3.Mogu skinit svoje pa odnit napravit kome triba,nevirujen da ce bit skupo
pod vanjska mislis na onu sta je u blatobranu a unutarnja ona u motornom prostoru. :82:
-
uzzy imas ti sliku toga kako to sad na julki izgleda kad je montirano?
Evo,druga je sa unutarnje strane
[privitak je izbrisao admin]
-
pod vanjska mislis na onu sta je u blatobranu a unutarnja ona u motornom prostoru. :82:
Da,evo sad cu otic pa uslikat unutarnju
-
3.Mogu skinit svoje pa odnit napravit kome triba,nevirujen da ce bit skupo
:good:
-
ma da ubiti je dovoljno samo napravit 2 ploce malo deblje ili mislis da lim nebi trpio sdruge strane da samo zavidas?
-
-Ma izdrža bi lim......ali je ovako bolje!!! za svaki slučaj!!
-
ma da ubiti je dovoljno samo napravit 2 ploce malo deblje ili mislis da lim nebi trpio sdruge strane da samo zavidas?
Ne bas,pogledaj i sam
(http://img6.imageshack.us/img6/4924/fotografija0020.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=fotografija0020.jpg)
-
Uzzy provjeri cijene kod tokara, za kugle sam vec udavio Rudija :D:
-
vidis vidis, bas je saraf na nezgodno mjesto izbio, jel nije moglo nikako da oba uhvate dupli lim? mislim najvise se opterecuje na kocenju , znaci upornica se upire , tj gura. na vlak nema opterecenja. zato pitam. ali izgleda bolje stavit dve distance i mir.
-
-Da bolje je!! A uzzy moga si ih i piturat!! :DD: :DD:
-
vidis vidis, bas je saraf na nezgodno mjesto izbio, jel nije moglo nikako da oba uhvate dupli lim? mislim najvise se opterecuje na kocenju , znaci upornica se upire , tj gura. na vlak nema opterecenja. zato pitam. ali izgleda bolje stavit dve distance i mir.
narocito kad bubnes 166 kljesta pa prikocis :D:
-
Ne,cak vanjsku triba pobrusit da ide sta vise u kut
Inace,Ron vanjsku radi od aluminija,unutarnju od celika i na nju jos jednu od aluminija,al to je vec perverzija :DD: :DD: :DD:
-
kad stavis 166 kocnice moras pazit da ti upornice ne probiju farove
-
-Da bolje je!! A uzzy moga si ih i piturat!! :DD: :DD:
Da san isa u takve detalje,nebi stiga osvojit pehar i cetri nove gume :DD: :DD: :DD:
-
Evo obrnutih amortizera (tribali bi bit na svim transaxlima do 80')
Ode je vec superjednostavno izradit adapetere za oprugu i taman bi mogle ic RS opruge (ima lik u ZG koji radi opruge po uzorku za oko 500kn par)
[privitak je izbrisao admin]
-
-Napraviti dvi krune.....i staviti onaj štelung i to je to!!! :super:
-
Ne triba mi stelanje visine opce,skratit cu sipku amortizera oko 3cm i napravit novi navoj na dnu,namtegnit oprugu,zasarafit i vozi
-
Jos istokarit adaptere na miru i ispilat opruge pa ugradnja i tstiranje :D:
(http://img14.imageshack.us/img14/764/p4010002.th.tif) (http://img14.imageshack.us/my.php?image=p4010002.tif)
(http://img516.imageshack.us/img516/4458/p4010003.th.tif) (http://img516.imageshack.us/my.php?image=p4010003.tif)
-
Jel ima ko iskustva sa ovim jeftinim coilover kitevima sa eBay-a :82: :82: :82:
Ovaj sa slike kosta 24 dolara :hm: :hm: :hm:
[privitak je izbrisao admin]
-
koje su bolje stos gume kao sto ima 75-ica na amortizerima,ili kao julke i alfette na karoseriji,pogotovo nazad one velike unutar opruge. :hm:
-
na amortizerima
-
Gledan malo ove opruge na SZ,pa to nemoze bit vise od 60kg da ga jebes
100% ih je bilo straj da se sasija ne raspadne :DD: :DD: :DD:
[privitak je izbrisao admin]
-
Ima li ko pametan na forumu :DD: :DD: :DD:
Dakle,kako preracunat tvrdocu opruga iz ib u kg :hm:
-
jel to mjera u lb po inchu? moze bit i po feetu ali to bi za opruge bilo prevelika mjera
znaci ovako, 1 lb iliti 1pound je 0.454 kp iliti 0.454 kiloponda iliti 0.454 kilograma.
1 inch je 2.54cm
sad malo matematike, osnovna skola, znaci razlomci i mnozenje dijeljenje.
opruge se po SI sustavu izrazavaju u kg/cm
-
inace google cini cuda
1 pound / in = 0.178579673 kilograms / centimeter
-
sad malo matematike, osnovna skola, znaci razlomci i mnozenje dijeljenje.
Ja u skoli nisan nista naucija,zato i pitam
Daklem,600 ib je oko 107kg,ako san ja dobro svatija :D:
-
jesi samo sto je to LB ili ne IB, i treba dodat uvijek po inchu ili po cm da bi se znalo o cem se radi. tj kada se opruga optereti sa xxx kila ona se sabije za 1cm.
-
Sad si još ovaj mora staviti u potpis :Pametan :DD:
-
Drago je meni sta je on pametan pa ja i dalje mogu bit glup :bok: :bok: :bok:
-
pametan ili glup, jesi dobio zeljenu brojku?
-
Valjda jesan :DD: :DD: :DD:
-
c/p
Look for springs from speedwaymotors.com, stockcarproducts.com, or pitstopusa.com. Of course all springs here are measured in lbs/in, and since there are 25.4 mm/in (2.54 cm/in) and euro springs are measured kg/cm and there are 2.205 lbs/kg the following is used to convert kg springs to us springs:
(kg spring rating) * 2.54 * 2.205 = lbs/in
ie: 70 * 2.54 * 2.205 = 393
ie: 125 * 2.54 * 2.205 = 700
-
Daklen,dobro smo racunali :drink:
-
sad se grdi nasao pravit pametan. jedan se vec napravio , cekaj neku drugu temu.
-
sad se grdi nasao pravit pametan. jedan se vec napravio , cekaj neku drugu temu.
nabijem te na masni klip :DD:
fino sam napisal da je to c/p
-
Sta mislite,od cega je ovo amortizer :D:
[privitak je izbrisao admin]
-
Sta mislite,od cega je ovo amortizer :D:
od fice kombija ali onoga 850 specijala :ruganje:
-
kako od cega, izgleda ko od transaxla, zasto?
-
Nisu od Alfe,u tome i je baza :nod:
-
od fice kombija ali onoga 850 specijala :ruganje:
Nisu :jezik: :jezik: :jezik:
-
a dobro jesu li puno jeftiniji da se isplati saznat od ceg su?
-
Tvđi su i ima ih polovnih na eBay-u kolko ti dusa oce :nod:
Samo da na pomenem da auto ima i jako zanimljivu aluminisku donju vilicu :slin: :slin: :slin:
[privitak je izbrisao admin]
-
ajde piši od ćega su a ne rugaj se s narodom :G: :G:
-
Od jedinog Americkog auta koji valja :D:
-
Bice da je od Chevy Corvette :D:
-
:nod: :nod: :nod:
-
jel to ima kuglu naopako?
-
Ja sam nasao neka dva gasna H&R za Peugeot 206 pa cu da se malo poigram sa prepravkom - verovatno cu da ih smestim napred...
Kakvi su odnosi u tvrdoci amortizera napred-nazad za transaxle?
-
Evo
[privitak je izbrisao admin]
-
Taj sistem vesanja sa kontra kuglom je jedno od naglupljih resenja,koje moze da traje decenijama.
Sistem kao sto je na 75-ici i na 123-ki mecki je jedan od dosta dobrih resenja,na alfi jos nikad nikom nije otpao tocak,na meckama se desavalo ali tek posle 500.000km i nekih 30. godina.
Najbolji sistem je Mec-ferson,gde je oslonac na amortizer i oprugu a donja kugla je samo oslonac na smicanje i tako kugla moze da opstane.
-
75 Evolution:
Prednje vesanje:
Low Speed
Compression 710 N
Rebound 1280 N
Hi Speed
Compression 1200 N
Rebound 3300 N
Stabilizator 24 mm
Torzije 22,8 mm
Zadnje Vesanje:
Low Speed
Compression 510 N
Rebound 1080 N
Hi Speed
Compression 1100 N
Rebound 3050 N
Stabilizator 26 mm
i sve je to za 1150kg koliko je evo tezak...
-
Koji kontrast,ode 26m balansica nazad,a na SZ je nisu ni stavili
-
Koji kontrast,ode 26m balansica nazad,a na SZ je nisu ni stavili
netko je napisao, najbolje imati puno djelova pa se igrati i mjenjati ;)
-
Koja je to budala napisala :DD: :DD: :DD:
-
stavili su je u gepek pa da si samo montiras ako ti treba.
-
Prvi experimentalni primjerak Bilstein gevinda :yahoo:
[privitak je izbrisao admin]
-
Triba dat u Zagreb iskopirat RS opruge,istokarit gornji adapter,a za donji ima par opcija
Prva i najjednostavnija je izradit fiksni adapter bez opcije stelanja visine i za to se Braco odlucija
Druga bi bila napravit navoj na samom amortizeru i odgovarajucu maticu za to,al postoji rizik da je stjenka pre tanka
Trec i najbolji bi bija kupit goldune za amortizer sa novojom i maticom za koji bi tribalo otokarit 1mm stjenke amortizera i ubacit prsten
Ako ko ima jos kakovu ideju nak vice :drink:
-
ja sam isto za najjednostavije rjesenje bez stelanja, jer se fino podesavanja moze napravit na torzionki. ili bi trebalo kemijat sa razlicitim gornjim casicama. a zasto ne napravit navoj gore recimo?
-
a zasto ne napravit navoj gore recimo?
Zanimljivo :hm:
-
cak bi bilo laske stelat visinu, samo gurnes ruku preko kotaca i dotezes. trebalo bi smislit neku casicu koja ima na sebi navoj i te 2 matice, a dole fiksirat oprugu nekako, neznam kako je na slici napravljeno.
-
Sa donje strane ce ic casica ko sta je ova gori
Nazad cu radit nesto slicno ko naprid za GTV
Dakle triba bi dat izradit opruge od Civica samo 1cm uze da mogu uc u onu rupu i kacit ih na vrh tjela amortizera ko ove naprid
Jos triban Franu ugnjavit da mi pojaca dosjed na Dedionu sa argonom :D:
-
Da si završija fakultet ka Hrc možda bi se i ti toga sitija :DD::DD:
Samo ne znam di će stat navoj i matica kad ima mista jedva za amortizer :DD::DD::DD:
-
pa onako kao na slici ako stavi bice mjesta.
-
Sirenje vilica je pod obavezno :nod:
-
Ne mislim na vilicu nego onaj dio di ulazi amortizer na karoseriju.
-
mozda bi moglo i bez toga ako bi se nasla dovoljno uska opruga. ja sam vidio od frenda kad je sebi slagao gewinde ali neznam za koji auto, neke opruge od ventila. radi se o nekom stroju, bice caterpillar ili nesto . uglavnom malo je siri od konija i ako bi se odrezao donji dio vilice onaj sta je blizu amortizera bilo bi mjesta. bilstein je deblji pa je malo vece sranje. a ni one opruge sta marac koristi na bemburi nisu siroke.
2 sira. pogledaj koliko je daleko guma sta ide na sasiju, pa dodje podloska, pa matica neka, pa onda ova casica i sad zamisli tu navoj. islo bi garant. jedino iza nebi :neznam:
-
Možemo se mi sad natezat do sutra, triba otić do alfe, uzet šubler i izmirit, bilo bi lijepo da može :zvjerko:
-
Možemo se mi sad natezat do sutra, triba otić do alfe, uzet šubler i izmirit, bilo bi lijepo da može :zvjerko:
I tako su se oni natezali dok jedan od njih nije prokrvario... :DD: :DD: :DD:
-
Ova casica taman uđe u muldu,tako da nebi bilo mista za navoj i maticu
Navoj ako ide,mora ic sa donje strane i onda bi bilo pozeljno da opruga bude duza za krug
-
triba napravit da moze, ne. :DD:
ma treba bez navoja , cemu to uopce. podesis jednom visinu i ne diras.
-
pitanje, molim nekog da me uputi malo..
posto sam rasturio cijeli zadnji kraj, te planiram i prednji kad završim sa zadnjim, interesiraju me mišljenja i iskustva, zasad opruge i amortizere necu mjenjat (u planu je eibach opruge i bilstein b6) nego bi volio riješit selene...dakle, vidim postoje powerflex, superflex, strongflex, tražim nešto dugoročno što neće dobit luft i da mi neko malo pojasni razlike, mane i prednosti te kako se to ponaša na autu, čitajući sve najviše mi se dopada centralni unibol na dedionu by ljube kugla, a dalje....pomagajte...
-
sve ove strane koje si nabrojao su ti dugoročno rješenje .... vjerojatno kad auto istrune ostat će poliuretani jedino
sve je pitanje love
-
Jesi razmisljwo o gumenim selenima? ovi original su 20 i kusur godina stari.
Ak auto mislis imat jos nekih 5 godina nebudu ti gumeni novi dobili dovoljno lufta do tada.
Tokic je neko vrijeme imao cijeli set gumenih selena po nekoj smijesnoj cifri.
-
Drzi se gumenih selena. ipak je to dizel. razlika je vrlo mala . tj to je onih 5% koje ces dobit kad rjesis dobre gume koje utjecu najvise na lezanje, a iza toga su amortizeri.
-
Ok, planiram b6 stavit gore, i eibachove.opruge, u kombinaciji s originslnim selenima, ce bit ok? Eventualno centralni.unibol? Jer sam sve raskopo pa cu to uredit.odmah.... Planiram auto imat dokle traje :D: nisam ju bezveze kupovao natrag...
-
Stavi na prednje upornice kugle i to ce ti biti najbolji upgrade za ulozeni novac, ostatak mozes sa gumenim blokovima. Ako ti je auto spusten, onda ubaci i gornje kugle sa produzenim vratom da korigujes geometriju.
-
seleni spona prednje balansice, od čega pašu? Jer po katalogu nema više.
-
Gde u CRO može da se dobi još žute konije?
-
znam da se moze naruciti preko alfisti.net
bas za kupiti mislim da vise nema, barem nije bilo kad sam sebi uzimao nove amortizere
-
prednji donji uniboli - ako dobiju malo lufta, tek toliko da kvoca pod rukom kad je izvađen, da li je rješenje uprešat ga malo više za taj luft i tako eliminirat to? Jer onda lufta nema kad se čahura pomakne malo u jednu stranu u odnosu na kuglu unutra. Oće to krepat brzo jer nije u centru više? Raskupusao sam prednji trap i lakirat će se pa da ne vadim opet ta govna van iz uređenih vilica...